1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 17]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 11 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    "Ook," als in onder andere via reclameborden. Er zal dus nog een andere verassing zijn maar die wil Ajax niet prijsgeven. We zullen zien morgen.
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    2-2 EINDELIJK _O_
     
  3. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Belachelijk eigenlijk dat Barca zich na een seizoen vol overweldigend voetbal geen enkele nederlaag kan veroorloven met het oog op de Klassieker.

    Elk ander jaar had Real bijv. ook fier bovenaan gestaan met het aantal punten dat ze nu al hebben.
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Tja, Real blijft ook gewoon punten pakken. Dat is het.

    Gelukkig 2-2 geworden. Was een moeilijke wedstrijd, maar op winst hadden ze geen recht. Jammer van Valdes, kon beter maar goed. Ik zie sowieso Madrid morgen toch niet winnen in Sevilla.
     
  5. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Zeer terecht dat er respect getoond moet worden voor Van Gaal. Ieder zijn mening over zijn persoonlijkheid, maar hij was wel de laatste die van Ajax échte kampioenen heeft gemaakt. Elke prijs gewonnen wat een Nederlandse club ook kon winnen. En dat verdient respect. Tegenstanders met poep in de broek naar Amsterdam en de wereld veroveren. Soms was vroeger toch alles beter:'-(
     
  6. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ja 2-2 was wat mij betreft wel een terechte uitslag. Ik denk dat het aan de nervositeit ligt dat ze niet zo speelden als ze dat wel kunnen. Dat zag je wel aan het feit dat ballen soms onnodig werden ingeleverd bij de tegenstander, o.a. door Xavi. En laat dat nou net iets zijn wat Barça dit seizoen eigenlijk nooit overkomt. Ook speelde Valencia gewoon een goede wedstrijd en zaten ze er natuurlijk constant dik bovenop. Die punt die nu is gesprokkeld kan wel eens verschrikkelijk belangrijk blijken. Barça houdt nu zelf de controle, ondanks een eventueel in de calculeren verlies in het Bernabéu.

    De 28ste wacht Chelsea. Als die zo spelen zoals ze gisteren deden, dan moeten ze toch de pottenbak in gaan. Pep moet ze ff scherpstellen en gaan. Op en d'r over. Wel gaarheid dat we de eerste wedstrijd weer thuis moeten spelen...
     
  7. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    In de laatste minuut pakt Udi toch nog de winst, dan maar even Inter afmaken :cool:
     
  8. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    zou een stunt zijn van napoli, hoop er wel op, maar kampioenschap is toch al gelopen.
     
  9. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    568
    Barca moet nu gewoon echt uitkijken. Zometeen geven ze het nog uit handen ook! Hopelijk verliest Real vanavond :). Vind trouwens wel leuk voor Maduro dat ie scoorde.
     
  10. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb gister psv gekeken. Lekker degelijk, maar meer hoeft ook niet. 3 punten waren het belangrijkst. Maar die schandalige rick van de bergh, wat een idioot is dat zeg. Trapt tot tweemaal toe vol met zijn noppen in de kuit van Afellay! Met als gevolg dat hij er af moest. Diep donkerrood en wat doet de scheids? Floot omdat er 2 man op de grond lagen en niet eens voor deze schandalige overtreding!
     
  11. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Afellay mag wel een keer echt aangepakt worden van mij, maar langdurig geblesseerd niet. Krijgt wel zeer vervelende maniertjes in het veld dus mag van mij wel ff een tikkie krijgen dus af en toe.

    Hopen dat Ajax vandaag toch de 2de plek weet te pakken. Ik hoorde dat AZ niet start met Martens, El Hamdoui en De Zeeuw?
     
  12. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt. Martens en De Zeeuw zijn ziek, El Hamdaoui geschorst.
     
  13. Mystic2010

    Mystic2010 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd, hoop dat ze winnen, maar vrees voor het ergste. Zoals wel vaker bij Ajax helaas =(. Man man man wat was vorige week een afslachting =(
     
  14. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    ADO-Feyenoord, wat een bizarre wedstrijd. Eerst 1-0 voor ADO, toen werd het 1-2, daarna kreeg ADO eerst een penalty toegewezen maar na overleg met de grensrechter nam Nijhuis dat weer terug en wees een vrije trap toe die er dan toch nog in ging: 2-2. En een minuut later alweer 2-3 door Makaay 8)
     
  15. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ja en Derijck scoorde voor Ado8)
     
  16. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Iemand een goede stream voor Ajax ?
     
  17. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Net 20 minuten bezig geweest om hier een ontknopingspost neer te zetten, wis ik hem per ongeluk:'-(
     
  19. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    Ajax staat weer lekker te verdedigen....|:-


    EDIT 0 - 1 Lens

    Gaan we weer :{
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2009
  20. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    1-0 voor AZ en verdiend. Met een beetje mazzel hadden ze al 2x gescoord. Ajax heeft er weer geen zin in, ze willen gewoon geen tweede worden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina