Ja, wat zal ik eens een keer zeggen over dat voicemasking... Op zn tijd is t wel geinig om te horen maar al hoor je de hele tijd een klein gozertje met de voicemask van een klein kind "like a virgin" zingen van madonna tijdens het spelen dan word t toch wel vet irritant.
Perfect gewoon! echt perfect! Bijna Telefoon kwaliteti. vooral die amerikanen met T1 verbinduing hebben een goede kwaliteit van vouice communicator.
Damn...als ik dit zo hoor is dat praten (xbl-en) allemaal 1 groot feest!! Maar het is pas een feest als ik er ben geweest!! Ik denk alleen dat dat nog wel héél lang gaat duren!! *kijkt vaders boos aan om zijn CC!!
De voice communicator werkt idd prima, maar voice masking is kut. De mensen zijn echt niet te verstaan. Kwam volgens mij al naar voren in de tests.
Maar als voice masking zooo slecht is, dan zou MS het er toch niet bij hebben gedaan? MS streeft immers naar goede kwaliteit toch?
Het is alleen grappig voor bij bv Whacked Ik speelde vanmiddag MotoGP tegen ene BBE The One (misschien hier ook op het forum, dunno) en die zette op een gegeven moment voice masking aan op dat kleine kind, je verstond er gewoon geen ene hol meer van..
Ik vind er ook weinig bijzonders aan hoor. De meesten versta je inderdaad gewoon zwaar kut! Bij sommige mensen past het wel goed en hoor je het wel duidelijk maar bij anderen hoor je gewoon alleen gebrabbel.
ja want bij cs hoor je die gasten kij slegt!! het kan ook aan miijn verbindign liggen maar ikk hoor meestal gebrouwel !!! maarja ik zit niet live! en dan zla ook niet gebeuren vrees ik maar mij lijkt da wel leuk maar het kan ook soms zwaar irri zijn!
Soms zet ik Voice Masking aan. 'k Heb namelijk geen zware stem, en met mijn hoge stemmetje word je dan niet echt serieus genomen...
Hahahaha... Nou, ik heb echt geen lage stem meer hoor, maar voice masking zo af en toe lijkt me toch wel grappig Zeker bij UC ofzo, daar worden toch niet echt grote conversaties gehouden geloof ik...