1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoeveel uren per dag staat u xbox360 aan?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door YoungMaster, 13 mrt 2009.

  1. YoungMaster

    YoungMaster Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Hello

    Zou eens willen weten hoeveel uren per dag uw xbox360 aanstaat en wat je er mee doet. Bvb alleen games spelen,video's bekijken of games en video en arcade live spellen of staat die ganse dag aan ?.
     
  2. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Op een normale doordeweekse dag meestal rond een uur of vier dat die aangaat en dan tot elf uur. Alleen dan word er niet de hele tijd gespeeld. Veel dagen moet ik ook nog werken of voetballen.
     
  3. one men army

    one men army Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    nou kom meestal uur of 5 thuis dan gaat ie aan tot een uur of 1
    dus best wel lang
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Dagelijks een uurtje of 2/3. Maar vanwaar de vraag?
     
  5. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat z'n moeder zeurt over hoelang de anderen gamen:p

    Mijne ook ongeveer rond de 3u en ik het weekend meestal wat langer;)
     
  6. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Op een doordeweekse dag meestal van 4 tot een uur of 8
     
  7. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    half uurtje per dag, heb het verder te druk met studie en sport
     
  8. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Varieert.
    Nu heeft hij al 3 dagen niet meer aangestaan. Soms staat hij 12 uren per dag aan als ik geen school of werk heb :).
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    vaak doordeweeks van uurtje of 7 tot een uur of 9 in t weekend meer overdag bijv 2 tot 6

    edit:// en ik gebruik m alleen voor gamen, videos etc heb ik weer andere crap voor :D

    edit2:// en zeg maar jij hoor :D
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2009
  10. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Same here.
     
  11. MannfredvC

    MannfredvC Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds ik alle achievements bij Mass Effect heb gehaald op 06-06-08 staat ie amper meer langer aan dan een uurtje of zo ondanks dat ik diverse klassiekers in huis heb gehaald (Fall Out 3, Gow2 , Halo Wars, Halo 3 ) het kan me allemaal , helaas , niet zo veel meer boeien.

    Groeten!
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2009
  12. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat met de nieuwe GoW2 update er bij mij wel wat meer uren bijkomen:cool:!!
     
  13. XboxFreak36

    XboxFreak36 Suzuki GSX-R750 K9

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst speelde ik best wel veel, was toen iedere dag om 3 uur uit en dan tot 8 a 9 uur spelen.. maar nu met me study en sporte uiteraard lukt dat helemaal niet meer 8)

    Nu
    Door de week(met school):
    zo goed als niks meer.. ik train 3 dagen in de week en dan blijft er dus nog maar 2 dagen over en dat word meestal gewoon ff tv kijken..

    In het weekend:
    Zaterdag van 8 tot 5 werken en dan die avond uit. dus meestal kan die dan 2 uurtjes aan staan,
    Zondag meestal leren en huiswerk maken.. en dan gaat de xbox tegen 12 uur aan en dan tot 9 uur dus ja dan gaat het wel weer ;)

    Vakantie periodes gaat hij meestal 16 uur per dag aan :x als ik niet werk 8)

    me vader word er ook niet vrolijk van de stroom rekening in de vakantie periodes :+
     
  14. kevin046

    kevin046 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel door de week 2 à 3uuren en in het week-end 5 à 6

    maar dan hebben we het niet over vakanties
     
  15. YoungMaster

    YoungMaster Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon uit nieuwsgierigheid.

    PS hehe het is geen moeder thing want ik woon alleen.

    Ik persoonlijk als ik niet moe bent van mijn werk game ongeveer 2-3 uurtje per dag.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Sinds de update dat je games kan installeren en veel stiller is staat die langer aan dan eerst, maar vaak speel ik dan niet. Er zijn ook dagen dat die helemaal niet aan gaat.
     
  17. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    De laatste tijd heb ik eigenlijk helemaal geen tijd ervoor. Dus enkel vrijdagavond, zaterdagochtend en zondagochtend opgeteld zo'n 7 uur denk ik.
     
  18. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Bij mij varieert het ook nogal. In de proefwerkweek soms een week niet. Heel af en toe zelfs twee weken niet. Maar vaak wel een uur. Maar bijvoorbeeld in de zomervakantie als ik echt niks te doen en een leuke game heb wel 10 uur per dag 8)
     
  19. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ik ken het:) Met de komende Operation Flashpoint denk ik wel dat ik een hele dag online ben, heb ook wel eens met een stuk of 8 vrienden 2 nachte non-stop gedaan:cool:!
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ligt er vooral aan hoe druk ik het heb met school. Als ik proefwerkweek heb meestal helemaal niet al probeer ik dan wel een uurtje mee te pikken. Op een gewone door de weekse dag als ik weinig te doen heb voor school en ik ook niet moet trainen dan gaat de xbox360 aan van 18:00 tot 22:00. Maar over het algemeen game ik 2 tot 3 uurtjes per dag. Als ik vakantie heb dan zijn er wel eens dagen bij dat ik rond de 10 uur game (vooral als ik net een nieuwe game heb).
     

Deel Deze Pagina