1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Concerten Topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Noodles, 13 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde dat bij het sta-gedeelte aan de linkerkant ook nog ruimte was, om te staan.
    Als ik een uitverkocht Ahoy voor me zie, dan denk ik dat alle hoeken en gaten vol staan met mensen, maar dat was duidelijk niet zo.

    Maar hoe deed de band dat dan? verdeelden ze de aandacht, door overal op het podium te zingen?
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Er stonden een stuk of 8 microfoons en het werd allemaal goed verdeeld zodat alle fans aan bod kwamen. Het was uitverkocht maar helaas komen er zoals altijd veel mensen niet opdagen. Zo was er achter mij nog een rij van 5 plaatsen vrij en ook onder mij nog 3 (waar ik wel lekker mijn poten op kwijt kon :cool:). Lege plaatsen houd je altijd en met staanplaatsen heb je ook vaak nog een ruimte over omdat ze niet alles vol mogen proppen en dit keer stond iedereen ook echt heel dicht op elkaar en voorin had je het ook vrij slecht.
     
  3. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Ik was ook bij Metallica, wat was dat vet zeg 8) De intro, toen de hartkloppingen, toen die lasershow! zomg, ik kwam bijna.
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    :lol:

    Ook de intro bij One was geniaal _O_ Echt geweldige effecten gister, die lasershow was inderdaad erg tof :cool:
     
  5. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Joah, die gekleurde vlammen waren echt focking vet gek 8) Had ietsjes meer van de intro verwacht, die van Pinkpop was beter.
     
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Wie speelde(n) er eigenlijk in het voorprogramma?
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    The Sword en Machine Head. The Sword was echt haast niet te verstaan met het brakke geluid en ook bij Machine Head was het niet al te best.
     
  8. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh dat is wel jammer aangezien het toch 2 redelijk goede bands zijn.
     
  9. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik denk niet dat je een miskoop had kunnen doen. Ahoy is klein en volgens mij had je overal goed zicht.

    Ik vond het erg tof, maar het was niet zo goed als Pinkpop. Ik miste interactie, plezier in de band. James had zoals altijd mooie praatjes, maar voor de rest leek het net routine. Pinkpop maakte wat dat betreft veel meer indruk.
    Echter doet dat er bijna niet meer toe. Dit is een luxeprobleem, want muzikaal was het gewoon zoals verwacht: Uitstekend. :thumbs: De setlist was erg tof met zeldzaam oud werk zoals No Remorse, Fight fire with fire en Of wolf and man (_O_). Turn the page had ik verwacht en die was ook ijzersterk! Van het nieuwe werk was ik vooral onder de indruk van My Apocalypse en The day that never comes. Vooral die laatste vond ik opvallend goed!

    Maar één ding heeft mij zoooooooo ontiegelijk gestoord. Ik erger me er nu nog aan. >< We hadden zitplaatsen en we wilden staan toen het concert begon. Gelijk commentaar: "Hey, ga eens zitten!", door mensen die de rest van het concert er apathisch bij zaten. Gevolg was dat ik in zowat het enige vak zat waar iedereen rustig bleef zitten. Ik stond op om te aplaudiseren en gelijk kreeg ik weer boze reacties achter me. What the....het is een aplaus, man? Wat is dat nou voor rockconcert... en het waren nog wel echte metalheads zo te zien (beetje nerdy, maarja ;)). Er was nog een andere fan die zich ergerde aan het tamme publiek. Zo jammer, ik zat met jaloezie te kijken naar de pit beneden. Had ik daar maar gestaan....:mad:
     
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Geluid in Ahoy is echt niet goed. Galmt allemaal te erg en hoge tonen kraken er gewoon. Was afgelopen oktober in Ahoy voor Keane. Het voorprogramma was A Balladeer. Het geluid bij hun was echt belabberd, het klonk zo slecht, echt niet normaal meer, zo slecht was het. Bij Keane klonk het echt al 100 keer beter, maar daar hoorde je nog steeds de ''Ahoy kwaaltjes''. Was afgelopen februari bij Keane in de O2 Arena London en daar was het geluid echt perfect! Het geluid was daar echt belachelijk goed, zelfs bij de twee voorprogramma's!
     
  11. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ik ga 27 juli naar Dublin om U2 te zien, yeaaaaaaaaaaaaaaaaaah
     
  12. Opgezwolle

    Opgezwolle Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    20 Juni Sonisphere (L)
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Voor de geinteresseerde:

    25-06 Atmosphere & live band in Melkweg
    [yt]v7Razoh_I8A[/yt]


    Voor het geweldige prijsje van 15 euro :eek:
     
  14. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    02/05 - Great Lake Swimmers @ Ekko
    05/05 - Bevrijdingsfestival Wageningen
    05/05 - Beirut @ Paradiso
    15/05 - Two Fingers (Amon Tobin) @ Melkweg
    17/05 - A Hawk and a Hacksaw @ Ekko
    27/05 - Deerhunter @ Paradiso

    Mei wordt een mooie maand :)
     
  15. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe ga je dat managen? een concert en een festival op een dag?
     
  16. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Festival begint om 13:00, dus blijf tot een uurtje of 17:00 en dan richting A'dam waar het concert om 20:00 begint ;)
     
  17. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Vrienden vroegen al of ik mee wilde naar Atmosphere. :)
    Lijkt me opzich wel een keer tof om een hip-hop concert mee te maken.
     
  18. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    Elgee en ik hebben net kaartjes gekocht voor Green Day & Support Act op 16 oktober in Ahoy Rotterdam\o/
     
  19. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoppa! :cool:
    Het duurt alleen nog 5 maanden..
     
  20. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Zag inderdaad dat ze kwamen, zat zelf nog te twijfelen.
    Vind het lichtelijk jammer dat ze in Ahoy staan.
    Maar ik vlieg die dag naar New York, probleem opgelost. :cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina