http://www.bungie.net/Online/Halo3UserContentDetails.aspx?h3fileid=85095114 Dit is em, hij is het echt waard, ieder.. kijken
Iemand nog tegen Bungie gespeelt? Lijkt me stug, maar toch. Zelf helaas niet. Wel tegen 2 van die semi-pro's moeten spelen, dat was wel vet oO. Sommige community maps waren echt TE crap voor woorden. Terwijl sommige heel erg nice waren naar mijn mening (Vital, Countryard nog wat, en die ene map met de sentinel beam die op The Pitt een beetje leek en nog een aantal).
Klote, ik dacht net laat ik even een vriend helpen met campaign. Dan maak ik vast een nieuw account, want als mijn live is afgelopen ga ik sowieso een nieuwe starten. Kan echter niet met Silver natuurlijk Iemand die een 1maand kaartje heeft voor mij?
nu nog een Master sergeant,First lieutenant,Brigadier general en een 5 star general nodig. Trouwens heb ik een vriend met een capture kaart dus wanneer we met alle grade 4's zijn dan maken we een screenie en post ik um natuurlijk hier.
hallo, ik had laatst legendary uitgespeelt, maar bij mijn campaignshield staat normal(had ik ook al uitgespeeld) weet iemand hoe dit komt en kan oplossen. ik heb wel gewoon de EOD helm en de achievmen. grt
Ik had hem ook uitgespeeld op Legendary maar bij mij stond ook alleen maar dat ik hem had uitgespeeld op Normal en dat ik bezig was op Legendary. Ik had wel steeds aparte missies gedaan en niet vanaf het begin tot eind op Legendary.
Ik heb met heroic ook steeds lvl voor lvl gedaan, ook niet chronologisch en dat is wel gewoon goed gegaan.
Sinds gister weer bezig met Halo 3, ik vind de Action Sack en Team Snipers nu best grappig. Eigenlijk net pas erachter gekomen hoe makkelijk het is om een kill te krijgen met een wallshot. Geweldig om iemand neer te schieten die je niet eens ziet, net meerdere keren gehad. Hij blijft wel fun online. Action Sack is echt pure lol. Niet alle modes daarin zijn leuk maar bijvoorbeeld Sticky's vind ik echt leuk.
First Images Of Halo Anime That's right, there's a Halo anime, and here's your first peek, courtesy of Los Angeles Times. Microsoft is teaming with five productions houses for a series of seven short films called Halo Legends, reports the Los Angeles Times. The five production houses are some of the biggest names in the industry: Bones, Casio Entertainment, Production I.G., Studio4 C, and Toei Animation. The creative director overseeing the production is Shinji Aramaki, director of Appleseed and Appleseed Ex Machina. Microsoft has also roped in Warner Bros. to distribute Halo Legends on DVD and via digital platforms early next year.
Hoe kan het dat je de Meta Game achievements somgs niet krijgt? Heb laatst in 2 player online Co-Op met een stuk of 4 levels wat meta games gedaan maar kreeg niks ook al zaten we dik over de nodige score. Had 2 of 3 skulls aan en op Legendary. Kan het zijn dat je allebij een minimale score of procent moet hebben ofzo? Het was vaak zo dat ik bijv 18000 had en de gozert waarmee ik speelde rond de 3000.