Ik heb ook de snowblinad mappack als iemand zin heeft om door de maps heen te gaan op horde, voeg me dan maar toe. In de online multiplayer zit btw een bug: Als ik horde kies, en dan multiplayer pack dan krijg ik de melding Ik heb de flasbackpack dus WEL, jammer dat het zo chaotisch is online. Het enige dat ik wil is met mijn Snowblind maps online horde spelen maar dat lukt dus niet
wie zou mij willen helpen horde 9 tot 10 op canals en 1 tot 10 op mansion en subway? voeg me maar toe Blitzkrieg NL
Godver! Kan dat niet een keer doordeweeks? In het weekend kan ik zo goed als nooit namelijk! Dit weekend zit ik namelijk bijv in Disneyland Parijs! Wat uiteraard véél leuker is dan een weekend binnen zitten gamen !
Jaaa, ik ga dus gears-en dit weekend. Alleen kan zaterdagochtend/begin van de middag niet. Zondag ben ik er de hele dag ^^. En dan zaterdag in de middag.
Ik kan alleen zaterdagavond en zondag overdag. Ik hoop dat ze dit vaker doen, want op de normale manier haal ik lvl 50 nooit. Ik ben nog maar lvl 26 namelijk.
Ik ook niet, hoop eigenlijk op een dubbel xp week. Kan nu alleen zaterdag / vrijdag nacht een beetje spelen. Mja ben nog level 15. Hopen op level 25 dit weekend dus.
Ik heb de game gisteren uitgespeeld en werd gelijk overladen met achievements! Ik heb veel zitten klagen en zeuren over de game, maar toch achteraf heb ik me er best wel mee vermaakt. De campagin van deel 1 is nog steeds beter imo, maar de ontmoeting met Spoiler die Locust Queen maakte veel goed. Toen ik gisteren de specials dvd aan het bekijken was viel me toch op hoeveel moeite en werk men verzet heeft voor deze game. Is er nog iemand die met mij co-op op insane wil gaan spelen?
Ehm, vanavond de hele avond en daarna pas zondag avond weer. Voeg me maar toe hoor! Het hoeft ook niet in 1 speelbeurt natuurlijk!
Ik moet zeggen dat de game goed verbetert is na die update. Ik heb vanmiddag sinds een lange tijd weer gespeeld, maar het eerste potje was er wat lag, maar daarna gewoon niet. Heerlijk om deze game weer eens te spelen. Ik zal dit weekend mischien effe snel een uurtje mee pikken en meer niet , want mijn eerste eindexamen staat maandag al weer voor de deur dus heb ik mezelf verplicht om te leren .
Off topic omdat ik het gow 1 draadje niet kan vinden . Ik krijg Raam niet dood. Ik zit al een behoorlijk poosje vast. Ik word alijd door die vleermuizen afgemaakt als ik van positie probeer te veranderen. En ik heb de torque niet in mijn bezit in mijn saved game. (speel op casual).. Is er een patroon voor die vleermuizen ??? Kan ik die ook gewoon killen zodat ik wat meer vrijheid heb om me te bewegen uit de buurt van raam ?? Help me .... pleeeeze
In die wagon ligt nog een Torque en een sniper. Met een torque kan je die vleermuizen wegjagen en dan kun je hem met sniper paar keer raken, voor de vleermuizen weer terug zijn. Als ie nog red. ver weg is, kun je het nog eens doen. Anders moet je naar de overkant lopen, maar wel uit het licht blijven. Heb hem zelf een keer gehaald door een bug. In het begin zat ik in cover achter het eerste muurtje. Raam kwam daar naartoe, maar liep er niet omheen en bleef er achter. Kon zo blind granaten gooien en blind schieten (volgens mij zelfs met rifle, nadat granaat die vleermuizen verjoegen) en had ik hem zo dood.
De Torque Bow ligt gewoon in de wagon voordat je bij de General komt. Je moet ook in het licht blijven achter het eerste muurtje, de vleermuizen (Kryll) komen vanzelf op je af, of je moet een pijl er in schieten natuurlijk. Dan met de sniper, die je ook in de wagon kunt pakken een paar headshots geven. Dan heb je hem zo gehaald en als Raam toch te dichtbij komt moet je gewoon via de andere kant van de muur weg sprinten naar de overkant waar precies eenzelfde muurtje zit.