1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De "big" motoren, scooters en brommers thread [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Aangezien Pim en ik allebei in een andere hoek van het land wonen: Utrecht :)

    Leuk spul trouwens, moet ook maar eens van mijn oversized leren pak af :')
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2009
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ben ondertussen theorie A aan het leren, maar ligt het aan mij, of verschilt het nauwelijks met B (welke ik twee maanden geleden gehaald heb)?
    En heb je bij theorie A examen nou ook die inzichtsvragen? In het boek dat ik onlangs kocht staat dat het nog enkel bij B is.
    Ga denk van het weekend of volgende week theorie examen aanvragen en na het halen daarvan snel rijles voor motor aanvragen. Hoop dan eind mei voor auto examen te slagen en begin juni van start te kunnen met snelcursus voor motor. Dan nog eens kijken voor een leuke motor en rond de zomer lekker veel rijden.
     
  3. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Zo gisteren nog geluk gehad:

    Met 2 vrienden ging ik even een klein stukje rijden.
    Op een gegeven moment op de terugweg kreeg ik in de gaten dat mijn KM-teller het niet meer deed.
    Reactie: mooi even kijken hoe hard ik durf.

    Flink doorgeknald naar huis, eenmaal thuis aangekomen bleek dat de hele kabel naar de KM-teller was losgetrild.. deze had zo tussen mijn wiel kunnen komen... :confused:
     
  4. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Net lekker gereden met Pim. 400+ kilometer op de teller gezet en flink wat dijkjes en Duitsland onveilig gemaakt. Topsnelheden getest 245 voor de Striple en 230 voor de "25kw" duc :+

    En aan het begin van de dag ietwat verkeerd gereden naar het afspreekpunt :emo:

    Snelste route van Den Bosch naar Lekdijk :emo:
     
  5. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Was potverdomme pas kwart voor 8 thuis zeg. Wat een rit. Inderdaad meer dan 400km en wat pijnlijke spiertjes. Maarrr het was dan ook wel vet.

    -Gaat op de bank liggen
     
  6. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren eerste wegles gehad. Had 3e positie, dus leerling 1 voorop dan de leraar en toen ik.

    Kwam er opeens bij het stoplicht een scooter stoer doen, mij half blokkeren. Dus denk geef even gas, gaat maar lekker achter mij spelen. Gaat het verkeer wat langzaam, komt die scooter voor met rijden met ze vriendje achterop. Helemaal in een deuk lagen ze. Kwam er weer een stuk je dat ze van de weg af moesten, maar weer gas gegeven. Komen ze er daarna weer voorbij en extra langzaam rijden dan.
    Kon ze wel een klap geven, ook er jammer dat ik niet wat harder kon rijden maarja. Achteraf gezien was het nog wel grappig.
     
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Dat is wel vet. Zeker om topspeed even te testen. Jammer genoeg ligt Duitsland voor mij aan de andere kant van het land, maar alsnog wil ik, als ik mijn motor (en rijbewijs) heb, er wel eens flink gas gaan geven.

    En die scooter mofo's, ach, dat zijn soms de meest kansloze figuren. Alhoewel jongelui en rijkelui er in hun auto ook wat van kunnen als ze een leswagen zien. Die vinden het blijkbaar stoer of cool om je uit te dagen en denken meteen dat je een beginnende mongool bent die niet kan rijden ofzo.
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2009
  8. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie snelheden zeg. Ben blij dat ik niet mee ben geweest, had jullie nooit bij gehouden!
     
  9. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Ach ja joh, was maar 5 minuutjes van de dag, rest was prima te doen qua snelheden. Volgende keer gewoon mee als je tijd hebt. :thumbs:

    Pim doet eens foto's posten / mailen van vorige en deze keer. :):
     
  10. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    Hoe zit dat?

    Toen m'n oude monster 25kw was, kon ie niet harder dan 165 ofzo.
     
  11. Mikeeey681

    Mikeeey681 Active Member

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk is die toch niet helemaal 25kw ?
     
  12. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3

    ga volgende keer de uitdaging graag aan O-)
     
  13. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Nou afgelopen donderdag maar even voor het eerst de motor neergelegd op de grond :+
    Moest de langzame slalom oefenen maar verloor wat evenwicht.
    Wel leuk hoor 226 kilo ff optillen8)

    Vanmiddag weer aan de beurt,hopen dat het zulk weer blijft.

    en de slalom lukt:x
     
  14. Rutgerboy

    Rutgerboy Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    Hallo hoe snel gaat nou eigenlijk een tomos brommer (dus niet een snorfiets van tomos)
     
  15. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    25 km/h volgens mij:) Want er zit een blauw kenteken op.
     
  16. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    40-45 standaard , je kan ze makkelijk tegen de 70 laten lopen .
     
  17. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    =(

    :thumbs:
    Snor= Blauw = constructiesnelheid 25 km/h
    Brom= Geel = constructiesnelheid 45 km/h
     
  18. Rutgerboy

    Rutgerboy Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    Oke bedankt.
     
  19. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Right, de 998 staat nu al een weekje bij de dealer. Nieuwe achterband zit er op. En hij bleek inderdaad helemaal verkeerd afgesteld te zijn geweest, maar dat is nu allemaal weer verholpen. Het oude alarm is er ook afgehaald, komt nu een spyball alarm op, allemaal onder garantie gelukkig. Ze wachten nu alleen nog op een keerring voor de voorvork, die was lek. Dat betekent dat de remblokken ook vervangen gaan worden en dat hij dan hopelijk ook weer fatsoenlijk gaat remmen. Dat was nogal spannend voorheen namelijk :-/.

    Anyway, nog een weekje en dan heb ik hem weer terug.
     
  20. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Pimmy, was jij laatst in Nijmegen aan het touren? Ik zag zo'n rode Power Ranger op een Monster rijden, en ik moest meteen aan jou denken:+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina