1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De mobiele telefoontjes thread [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, hoe langer ik de Samung heb, hoe beter ik hem vind.
    je vind hem in webshops trouwens reeds vanaf 126€ (www.kieskeurig.be)
    Ik kocht de Samsung Star (179€) met 55€ korting als ik er een abonnement bijnam. Ik heb een abonnement genomen van €10/maand.
     
  2. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Mag ik ook weten waarom de Samsung beter is?
     
  3. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Even een vraag aan mensen die een Nokia hebben en op een hogeschool of universiteit zitten.

    Hebben jullie het voor elkaar gekregen om internet aan de praat te krijgen via het schoolnetwerk? Voor windows en windows mobile moet ik gebruik maken van SecureW2. Voor Nokia is dit echter niet beschikbaar.
     
  4. eagle50

    eagle50 FIFAPRO

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Betere beeld kwaliteit.
    Goede Camera ( alleen geen flash dat is een minpunt)
    Snelle internet + ingebouwde GPRS
    Batterij gaat best wel lang mee

    Bij LG cookie ontbreekt veel dingen zoals bleutooth, geen zoom functie (camera). En er is een edge functie maar je kan er NOG geen gebruik maken in NL

    Opzich is het gewoon de zelfde type mobiele telefoons alleen samsung lijkt mij gewoon iets beter. Maarja dat is ook mijn mening. Ik heb zelf samsung Omnia :+
     
  5. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    He gasten! Waarschijnlijk haal ik deze week een blackberry curve 8900. Nu lijkt het mij verdomt relax om mijn email en rooster te checken maar ook alleen dat, dus geen youtube oid. Nu vroeg ik mij af of ik daarvoor speciaal een internetbundel erbij moet nemen van 10 euro extra in de maand of heb ik genoeg aan mijn flex abbo? Zoveel bandbreedte moet een email toch niet verbruiken?
     
  6. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    EDGE wordt helemaal niet meer ondersteunt in Nederland. Alle netwerken hebben 3G, dus waarom zou je terug gaan naar een oude techniek? Telfort is de enige Nederlandse provider die beschikt over een EDGE netwerk, maar gebruikt het niet meer.
     
  7. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Heb je het nu over de Samsung Star?
     
  8. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Je moet geloof ik om met een blackbarry van internet gebruik te maken het internet van de blackbarry zelf nemen.
    http://www.vodafone.nl/shop/cartextras/Telefoons/cat16170003/BlackBerry/cat11530005/BlackBerry+Curve+8900/sku12380008
    Bij vodafone betaal je hier 17,50 p.m extra. geloof dat dit voor elke provider hetzelfde is, gezien het via blackbarry zelf gaat.
    Bij kpn is het idd ook 17,50 p.m extra.
    Het gebruik van samsungs is altijd echt super makkelijk en overzichterlijk. Samsungs zijn over het algemeen van goede kwaliteit, wat over LG's niet te zeggen valt. Hoor van heel veel mensen altijd klachten over hun telefoon.
    Heb nu zelf de Samsung ultra touch en het werkt echt prima. dnek dat deze redelijk te vergelijken is met die star, alleen is ie 3/4X duurder.
     
  9. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12

    hmmm, Ik heb op internet alleen nog maar goeie recenties gelezen. Maar ik weet dat de LG Chocolate kut is en de LG shine trouwens ook, maarja het is weer een hele nieuwe telefoon ze kennen het toch geen 3x laten mislukken.
     
  10. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    hey, het is jou geld.. maar ik zou het niet gokken en gewoon voor iets gaan wat bewezen goed is.
     
  11. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje, ik heb op de site www.lightinthebox.com ofzo gekeken,
    een wholesale site vanuit china. Er staan beste vette telefoons die echt goedkoop zijn, maar kan ik daarmee bellen enz met mijn sim only abbo wat ik nu heb?
     
  12. KiR

    KiR Opperchief

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    1
    Vraagje voor de mensen hier.
    Ik heb momenteel een Sim-only abbo bij kpn. 13,95 in de maand! Deze duurt nog zo'n 7 maand. Stiekem wil ik een nieuw toestel. Zou het mogelijk zijn om een duurder abo te kiezen? Ik zat dan te denken om een abo te kiezen incl onbeperkt internet etc. Dit i.c.m. een nieuw toestel.

    Ik blijf dus bij dezelfde provider! maar ik wil gewoon een ''duurder'' abo incl internet. Opzich heeft kpn hier dan geen nadeel van lijkt mij! Wat denken julile?
     
  13. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Loop bij de KPN winkel naar binnen en vraag het zou ik zeggen.
    Ik geloof het eigelijk niet, gezien je gewoon vast zit aan je abbo. Het is meestal wel mogelijk hem bij te stellen(hoger of lager abbonement) of uit te breiden(onbeperkt internetten, sms bundels), maar niet om er een nieuw toestel bij te nemen
     
  14. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Helaas je zult nog even moeten wachten. Ik zat in precies dezelfde situatie als jij;) Telefoon was kapot, sim-only abbo liep nog 5 maanden door, maar ik kon hem niet omzetten in combinatie met een nieuwe telefoon.
    Als je je abbo verlengt bij KPN kun je wel 4 maanden voordat je oude abbo afloopt een nieuw toestel uitkiezen en die kun je dan gewoon al gebruiken. Dus je moet nog 3 maanden geduld hebben.
     
  15. KiR

    KiR Opperchief

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    1
    Thx voor reactie! Ik heb toevallig net nog even klantenservice gebeld, die gaven idd al aan wat ''Hoosie'' zegt! Ik kan wel abo wijzigen ( duurder maken bijvoorbeeld ) Maar nog geen nieuw toestel erbij nemen. Vanaf augustus zou ik dat kunnen doen! Dus ik wacht rustig af! Het is ook meer een luxe probleem ( je kent het wel, leuke gadgets )

    Groeten
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Ik zou zeggen:

    Spaar nog wat meer en haal een simlockvrije Google G1 (met een beetje zoeken voor 250-260 euro).
     
  17. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik heb nu net de Samsung Star gehaald. Was 130 euro exclusief bij KPN
     
  18. KhaosFoShow

    KhaosFoShow Ad Fundum!

    Berichten:
    334
    Leuk Bevonden:
    0
    als smartphone wat vinden jullie beter? De Xperia of de G1?
     
  19. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dit is 2e keer dat ik vraag, maar deze keer is het specifieker:)
    Ik zoek al een tijdje naar een specifiek mobiel, voor mij is het onmogelijk te vinden op internet of in de winkels.

    Het gaat om de T-Mobile Sidekick LX 2008 of 2009 versie, heeft iemand een site, waar ik deze mobiel kan bestellen? Maak niks uit Engeland of Amerika, als het maar geen site is als ebay of marktplaats want dat vertrouw ik niet zo zeer. Alvast Bedanktt

    (En ja, ik heb de officiele sidekick.com site geprobeerd, maar dat kwam uit op nergens)
     
  20. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Mag mijn abonnement verlengen, en daarbij een nieuw toestel uitzoeken...
    Nu viel mijn oog op de Sony Ericsson X1. Echter hoor ik veel negatieve verhalen over dat Windows Mobile gebeuren. Met name het onoverzichtelijke en het trage ervan, zijn voor mij een barriere. Iemand die echter zeer positief is over deze telefoon?
    Daarnaast lijkt mij op dit moment het meest aantrekkelijk de Samsung I8510 Innov8. Heb namelijk op dit moment de G600, en ben erg tevreden over het merk Samsung. Als laatste waar ik tussen twijfel zijn de Samsung Pixon, maar daarbij heb ik het idee dat de Innov8 beter is, en lijkt mij de Sony Ericsson C905 erg prettig.
    Iemand die mij kan adviseren in het aanschaffen van een van de vier telefoons?
    Oftewel, 1 van de twee Samsung modellen, of 1 van de twee Sony Ericsson toestellen.

    (De prijsverschillen in toestellen spelen geen rol. Hoop dat iemand mij iets kan vertellen over voor delen en na delen over de verschillende telefoons)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina