1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Centraal Examen 2009

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Zeepsop, 17 apr 2009.

  1. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Donderdag uitslag:x... Wat denken jullie? Ik denk zelf tussen slagen en een her. Duits ging echt héél slecht maar dat is over het algemeen ook heel slecht gemaakt. Maar hopelijk blijft dat een 5..
     
  2. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Rationeel denk ik dat ik wel geslaagd ben, maar ik knijp het toch wel...:x
     
  3. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Succes met de zenuwen zal ik zeggen. Ik zou drie jaar geleden tussen 15.00 en 16.00 gebeld worden als ik gezakt zou zijn. Zenuwen als de malle, wedstrijd Ecuador tegen Costa Rica van het WK kijken voor de afleiding. Werd er om 15.55 gebeld. Was het een of andere mafkeescollega van het werk van mijn moeder:mad:
     
  4. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik word pas na vijf uur 's avonds gebeld. Tot zeven uur, uiterlijk. Leuke dag wordt het donderdag, ga er stiekem wel vanuit dat ik slaag. Alleen ik houd het wel in mijn achterhoofd dat ik nog nooit een geschiedenis vraagstuk zo slecht had gemaakt 8)
     
  5. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Ja ik ga werken:x.. Maar zit nog ff mijn cijfers te berekenen en moet een norm van 2.2 hebben wil ik voor duits nog een 5.7 hebben en dus een 5.5 gemiddeld:x.. Dus dat is de enige die ik heb mogen verneuken. en voorafgaande jaren waren alle normen zo rond de 0.8. Maarja aangezien deze dit jaar echt té moeilijk was!
     
  6. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Zolang ik natuurkunde voldoende heb gemaakt ben ik geslaagd. Met een beetje chille normering moet dat wel gelukt zijn aangezien ik de helft wel goed heb. Ik begin er zo nu en dan wel even aan te denken maar meer ook niet. Gelukkig zit ik hier donderdag nog met een stel vrienden aangezien we woensdagavond ons examenfeest geven. Gewoon hele nacht doorhalen dan uitslapen en dan weer bier drinken. Het mooie is dat er nog veel meer mensen blijven slapen dus kunnen we met zijn allen stressen overdag.\o/
     
  7. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb echt veel twijfels: Duits is al wel zeker onvoldoende. Ik heb geen een 7 (misschien voor engels) en dus geen compensatie. Geschiedenis moet een 5.4 zijn en daar had ik zelf echt een goed gevoel over. Maar toen ik mijn lerares vorige week sprak en ik zei van: 'Ja, ik heb hem kei goed gemaakt'. Keek ze me echt zo aan alsof ik echt maar wat lulde en het kei slecht had gemaakt (want ze had het al nagekeken). En ze zei sowieso al dat het erg slecht was gemaakt:x. En ook voor wiskunde had ik een goed gevoel maar veel rekenfoutjes gemaakt achteraf:x, moest een 5.1 halen. Dus ik denk dat GS en DU onvoldoende zijn en dat ik dan voor een her moet gaan, kutzooi:x.

    Meestal heb ik altijd van die voorgevoelen die dan niet uitkomen. Nu heb ik een voorgevoel dat ik gewoon niet meer op deze school hoef te zitten:x.. Dusja, of ik heb het dit keer goed of ik ben echt flink de sjaak!
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2009
  8. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Onze school is lekker handig geweest (al meerdere jaren). Iedereen die examen ging doen dit jaar kreeg dus een 'Instructieboek Examen 2009'.

    Wat staat er op de laatste pagina's? Alle telefoonnummers van iedereen _O_ We hebben dus ook al gehoord van onze docenten dat het een gewoonte is dat veel mensen elkaar gaan bellen tussen 2 en 3 uur (de tijd voor de gezakten) om diegene te pesten, dat ze gezakt zijn :p
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2009
  9. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand al het rooster van de herkansingen havo?
     
  10. eagle50

    eagle50 FIFAPRO

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben geslaagd en mag naar 4HAVO.
    + gefeliciteerd iedereen die geslaagd is!
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2009
  11. Mozilla

    Mozilla Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Nevermind.
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2009
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
    morgen is t zover..
    zit tussen zakken of herkansing..
    wordt leuk..
    wanneer worden morgen de normeringen bekend gemaakt?
    WTF 8U AL
     
  13. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Dat is zuur. Als iemand dat bij mij had geflikt toentertijd had die persoon wel wat aan kunnen doen.
     
  14. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn mentor had vorig jaar na 3 uu te hebben gewacht (dacht al dat ik over was) toch geleld.

    ''Ohh sorry, verkeerde nummer. Maar je bent toch over!''

    Schrik van me leven, dacht dat hij nooit meer zal bellen na 3 uur. 8)
     
  15. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    In mijn tijd werd je alleen gebeld als je was geslaagd.
     
  16. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ze zouden gewoon sowieso moeten bellen en dan gewoon vertellen of je wel of niet geslaagd bent. Nu moet je altijd wachten op het telefoontje of juist niet. Ik heb er geen zin in 8)
     
  17. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Vind het sowieso een kut streek als je maar 1 helft belt. Dan weet je eik nog niet waar je mee zit, dadelijk functioneert de telefoon niet goed. Ze moeten gewoon altijd iedereen bellen. Is veel duidelijker.
     
  18. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Ja dat is waar, mijn broertje kreeg vandaag de uitslag...tussen 2 en 3. Belt mijn vader om half 3 om te zeggen dat ie geslaagd was (stond blijkbaar eerder op de site). Naja hij schrok zich in ieder geval rot :+
     
  19. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Bij ons wordt iedereen gewoon gebeld.. het is dan ook niet een erg grote eindejaarsgroep maar ik vind dat toch wel netjes :)
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik ga morgen sowieso een vriend bellen tussen 3 en 4. :+ Met de vraag of hij gebeld is. Zoiets.
     

Deel Deze Pagina