1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV en Digitale Televisie Thread [Deel 22]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 1 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Kijk alleen naar het Journaal van 7.00 uur en Blik op de weg :+
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Journaal kan alleen upscaled zijn. Echt niet ieder verslag wordt met een HD camera geschoten worden en via via verkregen materiaal uit andere landen al helemaal niet.
     
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De borsten van Eva Jinek in HD :9
     
  4. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    oeh boobies
     
  5. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb trouwens de grootste moeite met het instellen van het contrast, de helderheid lukt, maar contrast lukt maar niet, op de blu-ray van T2(UK editie) zit bij de videoconfiguratie net zo'n soort testpatroon die avforum ook in hun filmpjes gebruikte voor het contrast. Ik zie namelijk nooit helemaal een witte streep als ik het contrast voluit zet, ik bedoel daar dus mee, dat ik altijd de vakjes nog uit elkaar kan houden, natuurlijk wel in mindere maten als deze voluit staat.

    Gisternacht kwam ik er ook nog achter de er testpatronen stonden op de Blu-Ray van Wall-E(NL uitgave), de testpatronen van de helderheid en contrast waren beide 8 verticalen strepen, de links 4 donker en de rechtse 4 wat lichter(zelfde dus voor contrast) bij het omlaag zetten van de helderheid of contrast moet de links(of bij contrast rechtse) 4 strepen even donker worden als de zwarte achtergrond en de rechtse(of linkse) 4 strepen moet je allemaal net aan kunnen zien, de 1 wat lichter dan de ander).

    Probleem bij de wall-e blu ray is, dat de rechtse kant van de helderheid gewoon samenvalt in de achtergrond(zoals het hoort dus), maar bij het contrast blij ik hoe dan ook nog wat streepjes van de andere zijde zien.

    Enig idee hoe dit komt? Misschien nog enig andere tip. Ben trouwens nog op zoek naar de HD Basics Digital Video Essentials Blu-Ray...alsnog vreemd dat ik het contrast niet goed krijg.
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2009
  6. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Vreemd. Op welk beeld staat de Pana, Normal of Movie?

    Staat er geen Eco stand aan of de energiebesparende functie op aan (menu-instellingen)?
     
  7. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Movie, nee.
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2009
  8. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Iemand die mij een mooie LCD tv van 26 inch kan aanraden? Ben vanmiddag even wezen kijken hier bij een zaak en vind toch dat 32 inch te groot is voor mijn kamertje. Ik wil op mijn tv de PlayStation 3, Xbox 360 en DVD speler kunnen aansluiten.
     
  9. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    De Samsung LE26B450 is een goeie, die hebben mijn ouders ook;)
     
  10. Black Label

    Black Label -

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op zoek naar een 40 inch Full HD televisie, die ik graag wil gebruiken voor digitale tv, gamen en films kijken. Het liefst een samsung omdat ik daar nog geen slechte ervaringen mee heb gehad. Kan iemand mij een type aanbevelen?
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hmm waar kan ik inschrijven?

    Oh jah als je ouders hem hebben dan is hij zeker goed |:-

    Alles behalve Samsung en LG ;) Wat is je budget? Ik zou iig een Pana Plasma nemen!
     
  12. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Zo, jouw reactie voegt ook zeer veel toe aan dit topic. Post dan zelf een alternatief, in plaats van iemand die mij wel serieus probeert te helpen af te katten. Triest post gedrag.

    BlackTerror bedankt, ik ga er eens naar kijken. Top! *)
     
  13. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    SONY KDL40W5500! Super tv!
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik geef toch geen reactie op jou.....probeer hem juist duidelijk te maken zijn mening te onderbouwen :b:
     
  15. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Neem je xbox of ps3 ff mee naar de winkel en ga s lekker gamen en neem meteen een paar dvd's en blu-rays mee. Verander vooral de beeldinstellingen (haal de tv van Dynamisch af en zet m op movie of normal).
    Als je van plan bent om blu-rays erop te kijken, check dan of het beeld vloeiend gaat.
    Dit advies geldt ook voor black terror. Kijkhoek is ook een issue, maar als je in je eentje kijkt is t geen probleem.

    Neem ook een 60hz game mee zoals Halo om ff zeker te weten dat die dat goed afspeelt. Ik verwacht geen schokkende ;) verschillen aangezien 26 inch kleine schermen zijn.
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2009
  16. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Dear boppers,

    Heb een vraagje: Ik heb (hoogstwaarschijnlijk) een nieuw appartement waar Digitenne niet welkom meer is. Ik wil namelijk graag digitale televisie dat ook echt de kwaliteit heeft van digitale televisie, en geen irritante signaalkwaliteitsschommelingen of een permanente kutkwaliteit :x

    Ik wil graag:

    - digitale televisie, met:
    * Sport1/Film1
    * Eredivisie Live
    - internet

    En dan zo goedkoop mogelijk :)

    Ik heb hier eerder al wat mogelijkheden voorbij zien komen maar dat is alweer een tijd geleden en ik ben wel benieuwd wat tegenwoordig de mogelijkheden en tarieven zijn.

    Bij voorbaat ENORM veel dank voor nuttige reacties :thumbs:
     
  17. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan blijft eigenlijk alleen digitale tv via de kabel over. Volgens mij kan je met digitale tv via de schotel geen sport1/film1 ontvangen.

    Welke aanbieder je kan kiezen hangt van je woonplaats af. Doe gewoon een postcode check bij Ziggo of bij UPC en je weet waar je aan toe bent. Je bent sowieso verbonden aan een van de twee aanbieders. Concurrentie op de kabel is namelijk nog niet mogelijk.
     
  18. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Met Canal Digitaal via de schotel kan je gewoon sport1/film1 en eredevisielive kijken ;) Maar hij wilt deze waarschijnlijk niet, omdat hij er ook internet bij wil.
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Waar woon je? Je kunt niet iedere aanbieders ontvangen helaas dus veel keus heb je waarschijnlijk niet als digitenne afvalt (sowieso niet aan te raden...).
     
  20. Chiem

    Chiem Chemical Waste

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan gewoon CanaalDigitaal nemen via de schotel en internet via Online. Die twee hebben de handen ineegeslagen en hebben nu ook triple play. Beeld via de sateliet is veel beter dan die ruk kwaliteit via de kabel. Plus als je je een beetje verdiept in de sateliet heb je *veel* meer (HD)kanalen. Tis alleen wel wat duurder dan kabel
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina