Even voor de betere orde:
- Zo is het in fifa dat als je in 1 lijn loopt en in die lijn schiet de bal ook strakker gaat dan wanneer je dit niet doet.
In Fifa is dit een beetje apart, als ik diagonaal loop, loop ik toch ook in een rechte lijn, maar dan gaat de bal niet strak maar met een heleboel effect. Pas als je recht op het doel af loopt gaat ie in een strakke lijn, anders nooit.
Ik heb er zo een 800 online matches opzitten en gebruik het diagonaal maar wel recht lopen heel vaak, WANT dan kan ik hem er recht in knallen bij mij heb ik (wilde gok) op deze manier al 200 keer gescoord ofzo..-
Als de bal stuitert is de controle erover moeilijker.
Nou, maakt niet uit welke wereldklasse voetballer je hebt, ze nemen hem allemaal hetzelfde aan, beroerd dus zodat de tegenstander hem al snel terug heeft.
Hier heb ik het ook over het schieten en niet over aannemen sorry als dat niet duidelijk was, maar had het dus over de moeilijkheidsgraad van de controle van het schot-
Komt de bal met hoge snelheid naar je toe en wil je uithalen zorgt dit ervoor dat die eerder en meer hoogte maakt.
Logisch dat de bal eerder komt, hij rolt sneller, maar meer hoogte is crap! Hij hoort toch niet altijd hoger te gaan, hangt er vanaf hoe je je voet er tegen plaatst en hoe je je lichaam buigt. Dat wil dus zeggen dat de bal sneller gaat.
Ook hier gaat het mij om de kans dat je over schiet, deze is hier groter... en de manier die jij zegt dat die niet altijd hoger hoeft te gaan, nee is ook zo af en toe gaat die er dan ook loeihard onder de lat in....
- schiet je uit een pass is de controle moeilijker komt die uit je dribbel is het makkelijker en de kans groter dat die erin gaat zoals aangegeven..
Redelijk gedaan in Fifa, maar omdat het altijd precies hetzelfde gaat, begint het wat vervelend te worden. klopt wat je zegt
- Iemand hier weleens gevoetbalt en voetbal gekeken?...
Jawel, doe ik gelukkig nog steeds. En vermaak me best tijdens de wedstrijd, erger me alleen aan die blinde en partijdige commentators.
Wil Fifa echt goed gaan worden, dan moeten er niet meer van die enorme verschillen zitten tussen de spelers. Het verschil tussen een speler van 60-70 naar 90 is veel te groot. Niet conform de werkelijkheid.
C. Ronaldo is zelfs te goed voor heel arsenal als je gemerkt hebt, maar hij is een uitzondering ook hier heb je gelijk
Laatst bewerkt: 9 mei 2009