nieuwe clip Eminem

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Zexy.Poo.Maker, 12 mrt 2003.

  1. flexegozertim

    flexegozertim Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik moet ergens chatten, mijn msn doet het niet meer.|:-
     
  2. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoek een chatbox op ofzo :cool:
     
  3. flexegozertim

    flexegozertim Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    is niet meer nodig, msn doet ut weer!

    zo dan kunnen we nu weer on topic worden:D
     
  4. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    maar back on topic.. hoe vinden jullie nou die nieuwe clip? sing for the moment??
     
  5. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    heb ik al gezgd:
    zwaaaaaar relaxed nummer, beter dan Lose Yourself die ik helemaal niet zo goed vond, de meesten in mijn omgeving vinden andersom, maarja...
    wat ik niet snap is dat er nog geen single is van Till I Collapse, het beste nummer van de Eminem show....
     
  6. Yoost

    Yoost brains not included

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Sing For The Moment is best een goed nummer, al zeg ik het zelf. Refrein is ook gewoon cool :D
     
  7. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zit sing for the Moment al de hele avond te draaien en heb hem de dagen hiervoor ook al heel vaak gedraaid...
    De Media zegt dat dit nummer een flop is omdat hij op nummer 6 is binnengekomen in de engelse clipchart.
     
  8. Major Payne

    Major Payne Drunkenmaster

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    ALs ik echte rap ga luister luister ik wel naar 2Pac, Snoop, Bone Thugs maar niet naar die domme wannebee.
     
  9. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    wat nou wannabee??

    je kunt zeggen dat hij niet kan rappen, dat hij een loser is, of weetikveel wat, maar hij is geen wannab, anders zou hij wel rappen over 'in da club' 'fucking chicks all day long' en 'drinking christal', anyway you get the point; hij doet geen zwarten na, dus is hij geen wannab en heeft zijn eigen rap-stijl, of je die nou goed vindt of niet...
     

Deel Deze Pagina