1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De mobiele telefoontjes thread [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Welke telefoon zouden jullie kopen?
    De samsung G600 of de Sony Ericson C902.

    Allebei 5mp camera.
    Alleen moet je bij de sony ericson 20,- bij betalen voor de telefoon. Voor de rest is de prijs gelijk.
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2009
  2. Wobbeh

    Wobbeh Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Sony Ericsson W905I.
    Te gekke telefoon, werkt goed en komt goed geluid uit.
    Oud, maar hij werkt nog steeds goed :):
     
  3. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n Xperia is dat iets? En kun je daar ook spelletjes op spelen (altijd handig)? Zijn er verschillende Xperia's (versies)? Welke is dan de beste?
     
  4. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is er maar 1 van. Vriend van me heeft 'm. Hij is er heel tevreden over, veel mogelijkheden. Ook spelletjes.
    Zit wel windows mobile op, iets waar ik niet zo fan van ben. Maar er zijn er hier op het forum meerdere die 'm hebben volgens mij.

    Ik heb sinds gister de Nokia 5800 XpressMusic. Wat een heerlijk apparaat! Ben er tot nu toe dik tevreden over. Heb 4jaar sony ericsson gehad. Maar deze bevalt heel goed!
    Luister altijd veel muziek, en daar is deze echt heel goed in! Komt echt super geluid uit, via headset en gaat op speakers echt hard en helder!
    Werd bovendien geleverd met een 8Gb kaartje, heb er nu al zo'n 500 nummers op staan aan 4Gb.
     
  5. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de xperia nu 1 dag :) en bevalt echt supeeeeeeer, ik vind hem vrij snel, en msnen bijvoorbeeld gaat bijna net zo makkelijk als msnen op de computer.
     
  6. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Nokia 6230i
    Te gekke telefoon, werkt goed.
    Oud, maar hij werkt nog steeds goed :):
     
  7. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Binnekort iPhone :D
     
  8. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of de T-mobile Sidekick LX, in nederland te koop is? site? of dat misschien binnekort uitkomt?

    Alvast bedankttt
     
  9. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Als je hem in google intypt krijg je nog geen site te zien die hem verkopen, dus denk dat je nog even moet wachten;). Trouwens wel echt vette specs heeft die met high-res beeld enzo en hoe dat scherm opendraait:eek:. Alleen hij ziet er heel lomp uit.
     
  10. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Whaha daarom daaromm de interesse ook;) ik zie ze vaak in amerikaanse films. Als iemand meer over weet als evt release datum zou mooii zijn :)
     
  11. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Heb hem nog nooit gezien;).. Ik zit ook met de keuze voor een nieuwe phone en kan nu verlengen. Ben eigenlijk wel gecharmeerd van de T-mobile G1. Kan hem vrij goedkoop verlengen. Alleen is het echt een vereiste om web 'n walk te nemen? Want als ik zelf het abbonement samenstel kan ik ineens geen web 'n walk erbij doen, heel vaag iets van een bug ofzo.

    EDIT: Zie nu dat je als nieuwe klant ook gewoon dezelfde prijs krijgt :emo:.. En als ik contract wil verlengen staat er allemaal van: Ja, grootste korting blablabla..
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2009
  12. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Gister een nieuwe Nokia N79 op de kop kunnen tikken voor 160 euro. Mooi apparaat met veel functies. Alleen ff wennen als je van een Nokia 1600 afkomt.:+
     
  13. Schizo007nl

    Schizo007nl Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf een HTC Touch HD en die bevalt me erg goed! :)
     
  14. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had de xperia, na een week vond ik het eigenlijk echt een prut ding, heb hem net op tijd kunnen terug sturen, stap nu over op t mobile en neem de iphone:)
     
  15. Scarface55

    Scarface55 Guest

    Ik ga denk ik binnenkort de n95 aanschaffen, iemand ervaringen ermee ?
     
  16. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Is al vrij oud nu. Heb hem zelf niet maar ken er wel redelijk wat met die telefoon. Gewoon een goede telefoon maar kan denk ik beter voor de N96 gaan of in juli voor de N97, mits je niet zo'n gadgetfreak bent;).
     
  17. Scarface55

    Scarface55 Guest

    Ik heb gehoord dat de n96 hetzelfde is als de n95 alleen het loopt vaker vast en is trager. Ik vind de n95 ook mooier en het heeft alles wat je op dit moment nodig hebt , die nieuwe telefoons zijn alleen duur en verder is er niet veel aan.
     
  18. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Best wel mee eens, Windows Mobile doet de truc niet. Alleen zit ik er 2 jaar aan vast 8).
     
  19. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik raad aan je eens goed te verdiepen in het tweaken van je telefoon, dan doet de Xperia de truc imo echt wel!
     
  20. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik opzich al gedaan. Heb hem nu ook wel kunnen configureren naar mijn wensen maar ik had er simpelweg meer van verwacht. Het gebruiksgemak is naar mijn mening een punt waar de Xperia de spijker niet op zijn kop slaat. En dat -heb ik sinds de xperia ondervonden- vind ik toch wel heel erg belangrijk. Bijvoorbeeld je gemiste oproepen bekijken, normaal 1 klik verwijderd, met de Xperia ben ik er nog steeds niet uit waar dat nou ook alweer kan (snelste manier) 8).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina