1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Graspop 2009

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Willem, 8 jan 2009.

  1. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    ik zal zien of ik er genoeg geld voor heb...
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Bumpje, welke XBW metalheads gaan dit jaar naar graspop :)?
     
  3. Jordskateboarder

    Jordskateboarder Een Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet dat ik vaak post op xbw, maar ik ben er alle drie de dagen bij:b:
     
  4. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Dit jaar ga ik nog niet, maar volgend jaar waarschijnlijk wel :)

    Helemaal als volgend jaar A7X weer komt :D
     
  5. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Ben er voor de derde keer op rij ook weer bij :).
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nou, het is bijna! Wie gaat er allemaal?

    Wil de 06 nummers wel even noteren, kunnen we elkaar ontmoeten in het écht leven! :eek: Wauw.
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Wauw, en jij hebt natuurlijk mijn nummer al Willem ;).

    Moet zelf nog ff inpakken en alles en natuurlijk een Friese vlag zoeken.
     
  8. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    lekker op tijd weer van me dan... ik was er dit jaar weer, maar alleen de vrijdag. Ben de afgelopen 7 jaar er ook steeds geweest, maar dan wel steeds alle dagen.

    Vond met name Jon Oliva's Pain en WASP te gek deze keer, veel andere bands had ik inmiddels al gezien. Weinig echt boeiende brute shit helaas, maar ik was de dag ervoor al naar Vader & Immolation geweest voor die behoefte-invulling
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Exodus niet gezien?

    Voor mij was Mastodon een hoogtepunt, hoewel het geluid niet super was en ze weinig van het nieuwe album speelde. Idem voor Candelemass.
    Lamb of God viel tegen. Geluid was bagger, en ze hadden maar 50 minuten.
    Marilyn Manson kapte er een kwartier te vroeg mee, met als afsluiter Beatiful People. :emo: Licht uit boem klaar. Je-zus. :mad:
     
  10. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Exodus heb ik al tig keer gezien, maar het was ook een kwestie van keuzes maken. Candlemass had ik ook wel heen egwild, maar die heb ik gelukkig al een eerder gezien. Sowieso waren ze samen met Gojira de enige bands waar ik dan nog wel de andere dagen voor heen had gewild, de rest vind ik niet boeiend of heb ik al tig keer voorbij zien komen.
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hmhm, dan neem ik aan dat je ook al wat ouder bent dan de gemiddelde Xboxworld bezoeker? :+ Ik heb Candlemass nu voor het eerst gezien. Lijkt me toffer om ze te zien in een klein zaaltje, hoewel dit niet verkeerd was. Blind Guardian ook gezien, moet eens samen met Candlemass gaan touren.
     
  12. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk wel ja, bouwjaar 1980. Candlemass vorige keer gezien in de Dynamo in Eindhoven, dat lijkt me ook vele malen sfeervoller dan in een grote tent.

    Blind Guardian heb ik even staan kijken, maar op 1 of andere manier kwam het bij mij totaal niet over. Beetje jammer, want het leek me wel tof. Ach ja, genoeg andere leuke dingen gezien. Hopelijk komen er volgend jaar een beetje spannende andere bands, heb het merendeel nou zo onderhand wel gezien.
     

Deel Deze Pagina