1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Ervaringen met voice masking

Discussie in 'Games' gestart door Obiwan Kanobi, 13 mrt 2003.

  1. Bizkid

    Bizkid Tha 5th Freedom

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, wat zal ik eens een keer zeggen over dat voicemasking...

    Op zn tijd is t wel geinig om te horen maar al hoor je de hele tijd een klein gozertje met de voicemask van een klein kind "like a virgin" zingen van madonna tijdens het spelen dan word t toch wel vet irritant.
     
  2. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Perfect gewoon! echt perfect! Bijna Telefoon kwaliteti.
    vooral die amerikanen met T1 verbinduing hebben een goede kwaliteit van vouice communicator.
     
  3. masterape

    masterape Guest

    Ik wordt nog jaloerser ik wil ook tegen de XBW mensen spelen en ownen:'-(
     
  4. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Damn...als ik dit zo hoor is dat praten (xbl-en) allemaal 1 groot feest!! Maar het is pas een feest als ik er ben geweest!! Ik denk alleen dat dat nog wel héél lang gaat duren!!

    *kijkt vaders boos aan om zijn CC!!
     
  5. JAW-001

    JAW-001 nOOb?!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    De voice communicator werkt idd prima, maar voice masking is kut. De mensen zijn echt niet te verstaan. Kwam volgens mij al naar voren in de tests.
     
  6. xsence2003

    xsence2003 Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan maar niet wachten op een online autorace spel./... damn
     
  7. MR. Perfect

    MR. Perfect Guest

    Maar als voice masking zooo slecht is, dan zou MS het er toch niet bij hebben gedaan? MS streeft immers naar goede kwaliteit toch?
     
  8. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga het wel af en toe gebruiken hoor, is wel grappig.. Dinsdag zit ik op XBL.. We'll see :)
     
  9. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Het is alleen grappig voor bij bv Whacked :cool: Ik speelde vanmiddag MotoGP tegen ene BBE The One (misschien hier ook op het forum, dunno) en die zette op een gegeven moment voice masking aan op dat kleine kind, je verstond er gewoon geen ene hol meer van..
     
  10. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind er ook weinig bijzonders aan hoor.
    De meesten versta je inderdaad gewoon zwaar kut!

    Bij sommige mensen past het wel goed en hoor je het wel duidelijk maar bij anderen hoor je gewoon alleen gebrabbel.
     
  11. Robie

    Robie Active Member

    Berichten:
    622
    Leuk Bevonden:
    0
    ja want bij cs hoor je die gasten kij slegt!! het kan ook aan miijn verbindign liggen maar ikk hoor meestal gebrouwel !!!

    maarja ik zit niet live! en dan zla ook niet gebeuren vrees ik :'-(
    maar mij lijkt da wel leuk maar het kan ook soms zwaar irri zijn!
     
  12. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    IS toch grappig om met zo'n hoog piepstemmetje om de beurt een liedje te zingen :p
     
  13. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Soms zet ik Voice Masking aan. 'k Heb namelijk geen zware stem, en met mijn hoge stemmetje word je dan niet echt serieus genomen... ;)
     
  14. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahahaha...

    Nou, ik heb echt geen lage stem meer hoor, maar voice masking zo af en toe lijkt me toch wel grappig :) Zeker bij UC ofzo, daar worden toch niet echt grote conversaties gehouden geloof ik...
     

Deel Deze Pagina