1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Virus outbreak] H1N1

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Heroic, 27 apr 2009.

  1. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik vindt het verontrustend dat iedereen maar zegt dat er niks aan de hand is, hoogstwaarschijnlijk worden er nog heel wat dingen over het virus achter gehouden door de overheden om paniek te voorkomen, dus het zou er wel is slechter voor kunnen staan dan de meeste mensen nu denken.

    Kbreng mijn koninginnenacht/dag door in A'dam maar ben daar niet echt gerust over want zoveel mensen bij elkaar kan voor razendsnelle verspreiding zorgen als iemand het virus heeft. in ieder geval eerst maar even goed het nieuws in de gaten houden voordat ik ga...

    Misschien ben ik wat te panisch mja you never know:+
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2009
  2. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Als ik je 1e stukje lees m.b.t. overheden en dan je 2e over koninginnedag denk ik alleen maar, dat we dan verreweg de meest waardeloze overheid op deze aardkloot hebben, of ze vinden Nederland te druk... 8)

    Wat ik bedoel is dat je gewoon naar A'dam kunt gaan hoor. Als er iets niet in de haak zou zijn, dan zouden zoveel mensen op een kluitje echt niet toegelaten worden.

    Ik parkeer m'n reet ook lekker in A'dam morgen\o/
     
  3. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Het virus is net gesingnaleerd in Duitsland en Oostenrijk, ik zou weer niet te makkelijk over denken zeker niet als overheid zijnde. Je weet nooit wat zo'n virus nog meer te weeg kan brengen.
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    *kuch* *kuch*




    :+
     
  5. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Wat me wel opvalt is dat er plotseling een stuk minder nieuws is over de kredietcrisis, er komt nog wel wat voorbij (zoals het fortis gebeuren), maar verder vallen de nieuwsberichten mee.
    De varkensgriep (of mexicaanse griep wat ik in pauw en witteman hoorde) zal wel erg zijn, maar dadelijk is het weer net zoiets als Sars of de vogelgriep.
     
  6. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    haha:lol:_O_

    En terecht, je gaat toch niet zo maar je levenstijl aanpassen?

    Sorry, maar ik moest iig wel lachen toen ik dit las:x

    En als overheden iets achterwege houden vind ik het zelf alleen maar goed:thumbs:

    En ik vind het belachelijk dat je niet naar Amsterdam gaat vanwege de varkensgriep:x Er is nog niks gevonden in Nederland. Als je zo moet gaan leven dan kun je maar beter je hele leven thuis zitten...

    En ik las ook dat er mensen waren die hun vakantie al naar Mexico geboekt hadden en opeens ergens anders naar toe gingen als dat kon:x Of mensen die hun vakantie niet konden overboeken en gewoon betalen voor niks:lol:

    Hier btw weer een stukje op AD.nl waar overigens volgens mij geen malle moer van klopt.

    http://www.ad.nl/diagnose/varkensgriep/3183313/Expert_WHO_pandemie_is_heel_dichtbij.html
     
  7. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Uhm ksnap niet hoe je uit mijn bericht kan opmaken dat ik niet naar A'dam ga..

    Ik zal er vast wel wat te gefreaked over doen mja beter dat dan doen alsof er niks aan de hand is imo. Als iets de wereldpopulatie kan uitroeien is het wel een virus en zo'n beetje elke eeuw is er wel een virus waar miljoenen mensen aan dood gaan en we hebben er een tijd geen meer gehad dus kan verw8en dat er 1 incoming is. Dit virus lijkt echter wel goed te bestrijden te zijn.
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2009
  8. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Geef ze eens ongelijk, wie zou er nou voor z'n plezier naar de bron van het virus gaan |:-
     
  9. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Journalisten e.d.

    @Modder-Eter:
    Bijna goed toch.
    Bedankt voor de bevestiging/info :)
     
  10. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Sorry dat ik het niet goed gelezen heb, maar vind het nog steeds raar dat je er zorgen over maakt.

    En het vershil met vroeger en met nu is dat we nu veel meer kennis hebben en veel hygienischer leven.

    En ik denk zo in zo niet dat de werledpopulatie ooit vernietigd gaat worden door een virus. Er zijn zo veel mensen op de wereld dat er altijd wel een paar zullen blijven leven.

    Het gaat om gevallen waar de reis al is geboekt. En om helemaal niet te gaan of ergens anders naar toe is niet leuk lijkt mij.
     
  11. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Jaa tuurlijk joh, lekker naar de bron van het virus waar al meer dan 100 mensen overleden zijn en alle ziekenhuizen hermetisch afgesloten zijn :thumbs:

    Sorry hoor maar wanneer kap je nou gewoon met posten josh gunit.. al je berichten zitten zó ontzettend vol met onzin en rare meningen/feitjes.. het is onderhand wel weer mooi geweest man, pak een boek, sluit je op met je duiven en blijf daar :x
     
  12. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Nu worden autosport evenementen al gecanceld. A1GP in Mexico gaat niet door, en de F1 in Spanje mogelijk zonder publiek net als Real-Barca. Van mij mag het wel weer op houden :+
     
  13. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Aaaaahw, Kevf je besmet ons via het internet:+}:]
     
  14. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga nou geen uitspraken doen als je er helemaal geen verstand van hebt...
    Ja we hebben meer kennis, we lever hygienischer. Maar als je simpelweg een virus krijgt die zich snel verspreid en er is geen medicijn tegen en de ziekte die veel doden eist heb je niks meer aan je 'kennis' en hoe hygenisch je ook leeft.

    Een pandemie is vaak niet iets wat je zomaar even oplost (ik zeg niet dat het zo zeer bij deze moet geuberen). hoeveel kennis je ook hebt..
     
  15. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik niet snap van dit hele gedoe is dat ze het niet zagen aankomen....Ok megixo dat land kan amper zijn mensen toen de virus er nog niet was in het land houden maar toch! Vind het schande dat we uiteindelijk groot in paniek raken door een virus wat van een varken komt. Zegt al genoeg over waar onze centjes heen gaan
     
  16. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Nogmaals: het virus komt niet van een varken.. het draagt alleen die naam.
     
  17. Amblydoras

    Amblydoras Active Member

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    o echt?
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd heeft niks met varkens te maken.
     
  19. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze dachten van: we hebben al vogelgriep, laten we dit dan maar varkensgriep noemen?
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is een virus wat bij vogels en varkens en vissen zit maar het is gemuteerd.
    Ze noemen het nu de Mexicaanse griep. Want anders dachten mensen dat ze geen varkenvlees konden gaan eten.
     

Deel Deze Pagina