1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Metal algemeen [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door WinterBase, 12 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik luisterde BFMV 1-2 jaar geleden vrij regelmatig. Inmiddels vind ik het wat ééntonig geworden en zelf ben ik iemand die wel naar de lyrics luistert en dat valt bij hun inderdaad wat tegen.
     
  2. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik vind het drie keer niks:cool:
     
  3. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    same!
     
  4. Ashavan

    Ashavan Guest

    Bands als Bullet e.d vind ik bagger.
     
  5. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Had wel verwacht dat het meerendeel het niks vind. Iemand ook argumenten waarom? Slechte lyrics, alles slecht, slechte zang? Welke bands zijn meer jullie stijl?
     
  6. Ashavan

    Ashavan Guest

    Geen idee precies waarom ik ze niks vind. Net zoals The Haunted weet ik het ook niet waarom. Hoop niets zeggend gekrijs, maar ja dat heb je ook bij Slipknot, Linkin Park, Korn etc etc. Mbt slechte/valse vocals en rampzalig gitaarspel moet je bij Trivium zijn.
     
  7. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    De wat softere metal maar wel mijn favoriete soort :)



    _O_

     
  8. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Mtthz is de grootste fan van BFMV, hij ontkent het gewoon glashard hier :+

    Ik zelf heb het album Poisen op mijn computer staan. Best een aantal keer geluisterd en vind het geen slechte muziek alleen is het nooit een band geweest die me heel veel heeft weten te boeien. Misschien ook omdat de band enorm in trek is bij dertienjarige emo meisjes O-) Tof voor een keer maar ik beluister ze niet dagelijks.
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ach het blijft natuurlijk een menings ding, bullets vind ik eigenlijk nog wel leuk.

    Leuke nummers:

    [yt]tcoPW53yO3E[/yt]

    [yt]p41W84ZGKaw[/yt]

    :)

    Het is ook hoe ''main-streamer'' de band gaat, hoe minder boeiend hij wordt... (trivium, CoB, bullets...)
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat laatste album hun en dat 'wij-coveren-Metallica' album vond ik echt diep triest. :+ Korn kan er op zijn tijd nog wel mee weg, Slipknot doet me niets en Linkin Park was ik als kleine(re :+ ) jongen groot fan van.
     
  11. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Muzikaal gezien te simpel, de zang is tergend emo en over het algemeen zeer matige metal.

    Bastaard8)
     
  12. Virus666

    Virus666 BIER!!!

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    En dit vind ik er van...

    BMFV: Soms wel lekker
    The Haunted: Altijd Goed
    Slipknot: Laatste album vind ik minder, het 1e (selftitled) heel lekker. De rest prima luistervoer.
    Linkin Park: Zet ik nooit meer op. Vroeger vond ik het wel aardig
    Korn: Vroeger vond ik het heel vet, nu niet meer. Ga er iig niet meer voor zitten
    Trivium: Komt wel goed met die jongens (hoop ik). Kan er iig prima naar luisteren.

     
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    [yt]3qtk9c6ZGcM[/yt]
     
  14. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    August Burns Red is vet :cool:

    Wat ik in 10 minuten via Last.fm tegen kwam en wel aardig vind klinken:

    [yt]QHRiqSleXo8[/yt]

    [yt]jC4N1kv5mps[/yt]

    [yt]ktuWC9ZXdkY[/yt]
     
  15. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig nummer inderdaad, maar de setting is totaal niet geschikt voor Hatebreed.

    Zo'n beukende hardcore band moet je zien in een te kleine zaal (met een laag podium) met max 200 man die ALLEMAAL los gaan.
     
  16. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig nummer inderdaad, maar de setting is totaal niet geschikt voor Hatebreed.

    Zo'n beukende hardcore band moet je zien in een te kleine zaal (met een laag podium) met een publiek dat compleet los gaat.

    Zoiets als dit: Hatebreed - Puritan live, in een tijd dat ze nog minder groot waren. Hoor het fucking publiek schreeuwen dan. Te gek.

    [yt]eWz3pRZALP4[/yt]
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    De tering,

    ik kom er echt maar niet uit wat ik nou het vetste album van Lamb of God vind. Ik vind er ook gewoon niet één beter dan een ander, noch stoerder of meer bij mij passen. Daarnet stond ik wederom verbaasd van hoe stoer As The Palaces Burn is (Ruin één van mijn favo nummers), maar als ik dan nu de nieuwse, Wrath, opzet, vind ik deze ook té gek.

    Wilde dat even mededelen. Bij deze. :+
     
  18. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    De nieuwe plaat van Mastodon, iemand die hier al beluisterd? Mtthz, Willem?

    Anyway, ik ben hem nu voor de derde keer aan het beluisteren en moet zeggen. De eerste twee keer ging het moeizaam maar ik begin hem langzaam wel tof te vinden. De nummers zijn wel wat langdradig soms, of hoort dat bij Mastodon? :+
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Uhm, niet echt eigenlijk. Zit ook wel verschil in. Nieuwe plaat moet ik ook nog luisteren, kreeg een waanzinnig cijfer op ZwareMetalen.com . Was niet iedereen het mee eens, dus ben benieuwd. Maar heb zelf nog een hoop dat ik goed wil luisteren. Nieuwe Candlemass (nog steeds), een onbekende black plaat van Tyrann en heb nog 4 CDs liggen om te reviewen! Dus later komt Mastodon wel.
    Als je overigens ergens Tyrann - Shadows of Leng binnen kan halen, zeker doen! :eek: Het is sterke black.
     
  20. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230

    Die eerste is inderdaad echt briljant. WT kende ik natuurlijk al ;)
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina