1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De "big" motoren, scooters en brommers thread [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Whaha ja, we waren daar dus afgelopen donderdag, kan dat? Mooie dames daar in Nijmegen zeg...
     
  2. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Leuk ook dat de grijze Triumph weer opgemerkt wordt. |:-Ga nu echt die hyper kopen. :+
     
  3. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja grijze triumph's zie je wel vaker, power rangers zelden 8).
     
  4. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    11 mei theorie examen. Moet wel lukken. Nog twee weken om wat te leren en oefen examens te maken.
    Daarna gelijk weer bellen om afspraak te maken. Hoop nog in begin juni te kunnen starten, maar dat betwijfel ik.
     
  5. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, dus toch! Tja sorry @ kerel met de Triumph, maar die ducati viel mij gewoon meteen op (prachtig geluid maakt dat ding), vooral ook die complete rode verschijning8).

    Ook echt vanaf de eerste keer dat ik die nieuwe Monster zag op internet wil ik er zelf ook een. Maarja, als ik over een half jaar 18 ben heb ik helaas lang niet genoeg geld.

    Maar idd trouwens, nijmegen is prima stad:b:.
     
  6. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    das altijd het geval op praktisch elke stop bij de pomp of een terras.....


    al ben je met 23 andere motorfietsen..........een ducati is keer op keer weer de blikvanger van de hele groep.
    ik moest er zelfs in het begin aan wennen want binnen een minuut staan er weer 5 man omheen als je even wat wilt drinken.....en da's geen gelul.
     
  7. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    En daarom Bas, had je niet zo'n pussy moeten wezen en gewoon die Hyper moeten kopen waar je toen op proef had gereden :+ Maarrrr aan de andere kant, zolang jij andere merken blijft rijden, krijg ik meer aandacht, wat m'n enorme gebrek daaraan weer compenseert als ik niet op de motor zit.

    Nee hoor, je Triumph is ook wel leuk... :+
     
  8. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    even wat anders......

    ben gisteren nog even wezen rammen met de nieuwe audi s3.......ding loopt gewoon 270 op de klok hahaha.


    eeehhhh...


    dit laatste heb ik nooit getypt :+
     
  9. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
  10. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43

    Bas.....wat heb jij toch altijd een mazzel :9

    Die bmw, die RS6 en die mini al....Nu de nieuwe S3 :thumbs:
     
  11. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    over een week of wat de nieuwe bmw 135i......daarna de audi s5 en als klapper de nieuwe bmw m3.....de witte met het carbon dak :+


    heb er zin an.
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Damn, hoe regel je dat allemaal. :eek:
     
  13. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Vriend van hem werkt bij aktueel (heeft dat blad nog bestaansrecht? :+)

    Kan je niet ff de dijk over naar alkmaar bas?

    Het meeste PK wat ik onder mijn reet heb gehad is van een toareg V10 TDI......niet bepaald sportief om mee te rijden 8)
     
  14. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    ja het komt idd van aktueel "man" af.

    ik sta ook deze maand weer in dat blad helemaal achterin bij de games pagina dat "games & zo" heet.
    een van mijn allerbeste vrienden is de art director,zit in de eindredactie en is wat de auto en motortesten aangaat ook verslaggever/fotograaf.

    3 maal raden wie dan rijd als hij de actiefoto's maakt??????
    ik heb al vanaf mijn 18de jaar werkelijk alle rijbewijzen en ben nu bijna 19 jaar beroepschauffeur op alles wat wielen heeft.
    dat is tevens de reden dat ik het vertrouwen krijg om met dit soms belachelijk snelle scheurspul de straat op mag.

    er zit natuurlijk nog geen schroefje aan dat van mij is uiteraard.......maar het "mogen" besturen van dit soort bolides is voor mij al helemaal te gek.
     
  15. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog niet eens begonnen met lessen, 18 mei pas, en vrijdag eerst nog maar is me theorie halen, maar tog al vast een motor kopen.
    Ik ga maandag kijken naar deze z750 en neem em hoogstwaarschijnlijk meteen mee.
    Had em liever in het oranje of groen gehad, maarja je kan niet alles hebben.

    Edit: Kan ik, ondanks dat ik mijn rijbewijs nog niet heb, de motor wel gewoon op mijn naam zetten?

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2009
  16. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Waarom nu al een motor kopen? zo kan je toch geen proefritje maken om te kijken of deze wel goed rijd? En misschien doe je wel 3 maand over lessen en zie je na die 3 maand een z750 staan wel in de kleur die je graag wilt, en misschien nog goedkoper ook.

    Motor kan wel op jouw naam gezet worden en ook al verzekerd als je dat wilt.
     
  17. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    En misschien niet en dan zit ik dalijk weer een half jaar te wachten en daar heb ik geen zin in. En ik ken mezelf een beetje, dan heb ik dan weer geen geld of stel ik het weer uit enzo, vandaar dat ik nu al eeen motor koop. En ik neem een vriend mee met motor rijbewijs, dus hij gaat ff kijken of de motor wel goed rijd enzo.

    Nog een vraagje, als ik em maandag dan koop, kan die vriend hem dan meteen terug rijden of moet de motor eers echt verzekerd zijn?
     
  18. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Geld gewoon aan je ouders geven zodat je het niet uitgeeft :p Staan altijd wel leuke Z750'jes te koop zie ik op marktplaats. Maargoed jouw keuze.

    Als je hem maandag wil meenemen moet deze meteen in de verzekering inderdaad. Kan je gewoon via unive.nl afsluiten of even bellen met een verzekeringsmaatschappij. Je geeft dan wat gegevens door die op het kenteken staan en dan is deze vrijwel direct verzekerd.
     
  19. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Kreeg vandaag trouwens post van Unive, mijn husaberg kost gewoon 4 euro per maand aan verzekering :lol:
     
  20. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    :lol:

    Dat is echt geen geld nee haha.
    Dus je hebt je Street triple inmiddels al verkocht neem ik aan?
    Gratz!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina