Online schoenen kopen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Marcozzz, 7 jul 2009.

1. Marcozzz

Marcozzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na bijna 1,5 jaar op de zelfde schoenen te hebben gelopen, is het onderhand wel eens tijd voor iets nieuws, nu heb ik alleen het probleem dat ik een nogal grote schoenmaat heb (maat 48 ), dus vind ik haast in geen enkele winkel een shoen die een beetje bij mijn leeftijd past (ben 18 ). En als ik dan al een beetje een coole schoen vind, is het natuurlijk weer niet mijn smaak...

Daarom wil ik eens gaan proberen om schoenen over internet te kopen, maar zelf naar goeie sites zoeken schiet niet op. Dus hopelijk kunnen jullie me daarmee helpen! Ik zoek dus een site, uit binnen-of buitenland, waar ze leuke schoenen verkopen (denk aan Nike, Puma, Adidas etc.) in grote maten.

Alvast bedankt voor jullie hulp! :thumbs:

2. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
  3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    What ^he^ said. En check dan vooral de spoiler in de SP.;)

4. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    1.5 jaar in dezelfde schoenen O_O hoe hou je dat vol :p

5. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    om je toch maar een beetje op weg te helpen.
    ik zou voornamelijk op de amerikaanse sites kijken van nike, reebok, adidas etc. Gezien daar de maten meestal tot de 15 gaat wat geloof ik maatje 49,5 is.
    Een site waar ik vaak bestel is www.eastbay.com Het is eingelijk een sport (web)winkel alleen je hebt er ook gewone schoenen.
    veel succes igg.

6. Marcozzz

Marcozzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks allemaal! Aan de links in de startpost van 'Show je schoenen' heb ik helaas weinig, heel weinig in mijn maat ook. Op eastbay.com heb ik al stukken meer keus. De normale online nikestore lijkt me eigenlijk ook best ok.

Mocht iemand nog meer suggesties hebben, graag!

7. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Loop ondertussen ook al zolang op mijn Globe schoenen. Zijn nog steeds prima wat mij betreft :9

8. Magixz

Magixz Give me some fun

Leuk Bevonden:
    0
    als je een Engelse maat tegen komt en de Europese staat er niet bij is het makkelijk om dit te onthouden

Vrouwen maat altijd 34 bijtellen dus bij uk6,5 is hier dus 40,5
    mannen maat altijd 33 bijtellen dus bij uk9 is hier dus 42

9. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beter zoek je gewoon de maten tabel van het merk erbij, dat kan nog wel eens verschillen.

10. dopmaster

dopmaster Flying High

Leuk Bevonden:
    0
    FF langs bij de bowlingbaan, daar hebben ze meestal tot maatje 51 staan :+

Ik heb het zelfde probleem, maat 47/48 is echt hopeloos. Maar ik ben zelf nog niet zo desperate dat is online schoenen koop.
    Ik heb hier een zaak Oude langendijk in delft waar ze sportschoenen tot een maatje 50 of iets dergelijks verkopen.

En hier koningin julianaplein 3 ofzo in voorburg haal ik altijd nette schoenen voor onder mn uniform, die gaan zelfs tot 52 geloof ik.

Succes man!

11. Marcozzz

Marcozzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, ik ga volgend jaar in Delft studeren, dus ik zal daar binnenkort zeker nog eens een kijkje nemen. Bedankt voor je reactie!

En meestal staat er wel ergens een matentabel bij op de website ja, net zo handig eigenlijk.

Deel Deze Pagina