1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Ik heb Rijles

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Danger, 20 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Huh, hoe kun je zo gematst zijn? Dat is echt exceptioneel. Lucky bastard :+
     
  2. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus christus, dat is echt zoooo lucky, toen ik gezakt was was het zonder directe aanleiding...
     
  3. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Zometeen weer rijles, hopelijk de snelweg op.. wordt wel is tijd \o/
     
  4. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Niet helemaal waar hoor. Of een pakket voordeliger is scheelt echt per persoon. Als je denkt dat je een talent bent moet je zeker geen pakket nemen, betaal je veel te veel.
    Ik heb bijvoorbeeld na 17 lessen mijn examen gehaald, met een pakket was ik veel duurder uit geweest.
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Wacht maar tot je in de file komt , dan is de snelweg niet zo leuk meer.

    Gelukkig dat ik gisteren naar de radio luisterde anders was ik in een file van >16Km terecht gekomen.
     
  6. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik denk dat de snelweg inderdaad snel vervelend gaat worden.. maar voor nu wil ik toch echt een keer eventjes 120 rijden ^^
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Tijdens mijn rijlessen met ik hoogtijd 2x op de snelweg geweest.
    Het enige wat mij is bij gebleven was het afrijden tijdens de spits :mad:
    Gelukkig in 1x Theorie en 1x Praktijk.

    Mijn 1e auto was een dikke Saab 900GL Sedan , voelde mij heel altijd heel veilig in die tank op wielen :+
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ach, filerijden is super leerzaam.
     
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De perfect manier om het koppelen onder de knie te krijgen.
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ja, of die hele kleine straatjes, waar je vaak net te weinig toeren maakt om in zijn twee te blijven en veel de koppeling erbij moet houden bij drempels enzo. Soms blijf ik dan in zijn 1, soms schakel ik door naar zijn 2, beetje afhankelijk van de locatie. Maar er kunnen toch wat lastige kleine straatjes zijn.
     
  11. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon koppeling inhouden tijdens die bochten, dan moet het toch wel lukken in ze 2?
     
  12. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Nou vandaag te horen gekregen dat ik na nog een les of 3/4 mag afrijden voor het eerst. :) Zat nu op 37 lessen geloof ik dus word ook wel eens een keer tijd. Rijden vandaag ging weer lekker.
     
  13. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    37 lessen? :eek:

    Weet je zeker dat je rijschool je niet heeft afgezet? ;)
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is tegenwoordig vrij normaal.
    Ik zat zelf op 28.
     
  15. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik ken iemand met 60/70 lessen, al is dat weer extreem de andere kant op.;) Maar ik heb mee eens laten vertellen dat het landelijk gemiddelde ligt op 44 lessen ofzo, dus zo vreemd is dat niet. AL had ik gehoopt met een les of 30 wel klaar te zijn, natuurlijk.
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Dat heb ik ook. Zit nu ook al op 30 en had gehoopt hem al te hebben, maar dat duurt nog even. Lijkt wel of men tegenwoordig gemiddeld steeds meer lessen nodig heeft.
     
  17. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Heb 25 maart mijn eerste examen, heb dan in totaal 32 lessen gehad. Het is te doen I guess.
     
  18. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Tuurlijk het ligt aan de persoon. En bij mij was het dan ook niet de controle over het ding want dat ging al heel snel prima. Het gaat allemaal wat verder dan dat natuurlijk. Ze hadden me ook geschat op 30 lessen dus beetje jammerlijk dat het weer uitloopt. Hoop ´em nu wel ook echt meteen te halen anders blijf ik aan de gang.
     
  19. chasin11nl

    chasin11nl 023!!!

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb gisteren direct op mijn verjaardag mijn eerste rijles gehad.
    Ik had al lekker veel gereden met mijn vader dus het rijden zelf was al geen probleem meer. Ik moest bij het kopje van Aerdenhout even een hellingproefje doen, eerst op de gewone rem en daarna op de handrem. Nou dat ging allemaal perfect.

    We zijn daarna nog een heel stuk verder gereden en ik mocht zelfs nog een heel stuk snelweg meepakken van die kerel. Er is eigenlijk helemaal niks aan op de snelweg...

    Toch vond ik het kijken/spiegelen best lastig. Ook was het nogal lastig dat mijn eerste rijles in het donker was, je ziet toch bepaalde dingen minder snel. Die kerel vertelde na afloop dat ik toch wel op mocht gaan scheppen, het ging dus erg goed. Volgende les wil ik wel het naderen van rotondes/kruispunten van zelfverzekerder doen. Ik vind het best raar dat je die handelingen (aanremmen, koppeling, naar zn 2) al 100 meter ofzo voor de rotonde moet doen, effe wennen dus.

    Het is jammer dat die rijschool het zo druk heeft want ik heb de komende weken behoorlijk veel tijd om te rijden, maar goed. Donderdag om 15.00 moet ik weer en ik heb er al zin in!
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2009
  20. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke rijschool zit je? Verder is dat van die rotondes bedoeld om meer tijd te hebben om te kijken. Wel relaxt als dit soort dingen al goed gaan tijdens de eerste les ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina