[muziek] pinkpop

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door orgaZm, 11 mrt 2003.

1. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    In offtopic had ik ook al een thread gestart maar die is nu dus dicht. Vandaag word het programma bekend gemaakt, dus ik wacht met smart af :9, een paar bands die al zeker waren zijn o.a.:
    -queens of the stoneage
    -audioslave
    -linkin park

Om maar even de wat bekendere te noemen. :)

Edit: ik lees op http://www.pinkpop.nl/ net dat om 14:00 de nieuwe website online gaat :9.

Jeuh de line-up staat al op fok.nl

Laatst bewerkt: 11 mrt 2003
  2. anto NL nius

anto NL nius Kondition: Macht.

Leuk Bevonden:
    1
    Het meest saaie programma in jeren, totaal geen variatie in soort bands.
    als je kijkt war rock am ring/park en werchter weten klaar te stomen, en hun programma nog niet compleet is doet pinkpop het dit jaar zeer slecht.
    als je bands als metallica, marilyn manson, iron Maiden in de buurt hebt moet je er wel iets mee doen.
    Het zijn dit jaar middelmatige bands die niet veel geld kosten dus wordt er echt voor de winst gegaan, want de pubers komen toch wel.
    Zo dat is mijn mening, hopelijk volgend jaar beter of tenminste een Dynamo open air.

3. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    [x] Eensch!
    [ ] Oneensch...

bijna net zo'n but line-up als vorig jaar lowlands (puke)

4. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind het echt wel cool, bands waarvoor ik zeker ga:
    Placebo, Deftones, The Eighties Matchbox B-line Disaster, Lifehouse, Dandy Warhols, Queens Of The Stone Age en Manu Chao

5. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    T enige wat boeiend is van je lijstje zijn Deftones (rockte zwaar op LL8 [of iig rond die tijd]) en Manu Chao (maar die zijn al zo vaak in nl geweest) verder is t een b'tje commerciele troep (oei!) wat er staat...en dat voor iemand met een bad religion avatar (tsk!)...no offence ;)

6. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    haha, non taken;) nou ja, ik vind commerciele/non-commerciele allemaal goed:p als het maar een beetje mijn smaak is, ik bedoel, zolang je maar fun hebt. als je gaat kijken naar welke bands niet commercieel zijn kan je lang zoeken nietwaar? want elke band wil beroemd worden en veel geld verdienen...

Laatst bewerkt: 11 mrt 2003
  7. RiFF

RiFF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mn vriendin wil gaan, dus waarschijnlijk ga ik mee :D

8. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ganiet. Spaar me geld al voor LowLands. En Steel battalion ;)

9. McLaren

McLaren Kimi rulez 2003

Leuk Bevonden:
    0
    QOTS zalig, waarom woon ik nu toch in belgië
    mja, ik ga naar werchter :) metallica

10. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    *gaat

Ik zie jullie daar! :cool:

11. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ik ga wel, al ben ik een beetje teleurgesteld in de bands... Had iets meer kwaltiteit verwacht..... En een stuk minder commercieel; maarja daar kan je toch nix aan doen bij zon populair festival :{

12. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet een nie :confused: der zitten wel goeie bands tussen, maar ook veel crap en tis €95 twee jaar terug nog f150,- ofzo man :mad:

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Vooral die laatste dag trekt me wel aan, Audioslave (RAtM ripoff maargoed), QotSA, Linkin Park.. Maar ook ik heb geen zin om daar bakken met geld voor neer te leggen :)

14. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, ik ga proberen om er werk te zoeken:cool:, is toch kortbij vanaf hier, maja ik ga iig kaartje kopen, veels te duur voor zo'n magere line-up.....ga ik liever naar Werchter of Rock am Ring waar een beter line-up is.

15. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    ik overweeg ook alleen een maandag kaartje te halen...€65, maar dan mis ik wel deftones :/, QotSA is wel supergaaf!

16. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    QotSA is inderdaad smen met Deftonse het gaafst, maar ik vind het feit al dat er 65€ voor dit moet worden neer gelegd, schikt me af. Kom op, we praten over meer dan 130 piek voor een paar bands die snel hun verplichte nummertjes afdraaien en dan weer snel weg gaan uit Nederland!

17. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ik ga mischien ook wel, want Linkin Park en Sum 41 vindt ik toch eigelijk wel vet dusz. Zie jullie wel daar.

18. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    ik have besloten...et word alleen maandag, jammer van deftones maar so be it... :+

19. starrie

starrie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    echt het minste programma in jaren. Ik denk dat ik dit jaar naar werchter ga. Of als we het kunnen regelen, naar rockimpark, die hebben pas een line-up. :D

20. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn vriendin wilde wel gaan maar nu blijkt dat we op die datum al een vakantie in spanje geboekt hebben...doh

Deel Deze Pagina