1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 1 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Jawel, maar dan is dit toch een punt wat verbeterd moet worden.
     
  2. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
  3. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4

    Denk niet dat dit goed aan te pakken is. Aangezien veel mensen al die punten en straffen niks kan schelen. Ze quitten toch wel gewoon om jou te irriteren.
     
  4. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Doen ze niet om jou te irriteren hoor:+
     
  5. Sonneberrug

    Sonneberrug Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    even voor iedereen hier, jullie hebben het over de bal die bij een klein stukje balk al verweg schiet..
    Dit heeft alles te maken met de lichaamshouding, de hoek en de positie van de bal te maken...
    - Zo is het in fifa dat als je in 1 lijn loopt en in die lijn schiet de bal ook strakker gaat dan wanneer je dit niet doet...(Heel logisch aangezien dit ook in het echt is)
    - Als de bal stuitert is de controle erover moeilijker....(goed gedaan in fifa)
    - Komt de bal met hogesnelheid naar je toe en wil je uithalen zorgt dit ervoor dat die eerder en meer hoogte maakt( goed gedaan in fifa)
    - schiet je uit een pass is de controle moeilijker komt die uit je dribbel is het makkelijker en de kans groter dat die erin gaat zoals aangegeven.. (goed gedaan in fifa)
    Iemand hier weleens gevoetbalt en voetbal gekeken?...
    Dan weet je dat er altijd wat mis kan gaan met het verkeerd raken, zo ook bij 'swerelds beste schutter Ibrahimovic alleen gaat het om de kand dat dit wel of niet gebeurt...
    Bij spelers rond de 60 enzo hebben ze het idd slecht gedaan maar al het ander vernoemde is eindelijk goed gedaan in fifa (ben fifa fan maar PES is qua gameplay altijd heer en meester geweest... fifa 09 is de eerste fifa met een gameplay die erg goed is zo ook de kans op over schieten...
    Dus ik hoop dat het idee weg is bij sommige dat het niet goed gedaan is in fifa, want het is wel degelijke prima neergezet.
     
  6. JanZ

    JanZ Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Even voor de goede orde:

    - Zo is het in fifa dat als je in 1 lijn loopt en in die lijn schiet de bal ook strakker gaat dan wanneer je dit niet doet.
    In Fifa is dit een beetje apart, als ik diagonaal loop, loop ik toch ook in een rechte lijn, maar dan gaat de bal niet strak maar met een heleboel effect. Pas als je recht op het doel af loopt gaat ie in een strakke lijn, anders nooit.

    - Als de bal stuitert is de controle erover moeilijker.
    Nou, maakt niet uit welke wereldklasse voetballer je hebt, ze nemen hem allemaal hetzelfde aan, beroerd dus zodat de tegenstander hem al snel terug heeft.

    - Komt de bal met hoge snelheid naar je toe en wil je uithalen zorgt dit ervoor dat die eerder en meer hoogte maakt.
    Logisch dat de bal eerder komt, hij rolt sneller, maar meer hoogte is crap! Hij hoort toch niet altijd hoger te gaan, hangt er vanaf hoe je je voet er tegen plaatst en hoe je je lichaam buigt. Dat wil dus zeggen dat de bal sneller gaat.

    - schiet je uit een pass is de controle moeilijker komt die uit je dribbel is het makkelijker en de kans groter dat die erin gaat zoals aangegeven..
    Redelijk gedaan in Fifa, maar omdat het altijd precies hetzelfde gaat, begint het wat vervelend te worden.

    - Iemand hier weleens gevoetbalt en voetbal gekeken?...
    Jawel, doe ik gelukkig nog steeds. En vermaak me best tijdens de wedstrijd, erger me alleen aan die blinde en partijdige commentators.

    Wil Fifa echt goed gaan worden, dan moeten er niet meer van die enorme verschillen zitten tussen de spelers. Het verschil tussen een speler van 60-70 naar 90 is veel te groot. Niet conform de werkelijkheid.

    De scheidsrechters zijn ook een verschrikkelijk drama, hoe kun je na 40 minuten nog eens een gele kaart geven voor een overtreding die toen volgde. Belachelijk, ook die voordeelregel klopt van geen kant.
     
  7. Sonneberrug

    Sonneberrug Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    Even voor de betere orde:

    - Zo is het in fifa dat als je in 1 lijn loopt en in die lijn schiet de bal ook strakker gaat dan wanneer je dit niet doet.
    In Fifa is dit een beetje apart, als ik diagonaal loop, loop ik toch ook in een rechte lijn, maar dan gaat de bal niet strak maar met een heleboel effect. Pas als je recht op het doel af loopt gaat ie in een strakke lijn, anders nooit.
    Ik heb er zo een 800 online matches opzitten en gebruik het diagonaal maar wel recht lopen heel vaak, WANT dan kan ik hem er recht in knallen bij mij heb ik (wilde gok) op deze manier al 200 keer gescoord ofzo..-
    Als de bal stuitert is de controle erover moeilijker.
    Nou, maakt niet uit welke wereldklasse voetballer je hebt, ze nemen hem allemaal hetzelfde aan, beroerd dus zodat de tegenstander hem al snel terug heeft.
    Hier heb ik het ook over het schieten en niet over aannemen sorry als dat niet duidelijk was, maar had het dus over de moeilijkheidsgraad van de controle van het schot-
    Komt de bal met hoge snelheid naar je toe en wil je uithalen zorgt dit ervoor dat die eerder en meer hoogte maakt.
    Logisch dat de bal eerder komt, hij rolt sneller, maar meer hoogte is crap! Hij hoort toch niet altijd hoger te gaan, hangt er vanaf hoe je je voet er tegen plaatst en hoe je je lichaam buigt. Dat wil dus zeggen dat de bal sneller gaat.
    Ook hier gaat het mij om de kans dat je over schiet, deze is hier groter... en de manier die jij zegt dat die niet altijd hoger hoeft te gaan, nee is ook zo af en toe gaat die er dan ook loeihard onder de lat in....

    - schiet je uit een pass is de controle moeilijker komt die uit je dribbel is het makkelijker en de kans groter dat die erin gaat zoals aangegeven..
    Redelijk gedaan in Fifa, maar omdat het altijd precies hetzelfde gaat, begint het wat vervelend te worden. klopt wat je zegt

    - Iemand hier weleens gevoetbalt en voetbal gekeken?...
    Jawel, doe ik gelukkig nog steeds. En vermaak me best tijdens de wedstrijd, erger me alleen aan die blinde en partijdige commentators.

    Wil Fifa echt goed gaan worden, dan moeten er niet meer van die enorme verschillen zitten tussen de spelers. Het verschil tussen een speler van 60-70 naar 90 is veel te groot. Niet conform de werkelijkheid.
    C. Ronaldo is zelfs te goed voor heel arsenal als je gemerkt hebt, maar hij is een uitzondering ook hier heb je gelijk
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2009
  8. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    De buitenspelregel!

    Sinds wanneer is het buitenspel als je vanaf je eigen helft start... Of als je een oranje lijn hebt ( rode in de gele ).
    Dat mogen ze van mij wel op random zetten ofzo, maakt het ook wat realistischer.
     
  9. nl neo nl

    nl neo nl High Executive

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ze van mij zeker moeten veranderen is die terugspeel bal. Het is zo frustrerend als je 1-0 achter staat en zijn tegenstander pakt gewoon een terugspeel bal op. En ja de buitenspel regel. Ik vraag me af of die ooit 100% realistisch zal worden in games.
     
  10. Sonneberrug

    Sonneberrug Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    probeer eens: bij aftrap richting het poppetje te lopen die hem als 1e passte, loopt die tegen aan en als 2mongolen gaan ze raar doen en de bal hobbelt weg
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2009
  11. nl neo nl

    nl neo nl High Executive

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    11 vs. 11. Kan ik dan eindelijk de keeper zijn?? Al dat geren is wel leuk... Maar ik word er zo moe van!!!
     
  12. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    het is 10 vs 10
    Hoop wel dat ze er een keeper modus ofzo in doen dat je dus zelf de keeper bent.
     
  13. nl neo nl

    nl neo nl High Executive

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar 10 vs. 10 hebben we nu toch ook al?
     
  14. Marvilliosa

    Marvilliosa fanfreakintastic

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze moeten de Ajax Arena namaken. ;)
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Moest er opeens aan denken: Een celebration waardoor je speler zijn shirt uitdoet. Natuurlijk krijg je dan een gele kaart. :+

    Lijkt me geniaal, maar gebeurt niet.
     
  16. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    En het Santiago Bernabeu, die mis ik toch wel het meest.

    Precies, de celebrations zijn wel tof! Hoe meer, hoe beter 8)
     
  17. Meowth

    Meowth Guest

    Ultimate team celebrations in FIFA10, Voordeelsituatie fixen, Buitenspel fixen, enz.
     
  18. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik mis de Kuip het meest.. Belangrijkste stadion van Europa kwa Europese finales. Zijn er al 11 gespeeld, iets wat voor zover ik weet geen enkel ander stadion in europa kan zeggen. Daarom toch wel schandelijk dat De Kuip nog steeds niet in het spel zit.
     
  19. Sonneberrug

    Sonneberrug Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    ze moeten mij in de basis zetten bij Man U. ipv Ronaldo!
     
  20. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Deze celebration moet erin! :cool:



     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina