1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Metal algemeen [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door WinterBase, 12 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
  2. Ashavan

    Ashavan Guest

    ook erg relaxt

    [yt]6XkIBoM0IvE[/yt]
     
  3. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Vind zelf die vrouw er wel bij passen, doet wat oosters aan bij vlagen, vind het wel tof. Is voor mij in ieder geval een pluspunt. Ook vind ik het erg tof dat er soms van die bijna electronica-techno-ritmische achtige dingen inzitten, weet niet hoe ik het moet beschrijven.
     
  5. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Willem, jouw (grote) held Marilyn Manson is gaan samenwerken met die pop-trut van een Lady GaGa hé :x Vond Marilyn Manson al niet tof maar nu zou ik wel 10x nadenken voor ik een plaatje van die clown opzet :):

    [yt]wRMc1tdbkiM[/yt]
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Tja, shit happens. :+ Vind het zelf ook een kutnummer, maar zal wel flink kassa voor die twee zijn.

    EDIT: Oh ja, Wâldrock ownde. :cool:
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Wâldrock \m/ volgend jaar weer, als er een goeie line-up is. Lady GaGa is overigens lelijk.
     
  8. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ach mannen maak jullie niet zo druk8) Ik zou best wel eens een avondje over haar heen willen gaan.

    Zaterdag Sonisphere! Heb er zin an:D
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Lady Gaga, puke. Vind haar zo eng (helemaal als je haar zonder make-up ziet), en haar muziek vind ik ook al niks.
    Even kort naar nummer hierboven geluisterd, maar na 5 sec vond ik het al niets, nog een minuutje vol weten te houden, maar nee, hier kan ik echt niet naar luisteren.
    Geen idee of Manson laatste tijd nog nieuwe cd's heeft uitgebracht. Lang niet meer geluisterd. Morgen maar eens opzoeken of ie nog wat nieuws gemaakt heeft. En anders maar weer eens wat van het oudere werk luisteren.
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Jup, is pas een nieuwe uit. ;) The High End of Low. Vind hem zelf slaapverwekkend saai, maar de meningen lopen nogal uiteen.
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Nieuwe cd van Manson is idd niet erg boeiend en live op Rock am Ring vond ik er ook niet veel aan
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Daar nog interessante dingen gezien?

    Eén van de hoogtepunten voor mij op Wâldrock was Wolves in the Throne Room, wat kunnen die live sfeer maken! Een trage, lome, ietwat enge of zelfs hypnotiserende sfeer, that is! Ze spelen eigenlijk heel snel, maar de melodieën kabbelen daaruit traag voort. Uitgesponnen. Geweldig doen ze dat. _O_
     
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Vrijdag: Enter Shikari en Killswitch Engange waren vet, Papa Roach en Manson wat teleurstellend, The Killers verrassend leuk en Korn was ok

    Zaterdag; Trivium, Flogging Molly en Volbeat waren vet, The Prodigy was leuk en het geluid bij Slipknot was kut (wel goede show + vette setlist)

    Zondag: Guano Apes was de zang slecht , Billy Talent kende ik niet echt maar was wel leuk en Limp Bizkit was een waardige festival afsluiter_O_
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hm, jammer dat The Prodigy en Flogging Molly niet naar Graspop komen, dat zijn de enige twee die ik deze zomer niet zal zien dus. Trivium, Papa Roach en Killswitch op Wâldrock gezien, Volbeat, Korn, Manson en Slipknot komen naar Graspop. Billy Talent en Limp Bizkit vind ik niet zo, Guano Apes ook niet, en The Killers al helemaal niet. :+
    Lijkt me overigens wel een super festival, want ook al vind ik Guano Apes of Limp Bizkit niet zo, zal vast een zalig feestje zijn! :D Om nog maar niet te spreken van The Prodigy.

    ;)

    [yt]7kcErNWtw1o[/yt]
     
  15. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Zooo Sonisphere was een partij vet zeg. Echt genoten bij Metallica, Lamb of God en zelfs bij KoRn. Vond alleen Slipknot geen hol aan, maarja ik heb verder ook nooit wat met die band gehad.
     
  16. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik las net ergens iets over een sub-genre: "Wigger Slam", wat moet ik me daar bij voorstellen? xD
     
  17. Ashavan

    Ashavan Guest

    Net zoals Emo Slam. Je zet een Wigger midden in de pit en ramt er vol op in.
    Als ze willen stagediven aan de kant gaan zodat ze vol op het beton knallen met hun gezicht. In het midden van een zaal zetten terwijl er een Wall of Death voorbereid wordt...

    Geen idee, maar dat soort beelden en hoop krijg ik er bij :D

    http://www.metalsucks.net/2008/08/13/wigger-slam/
    Oh crap...its even worse :eek:

    Wel vaag dat ze sub genres verzinnen omdat mensen bepaald soort kleding dragen. Vroagah had je ook zoiets, maar dan klonk de muziek zelf ook anders dan andere sub genres. What een bullshit is dit :confused:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 jun 2009
  18. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ah zaterdag nog even heerlijk een wall of death ingedoken bij Lamb of God. De wall mislukte nogal omdat er een grote groep knuppels plotseling al een pit begonnen te bouwen op het lege vlak. Randy Blythe ook bij het aftellen: I'm gonna count to four...one...ah fuck it.
     
  19. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Afgelopen donderdag Hatebreed - Backfire! - My city burning in de Melkweg:

    Backfire was vet maar helaas geen sing alongs.

    Hatebreed was super, maar ook hier geen sing alongs. Je ziet goed dat ze geen underground hardcore band meer zijn.

    Dan het tegenovergestelde: Trapped under ice, Stick to your guns, Born from pain en Terror in de kleine zaal van het patronaat.

    Toen ik binnenkwam begon ik gelijk te lachen. Zo'n kleine zaal, met zulke hardcore bands, dat moet haast wel ontploffen als de muziek begint.

    En dat deed het dan ook. Zwaar geweldadige mosh pits, keiharde sing alongs en hoge stagedives. Alles was aanwezig. Het is dat ik de volgende dag mn afstudeerpresenatie had, anders had ik veel meer meegedaan. Maar omdat het publiek zo compleet gestoord werd lag het risico op verwonding erg hoog. Bij Trapped under ice was de pit zelfs ronduit intimiderend, zo hard ging het er aan toe. Precies zoals het hoort te zijn bij een hardcore show.
     
  20. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Afgelopen weekend bij graspop geweest en het was echt vet. Helaas wel bij devildriver in de pit m'n portemonee verloren. Toen de band klaar was, en de tent wat leger was heb ik hem nog proberen te zoeken maar niet gevonden. Maar terwijl ik aan het zoeken was kwam die drummer het podium weer op en gooide zijn drumstrokken weg, en ik heb er nu één van hier liggen. :9 Dus toch wel geluk bij een ongeluk, want als ik me portemonee niet kwijt was was ik niet terug de tent in gegaan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina