1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WWE World Wrestling Entertainment!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mysterio, 10 mrt 2003.

  1. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond het een hele leuke PPV, ook leuke resultaten natuurlijk (vind ik tenminste)

    XBWWE voor het eerst 2 gelijke spelen? :p
    ruben III heeft nu al een best leuke title reign
     
  2. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn weer niet. Ik kom wel steeds dichterbij:p.

    Idd leuke uitslagen allemaal.

    Ik wordt alleen een beetje moe van Santino de laatste tijd. Eerst was hij erg grappig enzo maar nu wordt het te nep met Santina, zijn zogenaamde ziekelijk lelijke zus. Tijd dat ze daar dus mee stoppen.
     
  3. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Top PPV.

    Nog steeds titel. Ook mooi!
     
  4. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom hebben we geen match gehad tijdens Judgement Day? Ik loop nog dik een week achter met kijken , maar ik heb ff gecheckt en Judgement Day is afgelopen zondag geweest alleen ik heb geen PM ofzo gehad.
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2009
  5. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Inderdaad, ik dacht hetzelfde. Heb PPV nog niet gezien, maar had mijn voorspellingen al uitgedacht.

    Wel gratis prolongatie van mijn titel! Woohoo.
     
  6. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Net Judgement Day gezien en opzich wel een leuke PPV, niet echt speciaal ofzo maar wel vermakelijk:

    De eerste match vond ik niks maar dat komt omdat ik echt een grafhekel aan Umaga heb. Ik vind het dan ook zeer balen dat hij weer terug is, want het enige wat die mafkees kan is mensen fijnknijpen of neerslaan met zijn duim. Ohja hij kan ook nog stom schreeuwen want dat is natuurlijk heel cool voor een "wild samoa".

    De volgende match tussen Christian en Jack Swagger vond ik erg gaaf. Mede doordat ik het beide gave worstelaars vind. Ik zie ze vrij weinig worstelen omdat ik al een tijd geen ECW meer kijk maar dit was zeker een gave match. Het wordt tijd dat Christian zich weer met de grote jongens bij Raw en Smackdown gaat voegen.

    De match daarna tussen John Morrison en Shelton Benjamin vond ik erg gaaf. Sowieso zijn beide heren echt grote talenten. Sinds Morrison solo is gegaan en meer face is geworden ben ik hem echt gaan waarderen. Toen hij samen met The Miz was vond ik hem ook al gaaf, alleen ik vind The Miz een mongool. Dus een erg goede keuze om beide heren solo te laten gaan. Morrison heeft echt te zieke moves en hetzelfde geld voor Shelton. Daar gaan we de komende jaren nog heel veel van zien.

    Dat stukje met The Miz en Santino vond ik ook erg gaaf. Eindelijk weer de oude Santino terug. Het was ook wel erg komisch dat steeds als Santino boven op was het publiek hard ging juichen en wanneer The Miz boven op was het publiek hard ging joelen.

    Y2J vs Mysterio heb ik maar half gekeken omdat ik beide worstelaars niet echt super vind. Ik wordt een beetje moe van dat eentonige gejank van Y2J de hele tijd en hij heeft net als Rey Mysterio best wel een saaie manier van worstelen. Soms is Rey wel gaaf maar over het algemeen doet hij bijna altijd hetzelfde.

    De match tussen Randy Orton en Batista vond ik een beetje flauw. Orton worstelde erg slap en ik vond het ook een erg cheap einde. Het ergste was nog dat Rick "fucking bejaarde" Flair terug kwam. Sodemieter toch op man, geniet van je pensioen ofzo. Ik heb nooit wat in hem gezien en vind het ook erg goedkoop dat hij op zo'n manier weer ff terug komt. Hopelijk blijft het bij deze ene keer.

    The Big Show vs John Cena vond ik ook niet echt speciaal. Beetje standaard allemaal. The Big Show vind ik over het algemeen ook best wel een saaie worstelaar en John Cena was nu de half afgetrapte die hard Amerikaan die lekker onterecht heeft gewonnen.

    Het main event tussen Edge en Jeff Hardy was opzich wel oke, maar ook hier geld weer dat het niet echt speciaal was. Vaak hebben PPV's net ff een niveautje hoger wat betreft spektakel etc dan in de wekelijkse shows maar daar was hier vrij weinig van te merken. Sowieso vond ik dat tikkeltje extra vrij beperkt over de hele PPV.
     
  7. GameKid360

    GameKid360 Guest

    Rey Mysterio! :'D
     
  8. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Judgment Day, goede PPV naar mijn mening.

    Eerste 4 matches waren echt uitstekend, vooral Y2J-Matrio en John-Shelton _O_

    Laatste 3 matches waren beetje meh. Merk ik steeds meer, main events zijn een stuk minder boeiend dan de rest van de card.
     
  9. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry jongens. was het helemaal vergeten. volgende ppv dan maar weer ;).

    morrison vs. benjamin vond ik een hele goede match.
     
  10. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    Officiƫle Extreme Rules resultaten
    Randy Orton (c) vs. Batista = Batista by pinfall = 3 pnt
    Edge (c) vs. Jeff Hardy = Jeff Hardy = 3 pnt
    Christian (c) vs. Jack Swagger vs. Tommy Dreamer = Tommy Dreamer by pinfall = 3 pnt
    Kofi Kingston (c) vs. MVP vs. William Regal vs. Matt Hardy = Kofi Kingston by pinfall = 3 pnt
    Rey Mysterio (c) vs. Y2J = Y2J = 2 pnt
    John Cena vs. Big Show = John Cena = 2 pnt
    CM Punk vs. Umaga = CM Punk = 2 pnt
    Vickie Guerrero vs. Santina Marella = Santina Marella = 1 pnt
    Openingsmatch = Fatal Four Way = 1 pnt
    Triple Threat = Jack Swagger = 1 pnt
    Fatal Four Way = William Regal = 1 pnt

    Totaal aantal punten te verdienen = 22 pnt


    #1 Contendership Match
    Cfreak24 vs. Hoosie vs. Xbox3604life


    Cfreak24's voorspellingen
    Randy Orton (c) vs. Batista = Randy Orton by DQ = 0 pnt
    Edge (c) vs. Jeff Hardy = Edge = 0 pnt
    Christian (c) vs. Jack Swagger vs. Tommy Dreamer = Christian by pinfall = 0 pnt
    Kofi Kingston (c) vs. MVP vs. William Regal vs. Matt Hardy = MVP by pinfall = 0 pnt
    Rey Mysterio (c) vs. Y2J = Y2J = 2 pnt
    John Cena vs. Big Show = John Cena = 2 pnt
    CM Punk vs. Umaga = CM Punk = 2 pnt
    Vickie Guerrero vs. Santina Marella = Vickie Guerrero = 0 pnt
    Openingsmatch = CM Punk vs. Umaga = 0 pnt
    Triple Threat = Jack Swagger = 1 pnt
    Fatal Four Way = William Regal = 1 pnt

    Totaal aantal punten = 8 pnt

    Hoosie's voorspellingen
    Hoosie heeft geen voorspellingen ingestuurd, hierdoor krijgt hij 0,25 * het aantal punten van Xbox3604life.

    Tweede keer op een rij, Hoosie is op non-actief gesteld.

    Totaal aantal punten te verdienen = 6 * 0,25 = 1,5 pnt

    Xbox3604life's voorspellingen
    Randy Orton (c) vs. Batista = Randy Orton by escaping the cage = 0 pnt
    Edge (c) vs. Jeff Hardy = Edge = 0 pnt
    Christian (c) vs. Jack Swagger vs. Tommy Dreamer = Christian by pinfall = 0 pnt
    Kofi Kingston (c) vs. MVP vs. William Regal vs. Matt Hardy = Kofi Kingston by pinfall = 3 pnt
    Rey Mysterio (c) vs. Y2J = Rey Mysterio = 0 pnt
    John Cena vs. Big Show = Big Show = 0 pnt
    CM Punk vs. Umaga = Umaga = 0 pnt
    Vickie Guerrero vs. Santina Marella = Santina Marella = 1 pnt
    Openingsmatch = ECW Championship = 0 pnt
    Triple Threat = Jack Swagger = 1 pnt
    Fatal Four Way = William Regal = 1 pnt

    Totaal aantal punten te verdienen = 6 pnt

    Winner of the match and the new #1 Contender... Cfreak24!


    XBWWE Championship Match
    Ruben III (c) vs. Wessiej


    Ruben III's voorspellingen
    Randy Orton (c) vs. Batista = Randy Orton by escaping the cage = 0 pnt
    Edge (c) vs. Jeff Hardy = Edge = 0 pnt
    Christian (c) vs. Jack Swagger vs. Tommy Dreamer = Tommy Dreamer by pinfall = 3 pnt
    Kofi Kingston (c) vs. MVP vs. William Regal vs. Matt Hardy = Kofi Kingston by pinfall = 3 pnt
    Rey Mysterio (c) vs. Y2J = Rey Mysterio = 0 pnt
    John Cena vs. Big Show = Big Show = 0 pnt
    CM Punk vs. Umaga = Umaga = 0 pnt
    Vickie Guerrero vs. Santina Marella = Santina Marella = 1 pnt
    Openingsmatch = ECW Championship = 0 pnt
    Triple Threat = Christian = 0 pnt
    Fatal Four Way = William Regal = 1 pnt

    Totaal aantal punten te verdienen = 8 pnt

    Wessiej's voorspellingen
    Randy Orton (c) vs. Batista = Randy Orton by escaping the cage = 0 pnt
    Edge (c) vs. Jeff Hardy = Jeff Hardy = 3 pnt
    Christian (c) vs. Jack Swagger vs. Tommy Dreamer = Christian by pinfall = 0 pnt
    Kofi Kingston (c) vs. MVP vs. William Regal vs. Matt Hardy = Kofi Kingston by pinfall = 3 pnt
    Rey Mysterio (c) vs. Y2J = Y2J = 2 pnt
    John Cena vs. Big Show = Big Show = 0 pnt
    CM Punk vs. Umaga = Umaga = 0 pnt
    Vickie Guerrero vs. Santina Marella = Vickie Guerrero = 0 pnt
    Openingsmatch = ECW Championship = 0 pnt
    Triple Threat = Tommy Dreamer = 0 pnt
    Fatal Four Way = William Regal = 1 pnt

    Totaal aantal punten te verdienen = 9 pnt



    Winner of the match and your NEW XBWWE Champion... Wessiej!

    [​IMG]

    -Ruben III heeft een rematch clausule.

    XBWWE Wrestlers statistics (per 1-5-09)
    Cfreak24: 3W - 6L, totaal 88 pnt, gemiddeld 9,8 pnt
    DonSniffer: 1W - 1L, totaal 22,3 pnt, gemiddeld 7,4 pnt
    Hoosie: 4W - 9L, totaal 129,6 pnt, gemiddeld 10,0 pnt
    Hulk Hogan: 0W - 3L, totaal 9,5 pnt, gemiddeld 3,2 pnt
    Narcosis: 0W - 1L, totaal 2,3 pnt, gemiddeld 2,3 pnt
    Ruben III: 9W - 10L, totaal 193 pnt, gemiddeld 10,2 pnt
    Tracks789: 0W - 1L, totaal 7 pnt, gemiddeld 7 pnt
    Wessiej: 10W - 9L, totaal 212 pnt, gemiddeld 11,2 pnt
    Xbox3604life: 11W - 8L, totaal 238 pnt, gemiddeld 12,5 pnt

    XBWWE Championship history
    Hoosie: 17-sept-2007 ~ 30-okt-2007
    Xbox3604life: 30-okt-2007 ~ 18-dec-2007
    Wessiej: 18-dec-2007 ~ 31-jan-2008
    Xbox3604life [2]: 31-jan-2008 ~ 1-jul-2008
    Wessiej [2]: 1-jul-2008 ~ 28-okt-2008
    Xbox3604life [3]: 28-okt-2008 ~ 16-dec-2008
    Wessiej [3]: 16-dec-2008 ~ 27-jan-2009
    Xbox3604life [4]: 27-jan-2009 ~ 19-feb-2009
    Ruben III: 19-feb-2009 ~ 10-jun-2009
    Wessiej [4]: 10-jun-2009 ~ X

    Langste title run: Xbox3604life [2]: 31-jan-2008 ~ 1-jul-2008 (5 maanden en 1 dag)
    Korste title run: Xbox360life [4]: 27-jan-2009 ~ 19-feb-2009 (24 dagen)
     
  11. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Gefeliciteerd. Een hoop verrassingen op PPV.

    Ik vrees alleen dat dit ook mijn laatste deelname was. Ik krijg het niet meer opgebracht om nog WWE te kijken. Wellicht later weer.
     
  12. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeej weer nummer 1 contender, voor de 5e keer ofzo en steeds benut ik hem niet:p.

    Vond het iig een zeer brute PPV:
    De eerste match, een fatal 4 way match, was opzich wel gaaf. Niet echt iets speciaals maar wel vermakelijk. Ik had eigenlijk niet gedacht dat Kofi zijn titel zou houden. Iig wel gaaf.

    Y2J vs Mysterio vond ik een gave match met vooral een gaaf einde. Het schijnt dat ze die verhaallijn nog meer gaan uitbreiden dus ik ben benieuwd.

    Dan de Samoan Strap Match, in de 1,5 jaar dat ik de WWE volg is dit mijn eerste Strap Match die ik gezien heb en ik moet zeggen dat het wel een gaaf principe is. De match zelf was ook wel gaaf.

    De ECW match vond ik ook wel bruut. Leuk voor Tommy dat die gewonnen heeft, hopelijk komt Christian nu naar Raw of Smackdown want ECW volg ik al tijden niet meer.

    Die Hog Pen Match was wel grappig als tussendoortje maar meer ook niet.

    De Steel Cage match vond ik behoorlijk tegenvallen, ik had veel meer spektakel en spanning verwacht, tevens mocht van mij de match wel veel langer dan 8 minuten duren. Maar dat kwam doordat Batista een blessure had ofzo heb ik gelezen. Dus dan begrijp ik het wel weer, maar het blijft jammer. Ik vind het iig wel hip dat Batista weer eens champ is.

    Dan John Cena vs Big Show, wat een kut match. Heel John Cena en Big Show intresseren me echt geen fuck meer de laatste tijd. Heel het idee van deze match tussen beide heren is gewoon te doelloos. Het einde vond ik ook slecht. Sowieso heb ik die match voor 70% doorgespoelt.

    Dan het main event, en wat voor eentje. Want damn wat was dat een vette match zeg. Erg zieke moves kwamen er in voor en echt respect voor beide heren. Zeker een zeer vette match en voor mij was dit ook de match van de avond.

    Wel erg zuur voor Jeff dat hij eerst een keiharde/zeer fysieke battle van 20 minuten achter de rug heeft om vervolgens in elkaar gestompt te worden door CM Punk en daardoor zijn titel te verliezen. Echt geniaal, ik had het niet verwacht dat CM Punk nu al zijn koffer zou benutten. Erg verrassend en erg gaaf.

    Sowieso was heel die PPV over het algemeen zeer verrassend en erg gaaf. Op naar de volgende PPV, waar ik dan hopelijk eindelijk eens champ wordt:p.

    Oeh wat lees ik nou voor uber vet nieuws:
    http://www.wrestlinginc.com/news/wi/2009/0610/417496/umaga/index.shtml

    Hij is gewoon weg, pleite, verdwenen. Echt vet, hoewel het wel vrij apart is aangezien hij de dag voordat hij ontslagen werd gewoon nog aan een PPV deelnam. Maarja mij hoor je niet klagen.

    Mr. Kennedy is ook ontslagen, een beetje jammer maar aan de andere kant snap ik het ook wel aangezien hij het afgelopen jaar echt iets van 8 maanden geblesseerd is geweest. Die gast is echt achter elkaar geblesseerd en in deze financiƫle tijden moet je ergens op besparen.

    Wel weer jammer dat Batista er weer iets van 4 maanden uitligt. Zeker omdat hij nog maar net 1 maandje terug is na een lange blessure.
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2009
  13. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    jammer om te horen, ik denk ook dat dit meteen het einde van de XBWWE is dan. hoosie heeft ook al 2 PPV's niet gereageerd dus die is weg....

    alleen ik, cfreak24 en wessiej nog. lijkt me dus wat weinig, volgende PPV als laatste match ooit een triple threat voor de titel?

    of er moeten nieuwe mensen bijkomen maar dat zie ik zo snel niet gebeuren.
     
  14. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja zonde man, WWE is best wel een beetje dood in Nederland dus de kans dat we er snel nieuwe mensen bij zullen krijgen is idd nogal klein. Als we niemand kunnen vinden dan ga ik akkoord met een triple threat match.

    Als er later mensen zich melden, dan kunnen we het wel weer nieuw inblazen maarja dat zien we dan wel weer.
     
  15. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Gawd ik sluit af als de champion dan.
     
  16. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    een van jullie een idee waar ik wedstrijden van the rock kan vinden?

    "If ya smellllllllllll......................what te rock.... is cookin!"

    prachtig gewoon. elke keer als ie het doet loopt er weer een rilling door me heen.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik kan me dat nog herinneren toen ze dat hier uitzonden. Maar wat bedoeld die nou er echt mee?
     
  18. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan het beste de dvd "The Rock; The Most Electrifying Man In Sports Entertainment" downloaden/kopen. Daar staan zijn beste matches op.

    Tevens een klein kickje, ik heb nog geen PM gehad over The Bash voor morgen.
     
  19. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry mensen, was het helemaal vergeten. volgende PPV dan maar! (is waarsch ook de laatste ivm leden tekort)
     
  20. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    tnks, ben m meteen aan het "kopen".
    ben hier en daar wel wat van m tegen gekomen ook op YT alleen dat zijn steeds maar kleine stukjes terwijl het hele geheel van zo'n wedstrijd altijd echt dope is.
     

Deel Deze Pagina