1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door tmffirework, 17 apr 2009.

  1. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    inmiddels level 48 bijna 50 nog fftjes ;)
     
  2. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook de snowblinad mappack als iemand zin heeft om door de maps heen te gaan op horde, voeg me dan maar toe. In de online multiplayer zit btw een bug:
    Als ik horde kies, en dan multiplayer pack dan krijg ik de melding
    Ik heb de flasbackpack dus WEL, jammer dat het zo chaotisch is online. Het enige dat ik wil is met mijn Snowblind maps online horde spelen maar dat lukt dus niet :confused:
     
  3. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    wie zou mij willen helpen horde 9 tot 10 op canals en 1 tot 10 op mansion en subway?
    voeg me maar toe Blitzkrieg NL
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2009
  4. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zag net onder in beeld van het menu dat er een double xp event aankomt over 3 dagen :)
     
  5. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Nicee:)
     
  6. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit weekend is dus gears of war 2 weekend :cool:.
     
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Beter. :cool:
    Dan komt level 50 wat sneller in zicht.
     
  8. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Godver! Kan dat niet een keer doordeweeks? In het weekend kan ik zo goed als nooit namelijk! Dit weekend zit ik namelijk bijv in Disneyland Parijs! Wat uiteraard véél leuker is dan een weekend binnen zitten gamen ;)!
     
  9. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:. Maar een squad maken voor zaterdag middag dan? Even een paar uurtje grinden :).
     
  10. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Jaaa, ik ga dus gears-en dit weekend. Alleen kan zaterdagochtend/begin van de middag niet. Zondag ben ik er de hele dag ^^. En dan zaterdag in de middag.
     
  11. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan alleen zaterdagavond en zondag overdag. Ik hoop dat ze dit vaker doen, want op de normale manier haal ik lvl 50 nooit. Ik ben nog maar lvl 26 namelijk.
     
  12. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook niet, hoop eigenlijk op een dubbel xp week. Kan nu alleen zaterdag / vrijdag nacht een beetje spelen. Mja ben nog level 15. Hopen op level 25 dit weekend dus.
     
  13. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik heb de game gisteren uitgespeeld en werd gelijk overladen met achievements! :+ Ik heb veel zitten klagen en zeuren over de game, maar toch achteraf heb ik me er best wel mee vermaakt.

    De campagin van deel 1 is nog steeds beter imo, maar de ontmoeting met
    die Locust Queen
    maakte veel goed. Toen ik gisteren de specials dvd aan het bekijken was viel me toch op hoeveel moeite en werk men verzet heeft voor deze game.

    Is er nog iemand die met mij co-op op insane wil gaan spelen?
     
  14. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ik ik! Moet hem ook nog :). Wanneer heb jij tijd?
     
  15. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ehm, vanavond de hele avond en daarna pas zondag avond weer. Voeg me maar toe hoor! Het hoeft ook niet in 1 speelbeurt natuurlijk! :+
     
  16. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    beters dit weekend met de double xp dan gaat het tenminste iets sneller
     
  17. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen dat de game goed verbetert is na die update. Ik heb vanmiddag sinds een lange tijd weer gespeeld, maar het eerste potje was er wat lag, maar daarna gewoon niet. Heerlijk om deze game weer eens te spelen. Ik zal dit weekend mischien effe snel een uurtje mee pikken en meer niet , want mijn eerste eindexamen staat maandag al weer voor de deur dus heb ik mezelf verplicht om te leren :p.
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2009
  18. Bergje

    Bergje Active Member

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Off topic omdat ik het gow 1 draadje niet kan vinden .

    Ik krijg Raam niet dood. Ik zit al een behoorlijk poosje vast. Ik word alijd door die vleermuizen afgemaakt als ik van positie probeer te veranderen. En ik heb de torque niet in mijn bezit in mijn saved game. (speel op casual)..

    Is er een patroon voor die vleermuizen ??? Kan ik die ook gewoon killen zodat ik wat meer vrijheid heb om me te bewegen uit de buurt van raam ??

    Help me .... pleeeeze
     
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    In die wagon ligt nog een Torque en een sniper. Met een torque kan je die vleermuizen wegjagen en dan kun je hem met sniper paar keer raken, voor de vleermuizen weer terug zijn. Als ie nog red. ver weg is, kun je het nog eens doen. Anders moet je naar de overkant lopen, maar wel uit het licht blijven.

    Heb hem zelf een keer gehaald door een bug. In het begin zat ik in cover achter het eerste muurtje. Raam kwam daar naartoe, maar liep er niet omheen en bleef er achter. Kon zo blind granaten gooien en blind schieten (volgens mij zelfs met rifle, nadat granaat die vleermuizen verjoegen) en had ik hem zo dood.
     
  20. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    De Torque Bow ligt gewoon in de wagon voordat je bij de General komt. Je moet ook in het licht blijven achter het eerste muurtje, de vleermuizen (Kryll) komen vanzelf op je af, of je moet een pijl er in schieten natuurlijk. Dan met de sniper, die je ook in de wagon kunt pakken een paar headshots geven. Dan heb je hem zo gehaald en als Raam toch te dichtbij komt moet je gewoon via de andere kant van de muur weg sprinten naar de overkant waar precies eenzelfde muurtje zit.
     

Deel Deze Pagina