Ik weet nooit zeker of ik nou host ben of niet maar als ik een potje lekker vind spelen haal ik rond de 4000-6000 EXP en zo rond de 28 kills en +/- 8-10 Ring Captures in Annex. Voor mij kan een annex potje het beste zo gaan, de eerste ronde win jij met je team en haal je redelijk veel ring captures/breaks en rond de 10 kills. Tweede ronde kan je dan voor je kills spelen omdat je toch al 1-0 voorstaat, als je team goed genoeg is win je en anders speel je een derde ronde en daar ga je voor kills en ring captures.
Wat vinden jullie trouwens van granaten plakken? Eerst had ik er een hekel aan maar nu weet ik ongeveer waar ze meestal zitten, vaak zie ik ze net te laat als ik al bijvoorbeeld ergens heen spring. Ik own trouwens in granaten plakken op relaxte plekken . Als je ze bijvoorbeeld op een muur gaat plakken probeer dan om hem op de grond te plakken, dan zien ze hem zoiezo bijna niet. Heb op Jacinto/Pavilion en die ene map met 2 trappen tegen over elkaar redelijk goeie plekken en heb een keer een gast 3x achterelkaar gedood met een geplakte granaat. Alleen wel kut dat mensen je beginnen na te apen en je spots nakken .
Laatst bewerkt: 12 apr 2009