1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 22]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shin David, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Man, dit vind ik echt jammer. Kut Milan..
     
  2. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga jij eens even in een hoekje zitten ja, kutjong? Met je "calimero" gedrag. Moet ik blij zijn dat Atletico misschien een speler wegkaapt?

    Jammer van Onyewu inderdaad. Had het wel een versterking gevonden maar je kunt natuurlijk niet alles hebben.

    /Mod Bij deze krijg je een waarschuwing voor je taalgebruik. Voor de volgende keer mag je een OW verwachten. Je behandelt hier andere members met respect. -Mtthz
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Misschien moet je realiseren dat als je een goed toernooi speelt dat er meerdere clubs geïnteresseerd zijn. Moet je niet gaan huilen dat Atletico meebied en hij naar Milan gaat.

    En van kutjong ben ik ook niet gediend.
     
  4. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar zie je me huilen dan grapjas? Volgens mij stel ik gewoon een doodnormale vraag over hoe, ****** of niet, irritant clubs uit Madrid tegenwoordig zijn. Kijk, een leek als jij snapt natuurlijk niet dat dit meer sarcasme is omdat je te kortzichtig bent om de toon van een post aan te voelen. Maar dat is denk ik toch een beetje jouw probleem.

    En Mtthz, ga ergens anders de grote jongen uithangen. Sjonge jonge zeg. Kind.

    --Ben wel benieuwd vandaag of er nog nieuws over Obradovic en/of Atouba komt.
    /Mod Tot volgende maand. Dit gedrag accepteer ik niet-Mtthz
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ok, en nu weer verder op een normale toon?

    Volgens jouw redenatie is Ajax ook een irritante club, want het biedt op een speler die AC Milan en Atletico ook willen. Maar omdat Ajax toevallig jouw cluppie is, ga je maar de clubs uitschelden.
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Vind niet dat je qua transfers Atlético met Real kan vergelijken. Elke club heeft het recht om op een speler te bieden. Als die Obradobafiets straks naar Atlético gaat dan is het gewoon de schuld van Ajax. Die gozer wacht op Ajax maar het duurt gewoon te lang.
     
  7. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Zulke dingen gebeuren altijd, als je een speler echt wilt hebben moet je gewoon meteen het bedrag bieden wat de tegenpartij wilt hebben en geluk hebben dat ze meteen een contract tekenen. En het is natuurlijk logisch dat hij voor AC Milan kiest, een grotere club dan Ajax.

    Oh, wacht. Ik dacht ff dat het nog over Onyewu oid ging 8).
     
  8. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik...Was...Sar...Cas...Tisch...O...ver...At...Le...Ti...Co!

    En Obradovic heeft Ajax toch een week gegeven? Tijd zat joh. :9
     
  9. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Oja? Onyewo zei dat ook:
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Sarcasme kan erg lastig overkomen via internet, vooral als je met krachttermen als ziektes rondstrooit.
    Dan kan ik ook niet ruiken of je een grapje maakt, of dat je echt zit te zeiken, right?
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Bergkamp doet mee op 25 Juli bij het afscheid van Cocu. _O_ Altijd leuk om van die wedstrijden te bekijken met oude spelers. :cool:
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Zijn vaak leukere wedstrijden dan met jonge spelers :+
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ja dat dacht ik ook totdat ik Overmars zag vlammen _O_.

    Plus, de beste Nederlandse voetballer allertijden (ja dat vind ik echt) in actie zien is altijd mooi.
     
  14. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me een goede aankoop voor Ajax, heeft body, ervaring etc.
     
  15. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    denk ook dat het een goede is, zo een man kan je sowieso goed gebruiken en kost niks (op salaris na dan)
     
  16. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Prima aankoop lijkt mij.
     
  17. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    568
    Yes, de eerste is binnen voor Ajax :D! Snap eigenlijk nog steeds niet waarom HSV hem heeft laten gaan.
     
  18. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Mooie aankoop van Ajax. Nu nog Obradovic erbij en dan hebben we in ieder geval ook een back-up op de linksback positie.
    Als ze nou ook nog een CV kunnen vinden is het helemaal mooi.
     
  19. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me sterk dat ze Obradovic en Atouba halen. Obradovic zal niet goedkoop zijn, en ik weet wel zeker dat Obradovic niet naar Ajax gaat als ie op de bank moet zitten. Kan hij beter naar een club als Atletico Madrid.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Leuke speler. ;)







    Ik zie het btw wel weer fout gaan in een belangrijke wedstrijd. ;)
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina