1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Centraal Examen 2009

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Zeepsop, 17 apr 2009.

  1. Meowth

    Meowth Guest

    Ik vond 'em best lastig, maar ieder zijn eigen ding. Om half 2 nog Engels, brief maak ik me niet zorgen om, 9,8 gehaald tijdens proefwerkweek brief. En de voorgaande jaren waren ook boven de 9, dus hoop echt dat het me nu ook gaat lukken. Dan sta ik een nette 9 op mijn diploma!
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    ook zo wiskunde examen..wiskunde a12..helemaal de tering geleerd, heb alleen 1 hoofdstuk nog niet gedaan. nja, ze zoeken t maar uit, heb er zwaar geen zin meer in..
     
  3. Mozilla

    Mozilla Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit op kader dus ik hoef geen brief te schrijven, eigenlijk wel jammer want daar haal ik altijd 10en voor.

    Engels wordt een makkie vanmiddag.\o/
     
  4. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Examen engels was echt te simpel, maar 5 fout in 31 vragen(zonder de brief):cool:.!!
     
  5. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    eco voor havo was schandalig makkelijk. kheb zeker n 8
     
  6. [PayBack]

    [PayBack] Viva la Vida

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    VWO Wiskunde A1,2 was (naar mijn idee) wel lastig. Er zaten wat vragen in waarop makkelijk te scoren was, maar het overgrote deel was echt moeilijk. Ik heb hopelijk net mijn 4 die ik nodig had, maar dan nog zaten er vragen in waarbij ik soms het idee had dat ze gewoon niet op te lossen waren.:mad:
     
  7. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij was zeker lastig. Sommige dingen sloegen echt nergens op en kon een 1ste klasser nog wel beantwoorden zoals de eerste som, 5000x10 en 60000-(5000x10). Wat is het voordeligst? Ook die laatste opgave was vrij simpel met uitzondering van de allerlaatste alhoewel ik daar ook geen moeite mee had. De rest was kut maar toch heb ik er wel een goed gevoel over, of ik een 6.3 heb gehaald die ik nodig heb, geen idee, maar het is iig niet slecht. Ben blij dat ik 'm eindelijk gehad heb en alleen nog maar "leuke" vakken heb. Eco vind ik leuk, AK is niet heel cool maar ook niet zo erg en engels is ook niet zo erg. Nog ff'tjes!
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2009
  8. ExQuiZ

    ExQuiZ Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    wisk A12 vwo GRAAAFF toets, KUTD
     
  9. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Van het Economie Havo examen, dit is echt bullshit. je kon onmogelijk zien dat het 73,7 is!
    Ik had 73,9 en examen nakijk kennende rekenen ze 73,8 wel goed maar 73,9 niet:mad:
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    wiskunde a12
    :emo::emo::emo::emo::emo:
    helemaal verkloot. helft niet ingevuld, kans op een 5 is wel verkeken lijkt me..gvd! hij was echt moeilijk!
     
  11. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Economie ging lekker, viel reuze mee :)

    Er zaten alleen wel wat weinig reken opgaven in vond ik.
     
  12. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    15/20 vragen gemaakt, 5 begreep ik er helemaal niet (wiskunde a1,2). Eerste vraag was echt te makkelijk en ook het grafiekje tekenen stelde weinig voor. Verder echt een paar moeilijke vragen. Het meeste maar met de GRM en dan tabel maken. Kwam er dan meestal wel redelijk uit.
     
  13. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Fuckers, dat meen je niet! Ik heb daar 73,5. Flikker op, dat kun je niet eens zien. Er staan geen lijntjes, dus moet je het zelf inkleuren en dan krijg je toch verschillen :emo:
     
  14. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Wiskunde was echt veel te moeilijk, zeker in vergelijking met vorig jaar. Dat is mijn 2de onvoldoende in mijn profieldeel, lekker zeg.
     
  15. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zit meestal toch wel speling in, ik denk niet dat ze het fout zullen rekenen tenzij je er 20 van maakt ipv ~73-74
     
  16. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Het was toch gewoon duidelijk te lezen dat daar 73,7 stond? :eek:
     
  17. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Had dat volgens mij ook. Desondanks vond ik hem op sommige stukken toch wel pittig, had vraag 1 al fout :emo:.. Maar rekenvragen waren easy, theorie iets moeilijker.
     
  18. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    maakt het wat uit of je certifikaat gaat halen of een diploma? zit er verschil in?
     
  19. Ariebaa NL

    Ariebaa NL Feel Free

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar er stond toch gewoon een getal aangegeven, dat was 73,7...
     
  20. Mozilla

    Mozilla Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is trouwens je kandidaat nummer, want tot nu toe heb ik dat nog nergens ingevuld, ze zeiden steeds tegen mij dat hun dat zelf wisten, maar vandaag bij NL zei een leeraar tegen mij dat ik mijn leerlingen nummer daar moest invullen, nu heb ik dus 2 examens zonder kandidaat nummer en eentje wel :+
     

Deel Deze Pagina