hallo, ik vraag me af wanneer er weer game event komen en al die dingen post hier je dingen als je weet wanneer er weer game-events komen enz. enz. oude game events: gameplay first look multimedia event dus post hier je dingen als je weet wanneer er 1 komt+linkje van de site als dat kan:b:
Hai warbladex! Zo ver ik weet is het herleven van de Gameplay of een variant daarop erg onzeker. Officieƫl is er nog niets vrijgegeven over een tweede Firstlook, maar die kans is vrij groot gezien het succes van de eerste. Daarnaast zou ik de HCC altijd in de gaten houden. Neems eens een kijkje op deze site!
Oja sorry daar had ik even niet aangedacht. Firstlook zal wel terug komen want dat was zeker een succes. Durf alleen geen datum te geven want die is nog niet bekend. Edit: Willem mijn link.
Voor de GM moet hij nog heel even wachten. Vaak worden er voor dit soort events trouwens speciale threads aangemaakt omdat xbw er ook vaak stands had/heeft. Zo werd er gekeken welke members op welke dagen aanwezig waren. Helaas zijn veel events vernieuwd of gecancelled dus het is maar afwachten hoe dat dit jaar allemaal zit. Mocht je echter een dergelijke thread willen maken dan zijn hoofdletters en meer info vaak erg handig. Dit is geen OSM
ja inderdaad want ik was bij gameplay geweest en multimedia event maar als er weer 1 is moet ik er zijn
zijn er hier toevallig mensen die in augustus ook afzakken naar gamescom in keulen?? zou de opvolger van de Games Convention in Leipzig worden... we gaan er in ieder geval is een kijkje nemen...
misschien komt in de zomer weer freegaming in rotterdam(schouwburgplein), al was het vorig jaar wel redelijk rustig
E3 Of bedoel je in Nederland. Je hebt Gamekings Live dat nu al 3 kwartier bezig is in Delft en anders is het wachten op een nieuwe First Look in September/Oktober lijkt mij.