1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De mobiele telefoontjes thread [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik heb op mijn Xperia nu SPB Mobile shell 3 draaien en het is dan dus wel 1 klik en je ziet je gemiste oproepen. Als je de telefoon een beetje tweaked dan werkt hij echt geweldig. Het gebruiksgemak hangt volgens mij dus echt af hoe je de telefoon tweaked.
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Volgens mij heeft een telefoon die je moet tweaken om gebruiksgemak te krijgen dus allesbehalve gebruiksgemak! :+
    Je geeft dus toe dat het eigenlijk gewoon een kl*te telefoon is.
     
  3. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee juist niet, het voordeel van tweaken is juist dat je het kan aanpassen op een manier die jij makkelijk vindt, dus wel degelijk gebruiksgemak.
    SPB Mobile Shell 3 is inderdaad één van de dingen die echt top werkt, daarnaast zijn er ook echt veel custom ROMs te vinden die ervoor zorgen dat je telefoon echt precies doet wat je wilt en verwacht. Het kost inderdaad wat tijd om je er in te verdiepen, maar daarna is het zeker de moeite waard.
     
  4. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is een vereiste. De G1 moet altijd in verbinding zijn met de Google servers, anders kan je 'm niet gebruiken. Zonder Web 'n Walk betaal je een vermogen per maand aan internet kosten. In het buitenland is het dan ook niet handig om 'm te gebruiken ;)
     
  5. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Is Shell 3 recentelijk uitgegeven? Had een paar maanden geleden die SPB Mobile shell 2 dacht ik maar die wisselwerking tussen vandaag menu en spb shell beviel me niet zo. Binnenkort maar is weer de nieuwe downloaden dan, thanks voor de tip. Nog andere nuttige apps welke jij gebruikt?
     
  6. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    SPB shell 3 is laatst nog uitgegeven. Ergens in april volgens mij. Ik heb het wel zo ingesteld dat hij het hele vandaag menu vervangt. Dus het is geen panel meer maar het vervangt het standaard vandaag menu/panel en dergelijke.
    Verder gebruik ik nog NoData om dataverkeer totaal te blokkeren. Dat is erg handig als je in het buitenland bent. Als wekker gebruik ik G-Alarm. Zeer veelzijdig en je kan alles aanpassen wat je maar kan bedenken en meer. Ook heb ik Xperia tweak 2.0 erop staan om bepaalde kleine aanpassingen aan je telefoon te doen. Verder heb ik nog CorePlayer erop staan om bijna alle mogelijke video/geluidsbestanden af te spelen. Ik kwam hierop omdat ik met WMP geen .MKV bestanden af kon spelen. En wat ik er ook op heb staan is TomTom navigator erop staan.

    Ben nog op zoek naar wat leuke spelletjes maar heb nog niet echt iets kunnen vinden.:+
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De mijne ligt in de la en gebruik hem nog maar zelden.
    Vind het de meeste wazige gsm die er is , heb steeds ruzie met de Symbian OS in de gsm.
    Het ene moment is het lekker snel en het andere moment leid de Symbian OS een eigen leven.

    ik kan niet meer zonder de iPhone 3G \o/
     
  8. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    alles is geregeld:) heb net alles optijd kunnen terug draaien, xperia is terug bij vodafone en heb sinds vandaag de iphone:) de witte 16 gb, kan hem alleen pas gebruiken in augustus als mijn oude contract is afgelopen bij vodafone:mad:
     
  9. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Iphone dan maar :+.. Dacht goedkoper uit te zijn bij die G1 maar valt vies tegen.
     
  10. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Vandaag voor het eerst echt lekker kunnen rommelen met mijn nieuwe mobiel. Eerst vond ik het erg ingewikkeld allemaal. (veel te veel functies:p). Maar begin er al aan te wennen en wat een luxe vergeleken met een "standaard bel-sms" telefoon.:D
     
  11. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Is dat wel zo slim, aangezien in juli waarschijnlijk de nieuwe iPhone komt? :x
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik vraag het even hier.
    Ik heb een (Vodafone) abbo afgesloten.
    Krijg de simkaart thuisgestuurd. Prop het in mijn bijgeleverde GSM toestel en probeer te bellen.
    FAIL. 'Fout bij autorisatie'.

    Moet ik soms nog eerst iets activeren ofzo? Het abonnement hoorde de 15e te zijn ingegaan.

    Op het gebied van mobiele abbo's ben ik een n00b, dus sorry als dit een stomme vraag is. :+
     
  13. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0

    er is nog helemaal niks bekend over een nieuwe iphone , er komt binnenkort een update thats it:) er is een gerucht dat er nieuwe specs komen in de nieuwe iphone, kan nog wel een jaar duren voordat er een nieuwe in nl komt;)
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dan heeft hij zijn bestanden verkeerd staan. Ik heb ook een Omnia en het is echt een ruktelefoon. Hij ziet er leuk uit, maar dat Windows Mobile is verschrikkelijk. Hij is stronttraag, muziek en foto's op het apparaat zetten is een drama, scrollen gaat echt niet (voor je het weet bel je weer de verkeerde), sms-en is niet te doen (tenzij je een smurf bent en hele kleine vingertjes hebt) enz.enz......

    Nee, als ik ergens spijt van heb is het wel dat ik die phone bij mijn abbo had genomen. Was ik maar voor de Iphone gegaan. Maar helaas, die had Vodafone toendertijd niet en deze was net nieuw binnen.
     
  15. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb je toevallig een nummeromzetting genomen? Ik had toen ook een paar dagen dat ik niet kon bellen.
     
  16. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Mijn abbo loopt af over 3 maanden, zit bij telfort. Kan nu al een nieuw toestel uitkiezen als ik mn abo verleng. Heb nu nog de N82, die bevalt me prima en hoef eigenlijk nog geen nieuwe. Zal ik toch een toestel uitkiezen of voor eventuele korting gaan? En zoja welke gsm raden jullie aan?
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee, gewoon een nieuw nummer.
     
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Bel even met Vodafone.
    Bij mijn Zusje waren ze vergeten om de simkaart te activeren !!!

    Helpdesk.
    Vaste lijn: bel 06-54500100
     
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Kwam net het volgende artikel nog tegen.

    Mobiel internet trager dan beloofd.

    Den Haag - Providers maken vaak de beloofde snelheid bij mobiel internet niet waar, dat blijkt uit onderzoek van de Consumentenbond in de Digitaalgids van mei 2009.
    Een gebruiksvriendelijk toestel en een snelle verbinding zijn bepalend voor het succes van mobiel internet. Een T-Mobile abonnement met een Apple iPhone vormt verreweg de snelste combinatie.

    Onderzoekers van de bond hebben met vijf dezelfde telefoons de snelheid van de netwerken van Debitel, Telfort, T-Mobile en Vodafone gemeten. Het onderzoek maakt duidelijk dat er grote verschillen zijn in de aangegeven snelheden en dat wat providers daadwerkelijk bieden. Zo halen Debitel en Vodafone gemiddeld slechts 15% van de beloofde maximumsnelheid. Telfort zegt een beduidend lagere snelheid toe en maakt deze ook bijna waar.
    --
    Ik kan met mijn iPhone op de maximale internetten (2MB/sec) via 3G (T-Mobile).
    Bij Vodafone is dit maximaal maar 750KB/sec.
    Maar op hun site staat , snelheid tot wel 3,6 Mbps.

    Dat is ook de reden waarom ik van Vodafone ben overgestapt naar T-Mobile !!
     
  20. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij uitleggen hoe ik mp3 nummers als beltoon selecteer voor de samsung g600 heb geprobeerd via het muziek afspelen en dan selecteren maar dan staat het in het grijs en lukt dat niet
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina