Zucht... omdat jij me negatief probeert neer te zetten moet ik er weer op in.. Naja...
Ik maak nergens in bovenstaande stuk reclame voor de site. Ik post naar iets op de site ja.
Ik probeer mensen te helpen, geef aanraders van leuke games (in een (flashgame)topic nog wel omg wat raar) en vraag om avatars of oplossingen met problemen gerelateerd aan de site/chrome.
Ik zit al bijna 2 jaar op die site, niet erg vreemd dat ik het af en toe ophoog breng in enkele discussies ja. Ik ga niet perse omdat jij het niet leuk vindt naar een andere en slechte site om daar een game op te zoeken zodat ik dan niet perse naar Kong link.... beetje dom lijkt me.
Die site maakt gebruik van achievements, kan niet inzien hoe dit niet relevant is aan de discussie, want die gaat zoals de titel indiceert over achievements en zoals ik het dan zie niet puur over de Xbox 360 achievements.
Bovenstaande is retorisch en ik hoop dat het nou een keer duidelijk is en dat we ontopic kunnen blijven en tenminste praten waar de topic voor bedoeld is.
(volgens Goiz dan, niet Willem)
---
Heb trouwens wel laatst Outrun gekocht, dat was een game waar ik erg over twijfelde, heel erg.
Misschien dat de achievements daar wel mee geholpen hebben om me over de streep te trekken om het te kopen.
De vraag is alleen ga ik me nog echt op die achievements richten of toch weer blijft bij het standaard ach ja uitgespeeld, lang genoeg gespeeld, en door naar de volgende game.
Ik hoop dat ik mezelf nog een beetje kun pushen om bijvoorbeeld die AAA rating te halen in heart mode.
Jammer is dat ik eigenlijk gewoon te veel games heb en ook gewoon rustig door ga met games kopen.
Hierdoor heb ik ook minder tijd voor een game, ik kijk ondanks dat de achievements me meestal niks doen er wel vaak na welke er zijn en wat 1 betekent als ik er 1 toevallig haal.
Heb nu wel de game Plants vs. Zombies (zie pcgedeelte voor topic) en daar zitten 12 Steam achievements bij. Dat is ook de 1e "echte" game waar ik echt alle achievements voor wil halen.
Ik zal morgen eens kijken (voornamelijk voor mezelf) hoeveel punten ik heb van de hoeveel punten die ik zou kunnen hebben. Ben een beetje een statfreak dus dat wil ik wel eens zien hoeveel "extra speelplezier ik onbenut laat.
edit; arghh spellingsfouten.
Laatst bewerkt: 10 mei 2009