1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 22]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shin David, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff Munsterman is weer lekker bezig. Ook al dat gedoe met Cisse, Kuipers en die klacht van Pro Agent..
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Heerlijk dat Ronaldo uit de PL is _O_ Nooit meer tegen zijn kop aankijken als het weer Liverpool - ManU is of bij de samenvattingen. Alleen nog maar in Europees verband maar je kan niet alles hebben. 92 is gewoon weer een ziek bedrag en het gaat helemaal nergens meer over, erg jammer dat andere landen nu helemaal nergens meer zijn. In Nederland doen we al moeilijk over 15mil en daar (Engeland, Spanje etc.) stelt dat niets voor, pff.

    Elia zal wel iets van 10-11 worden. Ben sowieso benieuwd hoe hij dan zal presteren bij Ajax.
     
  3. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Schandalig hoog bedrag natuurlijk. Awel, ik heb toch mijn bedenkingen of dit allemaal Real Madrid kampioen gaat maken.

    Aan de andere kant is die Perez wel weer een man van zijn woord.

    Heb nog wel een voorstel voor hem. Alle Nederlanders op Drenthe na gewoon naar Ajax gaan, geven we hem de o-zo begeerde Evander Sno en Miralem Sulejmani er ook nog bij:)

    EDIT/ En doe er dan ook nog maar een definitief vertrek van Leo, Kennedy, Rommedahl, Cvita, Colin en Luukje bij:D
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2009
  4. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Is toch niks raars aan. Gewoon onderhandelen...
     
  5. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Shin wilt natuurlijk dat Elia zsm naar ajax komt :) Ik zie ook niet in waarom dat niet zal gebeuren. Duurt alleen ff, altijd dat gedoe weer met zaakwaarnemers en technische directeurs die allemaal wat meer centjes willen verdienen.
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ongelooflijk, achterlijke perez. Hoe hard wil je het voetbal verneuken. Vind dat kleinere clubs nu gewoon keiharde boden moeten gaan neerzetten voor hun spelers (bv ajax met suarez, az met dembele etc.). Gewoon meegaan met de topclubs, anders val je nog erger terug.

    Denk trouwens dat Robben en misschien Sneijder mogen blijven. De rest kan weg.
     
  7. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Gek heh met zulk beleid. Het is absurd in elk aspect.
     
  8. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Toch kan je niet ontkennen dat munsterman soms niet erg coulant is met onderhandelen ;)
    Vervolgens wel moord en brand schreeuwen als Ten Hag zijn contract inlevert.
    Toch vind ik Munsterman een goede voorzitter, hart wat Twente klopt.
     
  9. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    + ManU die het slechter gaat doen. Begin vorig seizoen toen Ronaldo geblesseerd was begonnen ze heel slecht.
     
  10. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    ach ja, 750,000 per maand dus wel te verstaan
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2009
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    laat hem dan als je toch bezig bent meteen 20 miljoen per jaar verdiene
     
  12. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat mij er meer om dat bij het verlengen van Elia's contract garanties zijn geboden voor Elia. Twente zou zich dan coulant opstellen bij een vertrek in de zomerstop, mocht de transfer niet doorgaan zou Elia een dusdanige salarisverhoging krijgen dat hij meteen de bestbetaalde speler van Twente zou worden.

    Nou waren ze met HSV al bijna rond, en nu gaan ze bij Ajax weer moeilijk doen.
     
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Misschien heeft HSV wel 10-12 miljoen geboden, weet jij het? Waarom zouden ze hem nu al aan Ajax verkopen want als er een mooie club uit een topcompetitie komt denk ik wel dat Elia daar ook interesse in heeft. Zo zou Twente waarschijnlijk meer geld krijgen en geen concurrent beter maken.

    Snap trouwens sowieso niet dat Elia naar Ajax wil. Als hij in Nederland wil blijven kan dat op dit moment toch veel beer bij Twente
     
  14. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste is het onrealistisch dat HSV 10-12 miljoen euro over heeft voor een speler van Twente. Dat geloof ik gewoon niet. Daarnaast heeft Bild gemeld dat hij 6 tot 8 miljoen euro zou kosten:
    "Bild meldt dat de flankspeler, die na de verloren bekerfinale tegen sc Heerenveen zei dat zijn avontuur in Enschede ten einde is, 6 tot 8 miljoen euro moet gaan kosten voor HSV. Ook andere topclubs, waaronder veel Engelse ploegen, volgen Elia de laatste weken nadrukkelijk."
     
  15. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb er ook mijn bedenkingen bij, maar Perz flikt het toch wel om ze binnen te halen zoals hij beloofd heeft, daarnaast ben ik ervan overtuigd dat hij van zijn fouten heeft geleerd er is nog zo een 200 miljoen om uit te geven om te versterken, daarnaast is het alleen maar beter voor de spaanse competitie en ja ik verwacht nu natuurlijk ook niet meteen dat we kampioen worden.
     
  16. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat ook niet onbelangrijk is, dat je als club zijnde 94 miljoen betaalt voor Ronaldo of 65 miljoen voor kaka is natuurlijk rond uit belachelijk. Maar voor hun is het bij wijze van alleen al interessant qua merchandising. Wat die aan onzin dingen al wel niet opleveren. Ik herinner me nog dat de transfer van beckham naar madrid, dat ze die er met twee weken zo'n beetje alweer hadden terug verdient aan alleen shirt verkoop!
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Bwahahaha 150 miljoen euro uitgeven aan 2 spelers die geen absolute meerwaarde zijn voor je team.. Geniaal, wat hoop ik toch dat ze hard en hard afgaan volgend seizoen. Zou me als Real fan echt niet meer durven te vertonen :lol:
     
  18. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Dat je dat nu al weet? Had je wel even die gouden tip aan Perz kunnen geven.
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2009
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Wat? Elke sjaak had Perez kunnen vertellen dat hij zich op die positie's absoluut niet hoeft te versterken. Is Ronaldo 93 miljoen euro beter dan Robben? No way. Is Kaka 65 miljoen beter dan vd Vaart/Sneijder? Echt niet. Voor dat geld had ie beter de as wat kunnen versterken, of de verdediging.
     
  20. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    --------------Ronaldo-------------
    ---Robben-----Sneijder----Kaka---

    Ronaldo staat echt vaak bij Man U in de spits. Misschien nog Ruud naast 'm? En vd Vaart heeft alleen bij zijn debuut veel speelminuten gehad maar nu echt niet meer. Moet daar dus weg gaan als die slim is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina