1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De mobiele telefoontjes thread [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. euphoria

    euphoria Guest

    Dan kan je beter zo'n chinees lcd horloge kopen.. Op Chinavasion ofzo daar heb je van die high tech spul. Ik had eerst eem mp4 speler gekocht met 4 gig en beeldkwaliteit, beter dan ipod video toen. Scherm was even groot alleen de speler was alleen scherm en aan de zijkant knoppen..
     
  2. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja het is een compleet ander besturingssysteem. Ik zou zeggen kijk op internet wat je voor windows mobile kan vinden. Ik heb Simcity 2000 en Age of Empires op mijn Xperia te draaien. Alhoewel ik die eerste niet echt lekker vind draaien maar ja.
     
  3. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    [​IMG]

    De Sony Ericsson Idou. Ziet er echt geweldig uit. Ben benieuwd wat de prijs wordt en wanneer hij uitkomt, maar hoop dat hij te betalen is.
     
  4. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit er aan te denken om de nieuwe LG Arena te bestellen + abbo. Iemand enige ervaringen met deze telefoon of misschien een tip voor een ander mobieltje met touchscreen?
     
  5. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Die LG arena had wel wat minpuntjes dacht ik. Zou eens een reviewtje lezen als ik jou was. Heb vandaag die Samsung ultra touch (s8300 dacht ik). Die telefoon heeft echt een geweldig beeld, helaas weet ik er voorderest niet veel vanaf ;).
     
  6. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja ik zit tussen die lg en de samsung ultra touch te twijfelen. Heb op dit moment nog een oude Samsung en samsung bevalt me prima, Hoor verder ook wel wat negatieve berichten over LG in het algemeen. Maar had en reviewtje al gelezen over de lg arena en die was tog wel aardig te spreken, enige minpuntje was he internet erop maar dat hoef ik toch niet perse :9
     
  7. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoor sowieso altijd veel klachten over LG telefoons.

    De ultra touch kan ik je echt aanraden. Zeker als je al een samsung gehad heb zal je zo door hebben hoe alles werkt. En zoals being al zei: het scherm is echt top.
     
  8. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Kan je mij vertellen (of pm'en) hoe je die erop draaiende hebt gekregen en waar vandaag.:+

    Die wou ik eerst ook maar aangezien hij nog steeds niet uit is ben ik uiteindelijk voor de Xperia gegaan.

    Ik draai nu SPB mobile shell 3.0 op mijn Xperia. Is paar dagen geleden uitgekomen maar het werkt echt heerlijk. Zoveel overzichtelijker en makkelijker dan dat vandaag scherm. En ook een hele vooruitgang ten opzichte van die gratis SPB mobile shell 2.0 panel die je gratis van sony ericsson kon downloaden.
     
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik heb even een vraagje aan de gene met een Diamond Touch, op het begin scherm staat deze icoon...

    [​IMG]

    ... Dat betekend dat ik een gesprek heb gemist, maar na het wissen van de gemiste gesprekken blijft deze icoon gewoon staan :? Weet iemand hoe ik die weer op normaal krijg?
     
  10. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik las op GoT dat SPB 3.0 nog niet echt lekker werkte met panelmanager. Klopt dit? Want ik wil ook graag upgraden naar 3.0. Het ziet er echt heel erg vet uit namelijk. En hoe snel is landscape nu? Is het sneller geworden of neit?
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat gebeurt er als je op het icoontje klikt ??
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Dan kom ik in de lijst met gebelde nummers, maar die heb ik allemaal al een keer verwijderd :confused:. Eerst dacht ik nog dat even rebooten wel zou helpen maar het blijft er staan, erg vaag. Heb op Google al even gezocht maar kan er niks over vinden, want dat icoontje hoort er toch in normale stand niet zo uit te zien?
     
  13. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Dat was de gelekte beta versie volgens mij. Het werkt nu in ieder geval gewoon goed en hij loopt dus niet vast als je naar de panel manager gaat. Het switchen van de normale modes naar de landscape modes is niet heel snel. Eigenlijk langzaam zelfs. Zo'n 3-4 seconden. Ook is het niet mogelijk om de camera via het menu op te starten alleen nog maar via de cameraknop aan de zijkant van het toestel.
    Widgets en alles werken wel geweldig en het is ook fijn dat je nu je eigen achtergrond bij SPB mobile shell ookal is dit alleen bij het lifestyle thuisscherm. Deze gebruik ik toch het meeste. Voor die 2 kleine bugs die ik tegen ben gekomen zullen ze binnenkort vast wel een update voor uitbrengen.
    Al met al werkt het heerlijk!
     
  14. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja toch wel, zo ziet hij er normaal uit :)
     
  15. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    :p Dan heb ik niks gezegt! Thanks!
     
  16. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    aangezien de nokia n97 in juli pas uitkomt volgens vodafone, heb ik de xperia besteld:) iemand ervaring met de snelheid van leveren? ik heb hem gister avond besteld na aanleiding van verlengen van abbo:)
     
  17. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Vrijdag kan ik dan eindelijk mijn abbo verlengen.
    Zit nu bij KPN, 30 april is 4 maanden voor het eind van mijn abbo. Ik ga bij hi.nl een abbo afsluiten met nummerbehoud. Volgens hi.nl regelen zij dan alles met mijn oude provider. (alhoewel Hi van KPN is) Van Hi zou ik dan een €0,- simkaart die pas in gaat na 4maanden (als mijn KPN abbo dus afloopt).
    Kan iemand mij bevestigen dat mijn simkaart van KPN ook werkt in een hi-simlock telefoon? Heb mijn simkaart geprobeerd in de telefoon van mijn vriendin, en dat werkte gewoon. Maar weet niet 100% zeker of die telefoon nog simlock heeft. Moet niet 4maanden zitten met een telefoon die ik nog niet kan gebruiken..

    Ik ga in ieder geval voor de Nokia 5800 XpressMusic.
     
  18. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik had bij KPN een abbonement van 20 euro per maand. De contractduur was echter afgelopen en opeens moest ik 25 euro per maand gaan betalen. Ik heb dus nu een aantal dagen geleden aan KPN doorgegeven dat ik wil overstappen naar prepaid. Vandaag kreeg ik een sms waarin stond dat de migratie naar Mobiele Telefoonkaart op 22-06-2009 zal worden uitgevoerd. Nu is mijn vraag, duurt dat altijd zo lang?
     
  19. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb op goede vrijdag mn telefoon besteld via hun website. en die vrijdag erop had ik m al binnen. en dat terwijl het een 3(of was het 4)daags weekend was.
     
  20. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ook al is jouw contract afgelopen , je moet je toch nog steeds houden aan een eventuele opzegtermijn van 1 á 2 maanden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina