1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door tmffirework, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    70:{ En hij was echt tering-goed..

    En Sjacco. Als je geen zin meer hebt, glitch je toch de achievement:)?
    Doe ik wel iig als er een andere goede game uitkomt:cool:
     
  2. ravenclaw

    ravenclaw 360% pure

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    hey hallo allemaal

    ik had ff een kort vraagje wanneer en waaarom krijg je
    incomplete penaltys ik ken mensen die gingen in ene keer
    zoveel ranken achteruit.
    ik speel zelf niet veel online dus heb het nog niet meegemaakt
    het schijnt veel te gebeuren bij guardin

    thx,giorgo

    ps tis voor andere mensen die dit spel veel spelen
    en het veel meemaken
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2009
  3. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Niemand wilt Gears-en? :mad: Het is zo saai alleen, iedereen speelt andere games :mad:.
     
  4. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt alleen een penalty van 1500 XP als je een match vroegtijdig quit. Dus altijd wachten totdat je weer in de lobby zit. Ook als het is afgelopen maar je bent nog niet in de lobby kan je minpunten krijgen!!
    En het is overal hetzelfde, kan zijn dat bij Guardian er meer lag is dat daarom meer mensen leaven maar dat lijkt me niet logisch:cool:
     
  5. Rebby

    Rebby Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou mensen, ik heb het na de update weer geprobeerd.
    Nog best aardig wat toffe potjes gehad maar ik kap er maar weer mee.
    Het is mij teveel willkeur ten opzichte van de verbinding en de lag dus..
    Jammer jammer.. Ik kom bij Gears 3 wel weer terug :D
     
  6. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand? Begrijp er niks van, bij mij staat alles op 0..

    E: Blijkbaar ben ik niet de enige die er last van heeft, en zover ik kan zien is er nog geen oplossing voor. Great, just fucking great :{.
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2009
  7. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    je krijgt óók -1500 XP als de game disconnect (door je eigen verbinding óf door de host óf door iemand anders). dat heb ik zelf al 4x gehad nu.
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Tenzij iedereen connection lost heeft, dan niet. Geregeld connection lost gehad zonder strafpunten.

    Maar damn, wat speelde ik vandaag slecht. Wilde gewoon niet lukken. Steeds meer deaths dan kills. Met guardian amper punten. Toen werd het ook wel tijd om te stoppen.
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2009
  9. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Was vandaag 2 potjes Host, nou dan weet je het wel O-):

    4/11/2009 8:23 PM
    Annex
    Blood Drive
    Team Score 2
    Team Place 1
    Player Score 5,583
    Player Place 1
    Kills 21
    Deaths 6
    Assists 7
    Revives 3
    Time in Cover 00:00:55
    Longest Kill Streak 10
    Game Length 00:12:11
    Headshots 1
    Executions 5
    Chainsaw Duels 0

    ----------------------------------------

    4/11/2009 8:44 PM
    Annex
    Avalanche
    Team Score 2
    Team Place 1
    Player Score 9,653
    Player Place 1
    Kills 41
    Deaths 12
    Assists 14
    Revives 0
    Time in Cover 00:01:44
    Longest Kill Streak 15
    Game Length 00:17:43
    Headshots 2
    Executions 7
    Chainsaw Duels 0
    --------------------------------

    Allemaal zaag nubs...:{
     
  10. ravenclaw

    ravenclaw 360% pure

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    oke thx f*ck penaltys veel connection error ja maar ik heb ook gezien dat er min exp. waren terwijl er geen connection error was miss. de server overbelast was ook zeer veel lag :'-(:)
     
  11. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    ........account glitchen is voor neppe sukkels =(
     
  12. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, als je het toch niet meer online speelt wat boeit het dan?
     
  13. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat heb je aan een achievment als je hem toch niet eerlijk hebt behaald?? Dan is het toch geen achievment?
     
  14. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    quoted for truth!

    waarom zou je een 'prestatie' willen behalen door vals te spelen? Als het je toch niet boeit, waarom neem je dan de moeite om te glitchen en het tóch te halen? zodat je aan je 'vriendjes' en aan vreemden kan laten zien dat je iets behaald hebt? (terwijl je het dus NIET behaald hebt?).

    serieus...er is een woord voor mensen als jij en dat is:

    triest
     
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, ja... bijna level 38 en het gaat echt lekker de laatste tijd met Execution. Zelfs als we geen host zijn ownen we de boel soms nog met 5-0! :lol:

    Dit was trouwens ook zonder host net:
    [​IMG]
    8)
     
  16. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Netjes hoor :+, ik kan 's avonds nooit fatsoenlijk spelen. Overdag heb ik geen enkel probleem, maar zodra de avond valt gaat het laggen. Niet leuk!
     
  17. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet nooit zeker of ik nou host ben of niet maar als ik een potje lekker vind spelen haal ik rond de 4000-6000 EXP en zo rond de 28 kills en +/- 8-10 Ring Captures in Annex. Voor mij kan een annex potje het beste zo gaan, de eerste ronde win jij met je team en haal je redelijk veel ring captures/breaks en rond de 10 kills. Tweede ronde kan je dan voor je kills spelen omdat je toch al 1-0 voorstaat, als je team goed genoeg is win je en anders speel je een derde ronde en daar ga je voor kills en ring captures.

    Wat vinden jullie trouwens van granaten plakken? Eerst had ik er een hekel aan maar nu weet ik ongeveer waar ze meestal zitten, vaak zie ik ze net te laat als ik al bijvoorbeeld ergens heen spring. Ik own trouwens in granaten plakken op relaxte plekken :). Als je ze bijvoorbeeld op een muur gaat plakken probeer dan om hem op de grond te plakken, dan zien ze hem zoiezo bijna niet. Heb op Jacinto/Pavilion en die ene map met 2 trappen tegen over elkaar redelijk goeie plekken en heb een keer een gast 3x achterelkaar gedood met een geplakte granaat. Alleen wel kut dat mensen je beginnen na te apen en je spots nakken :+.
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2009
  18. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Granaten plakken vindt ik niet zo heel erg, meestal zie je ze wel. Meestal gebeurt het ook op bekende spots. Op camp plekken of op plekken waar granaten liggen. Soms word je nog wel is verrast door zo'n granaat, maar dat gebeurd ook wel eens omgekeerd.

    Dit is wel heel vaag, bij een nieuwe ronde spawn ik niet. Ik kijk alleen mee met een team genoot, maar kan niks doen ook geen andere hud of zo. Heel vaag.
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2009
  19. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat gebeurde bij mij ook een keer, ik kon gewoon schieten enzo maar ik liep mee in iemand anders z'n lichaam. 5 minuten erna kwam ik weer terug in m'n eigen lichaam, echt wtf 8). Ook heb ik vaak dat de vijanden in de campain (Act 5, Chapter 5) niet laden.
     
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Granaten plakken is heerlijk en ik ben er blijkbaar ook erg handig in, want het komt niet vaak voor dat ik er geen kill mee maak en dan heb ik het nog over Execution. Ik speel niet veel Annex/KotH, maar als het wel zo is dan is het helemaal lachen. Ik plak ook altijd een granaat op de plek waar ik ze gepakt hebt en ze trappen er altijd weer in! :lol:

    Ik heb trouwens een keer binnen 45 seconden met Execution op Ruins het hele team uitgemoord met geplakte granaten. Ik had een granaat beneden geplakt in de buurt waar ze lagen en eentje boven op het einde van de brug. En eerst had een dubbele kill beneden en daarna een triple kill boven... geweldig! 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina