1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2008 / 2009

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door CaptnCook, 3 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    C'e solo il grande Valeeeee [​IMG]

    [yt]7FlU2THz1fQ[/yt]

    Wat is MotoGP Formule 1 enorm voorbij gestevend qua spektakel zeg... Er is geen MotoGP thread, en verwacht ook niet dat die erg goed zou lopen, dus dan maar hier. Komt het dichtst in de buurt.
     
  2. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Er is als het goed is wel een MotoGP thread! Alleen die liep inderdaad niet goed;)

    tadaa: http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=70806&highlight=Moto
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2009
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nu op Ned 1 een special over Le Mans.
     
  4. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Gisteren als VIP op Zandvoort geweest tijdens de Masters. De euroboss serie was er ook met allemaal oude F1-wagens. De Arrows van verstappen (2000) was er ook:
    [​IMG]

    Even later blies hij op het rechte stuk zijn motor op en kwam tot stilstand voor onze hospitality unit\o/:
    [​IMG]

    Er was ook nog een Tyrell uit 1998. Damn wat klonk die V10 weer als vanouds in de oren:D:
    [​IMG]

    Nog wat foto's:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  5. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Eens, keek eigenlijk nooit veel naar MotoGP, maar dat is zeker veranderd. Dat gevecht tussen Rossi en Lorenzo, kippenvel _O_
     
  6. JeePee

    JeePee Guest

    Beetje kromme vergelijking... Een voertuig van nog geen halve meter breed naast een andere van nog geen halve meter breed pleuren is toch wel ff een stuk makkelijker dan dat je samen vier meter breed bent natuurlijk. Was een erg mooie laatste ronde, maar dat was Brazilië 2008 natuurlijk ook in de F1.
     
  7. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    MotoGP is soms spectaculair. Het WK Superbikes is daarentegen heel vaak spectaculair. Daar is het allemaal wat 'losser', al mag ik ook heel graag naar de 125cc kijken, wat ook heel spectaculair.

    MotoGP is vaker veel 'netter'. Al zijn races zoals in Barcelona en vorig jaar op Laguna Seca ook heel erg tof om naar te kijken :cool:
     
  8. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow dat is wel vet. Heb die arrows ook wel eens in het echt gezien, maar dan met Jos achter het stuur op Zandvoort. De Euroboss is echt een meesterlijke serie. Ik heb ze één keer gezien op zandvoort ook bij de Marlboro Masters. Reed toen zelfs een Ferrari V12 mee van Jean Alesi volgens mij. De Formule 3 race was toen echt bagger. In de opwarmronde reden 2 Nederlanders bij elkaar op, volgens mij was het slachtoffer toen Doornbos. Verder werd de race gewonnen door Carbone die van start tot finish voorop reed.

    Hoe kom je trouwens aan zo'n VIP arrangement? Ik heb een keer als VIP op Assen rond gelopen met de Rizla racing days. Echt geweldig vond ik dat. Ik vond het alleen zo waardeloos dat 3/4 van de mensen die daar toen VIP waren geen echte race liefhebbers waren, maar gewoon die VIP kaarten hadden gekregen omdat ze grote afnemers waren van Imperial Tobaco. Wel geweldige service was dat daar toen. De broodjes 's middags waren echt verschrikkelijk lekker. Dat vergeet ik niet weer. :+
     
  9. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Als sport zijn de beide disciplines zeker wel vergelijkbaar, en qua spektakel ook. Hoe dat spektakel tot stand komt maakt me niet zo veel uit. Feit is dat in mijn ogen de ziel van Formule 1 allang verdwenen is en dat het daadwerkelijke racegevoel alleen bovenkomt in bijzondere situaties (regen bijvoorbeeld). Doorgaans zijn de races dodelijk saai, en die lat ligt bij MotoGP een stukje hoger.

    Maargoed, verder een nutteloze discussie.
     
  10. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb die VIP-kaarten voor 15 euro kunnen overkopen van iemand die ik ken en dat team sponsort. Hij kon zelf niet dit weekend en wist dat ik een groot racefan ben.:cool: De dag was zeker vermakelijk. Mocht echt overal komen, en zelfs geholpen met een band wegrollen na een pitstop.:p Eten en drinken (alleen jammer dat ik terug moest rijden:+) was ook zeer goed geregeld. Er zitten inderdaad wel een hoop van die rijke lui die niet van racen houden, maar dat waren wel leuke mensen om mee te praten. Al die coureurs moesten de hele tijd lachen om de opmerkingen van mijn broertje.:lol:
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2009
  11. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Nou, dan moeten we op vrijdag wachten en kijken of de teams echt er uit stappen.
     
  12. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Laat ze er maar uitstappen en een nieuwe klasse opstarten (zal wel langer dan een jaar duren...). Formule 1 is de afgelopen jaren toch al veel van zijn charmes kwijtgeraakt door technische reglementen. Dit budgetplafond is ook weer een lachertje. Commercie en machtspelletjes hebben de F1 dood gemaakt.
     
  13. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt er niet beter op te worden dus. =(
     
  14. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Dag Formule 1=(

    Jezus is het nou zo moeilijk voor die klote FIA om eens gewoon naar andere mensen te luisteren?
     
  15. JeePee

    JeePee Guest

    Beter starten ze een piraten serie. Ik ben voor hoor! Oprotten met die Mosley en Ecclestone. Dan maar een jaartje geen vet autoracen. FIA is gewoon bagger. WTCC loopt kut, WRC gaat kut, F1 gaat kutter de kut. MotoGP valt niet onder de FIA, DTM valt niet onder de FIA, en dat zijn nou net klasses zonder gezeik (al is de DTM natuurlijk ook niet meer wat het geweest is, maar die klasse is wel constant en trekt publiek).
     
  16. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er niet voor. Allereerst omdat dit wel de Formule 1 is, en om deze redenen waar ik het mee eens ben (op dat pro-Mosley puntje na):

     
  17. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu moeten we misschien wachten tot 1 juli, maar dat vind ik beter dan een afscheiding. Hopelijk komen ze eruit, in elk geval is Max nu weer aan zet.

     
  18. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
  19. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Triest dat het zover heeft moeten komen. Toch kijk ik wel uit naar een nieuw kampioenschap met een echte, eerlijke en niet gemanipuleerde races, techniek en circuits (?). Hoop alleen dat ze het voldoende van de grond kunnen krijgen in 8 maanden.
     
  20. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    En zo komt er een einde aan meer dan 100 jaar race-geschiedenis... :'-(
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina