wie speelt er darts?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door boessie3, 18 mrt 2003.

  1. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    ik was benieuwd wie hier ook
    dart net als ik.[in het echt dan hE]
    ik hoop dat er is een een xbox dartgame uit komt.
    kijk dat zou nog eens gaaf zijn!
    misschien xbox live enabled?
     
  2. Litox

    Litox Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    .

    ik dart niet (gelukkig)
     
  3. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Een dart game op de xbox? LOL, lijkt me nogal lame :p

    Zeker dan ook met Light-Darts :p
     
  4. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom lame lijkt me echt cool!!!
    dart maar is op spelpunt.nl
    echt superrrrrr verslavend.
     
  5. robert22nh

    robert22nh Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel darts. Ik doe mee met een competitie.
     
  6. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    whaha, darten op Live, weet je hoe fake.
    En daz paz dikke herhaling...
    Mah je kan denkk veel ez-er op van die gok en shit sites op 't net online darten, veel graphics heb je er tog niet egt voh nodig :confused:, mahik eb de Embassy enzow gekeke hoh! :D

    /Mod DarkwingDuck: let eens op je taalgebruik. Het is niet stoer om in dergelijke taal te praten. Gebruik gewoon A.B.N.
     
  7. nickyb

    nickyb ...

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    darten op de xbox?????
    beetje saai lijkt mij.
     
  8. Radius

    Radius Feel Radius

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    game lijkt me heel errug lame, zeker weer 2 pijltjes die je precies in het midden moet stoppen.

    ik dart zelf wel
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2003
  9. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    excuses Darkwing, zo spreek ik altijd op MSN :confused:, maar goed, ik zal mijn gedrag aanpassen. Overignes vond ik mijn taalgebrukk door de beugel kunnen. ik heb Fake, shit, ez-er, en ojah, beejte wazig taalgebruik :D, sorry!.. Maar goed. het zou misschien wel wat kunnen worden, zo'n dartspel. Je hebt ze al op de PC, en biljartgames enzo zijn ook veel gemakt, dus waarom niet. Maar ik betwijfel of er Live in zal zitten aangezien ze (volgens mij) meestal op een laag budget gemaakt worden
     
  10. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Darten? Heb een dartbord hangen, gooi wel eens wat pijltjes maar mijn niveau is behoorlijk gedaald. Misschien zometeen maar weer eens gooien, onder de voetbal.
     
  11. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Darten moet je doen als je gezopen hebt :p

    Laatst bij een vriend van me gedaan nadat we Het Bierspel hadden gespeeld...
    Ik heb volgens mijn ogen de hele tijd 4 180's gegooit met 3 pijlen in 1 worp...

    Gelukkig zijn er die avond geen gewonden gevallen :+

    Nah, darten is wel grappig... Maar ik zou het nooit als serieuze sport gaan spelen.. Afentoe 's een pijltje gooien is wel leuk.
     
  12. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik dart wel eens op m'n dartbord, maar niet pro(niet dat ik zo goed ben maar ach,....) En een dartgame op de xbox lijkt me te eentonig en naar een tijdje niet moeilijk meer. Ik had een pc-demo van een dartspel, was zóóó boring...
     
  13. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    precies :cool:
    darts is een cafesport of iig een sport die je in het eggie moet doen. Net zoiets als monopoly tegen de computer:{
     
  14. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik heb een paar maanden terug toen de Embassy in volle gang was ook maar een dartbord aangeschaft, toen ben ik wel een tijdje fanatiek geweest in het pijltjes gooien, maar nu hangt dat ding ook maar te hangen, ik doe het nooit meer. Ik kan er ook niks van. Misschien toch maar iets meer gaan oefenen :eek:

    Darten in een café met een paar vrienden als je al flink wat op hebt is wel lachen :D
     
  15. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Weet je wat ik trouwens nog steeds niet snap !

    Heb je er al wel eens ooit bij stil gestaan dat mannen & vrouwen apart in een competitie darten ?

    Ik vind dat zo raar.. Kijk, bij hardlopen begrijp ik dit wel, maar bij darten :confused:

    Komop, de afstand naar het dartbord is niet groot en daar hoef je nou niet echt bepaald een krachtpatser voor te zijn om hem te raken...
    Maar het rare is dan ook, de vrouwen in een compitie gooien gemiddeld ook echt VEEL slechter als mannen (oefenen ze niet genoeg, of zit er wel degelijk verschil tussen een manne-worp & en een vrouwe-worp)

    Wie kan mij dit grootte mysterie verklaren :confused: :p :)
     
  16. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    coordinatie+(kleine)kracht+concentratievermogen+vrouw+darten=mislukking
     
  17. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Ofterwel je bedoelt dus dat vrouwen niet zo goed als mannen kunnen gooien om dat er kracht voor nodig is die je compenseert met concentratie & coordinatie ?
    Vaag hoor, ik snap het nog niet...

    qua kracht vind ik het zowiezo bullshit.. Voor darten is gewoon geen kracht nodig (als je kracht gebruikt, pak dan een lichter pijltje, snappie)
    concentratie & coordinatie hebben vrouwen dacht ik net zoveel als mannen (alhoewel, wij kunnen een pisbak raken :p)

    Hmz, misschien moet ik je toch gelijk geven...

    Maar mijn conclusie is: Mannen hangen gewoon meer in de kroeg, en hebben zo meer tijd om te darten...
     
  18. orgaZm

    orgaZm CEV's

    Berichten:
    1.268
    Leuk Bevonden:
    0
    Bleh darts op de xbox lijkt mij ook maar saai, maar for real sta ik nu op 7 180's:p
     
  19. VoYTeC

    VoYTeC Xbox Af -_-

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    gewoon darten kan ik niet zo goed mara ik dart vaak op www.spelpunt.nl :+
     
  20. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    onehundredandeightyyy :+ van barneveld in mun xbox? no thanks.. leuke sport maar daarmaak je toch geen game van voor op een console?? gooi liever wat gaatjes in mun muur dan in de tv :) (niet met de controller maar met pijltjes). Maar goed, bij ons op school hadden ze een darttournooi georganiseerd voor de 3e keer al ofzo echt ziek. De winnaar kreeg €40,- WOEW :) Af en toe een pijltje gooien is leuk maar niet doordraven...
     

Deel Deze Pagina