1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Halo 3 [deel 14]

Discussie in 'Games' gestart door ArtificialFaith, 14 okt 2008.

  1. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    "Team Efford"

    wut?:+
     
  3. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    omg.. Bungie vs world playlist 65.000 mensen, daar gaat mn kans om Recon te verdienen. :'-(
     
  4. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik ben een Field Mayor.:emo:

    EDIT: Population 95876. :emo:
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2009
  5. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand nog tegen Bungie gespeelt? Lijkt me stug, maar toch. :)
    Zelf helaas niet. Wel tegen 2 van die semi-pro's moeten spelen, dat was wel vet oO.
    Sommige community maps waren echt TE crap voor woorden. Terwijl sommige heel erg nice waren naar mijn mening (Vital, Countryard nog wat, en die ene map met de sentinel beam die op The Pitt een beetje leek en nog een aantal).
     
  6. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Klote, ik dacht net laat ik even een vriend helpen met campaign. Dan maak ik vast een nieuw account, want als mijn live is afgelopen ga ik sowieso een nieuwe starten. Kan echter niet met Silver natuurlijk :mad: Iemand die een 1maand kaartje heeft voor mij? O-)
     
  7. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    nu nog een Master sergeant,First lieutenant,Brigadier general en een 5 star general nodig.
    Trouwens heb ik een vriend met een capture kaart dus wanneer we met alle grade 4's zijn dan maken we een screenie en post ik um natuurlijk hier.
     
  8. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Check deze clip eens.:cool:
     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2009
  9. Pesu

    Pesu Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo,
    ik had laatst legendary uitgespeelt, maar bij mijn campaignshield staat normal(had ik ook al uitgespeeld) weet iemand hoe dit komt en kan oplossen. ik heb wel gewoon de EOD helm en de achievmen.
    grt
     
  10. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hem ook uitgespeeld op Legendary maar bij mij stond ook alleen maar dat ik hem had uitgespeeld op Normal en dat ik bezig was op Legendary. Ik had wel steeds aparte missies gedaan en niet vanaf het begin tot eind op Legendary.
     
  11. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Denk dat je begin tot eind op Legendary moet doen..
     
  12. Pesu

    Pesu Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is wel klote maar bijmij staat niet eens dat ik bezig ben met legendary
     
  13. jorisjee

    jorisjee Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand zin in sqaud battle ?
     
  14. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb met heroic ook steeds lvl voor lvl gedaan, ook niet chronologisch en dat is wel gewoon goed gegaan.
     
  15. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Sinds gister weer bezig met Halo 3, ik vind de Action Sack en Team Snipers nu best grappig. Eigenlijk net pas erachter gekomen hoe makkelijk het is om een kill te krijgen met een wallshot. Geweldig om iemand neer te schieten die je niet eens ziet, net meerdere keren gehad. Hij blijft wel fun online. Action Sack is echt pure lol. Niet alle modes daarin zijn leuk maar bijvoorbeeld Sticky's vind ik echt leuk.
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.029
    /agree, ik doe dat ook al een tijdje, blijft leuk!
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    First Images Of Halo Anime

    [​IMG]

    That's right, there's a Halo anime, and here's your first peek, courtesy of Los Angeles Times.

    [​IMG]

    Microsoft is teaming with five productions houses for a series of seven short films called Halo Legends, reports the Los Angeles Times. The five production houses are some of the biggest names in the industry:

    Bones, Casio Entertainment, Production I.G., Studio4 C, and Toei Animation.

    The creative director overseeing the production is Shinji Aramaki, director of Appleseed and Appleseed Ex Machina. Microsoft has also roped in Warner Bros. to distribute Halo Legends on DVD and via digital platforms early next year.
     
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Dikke shit, nu verwacht ik ook een cell-shaded halo game based op de anime-serie.
     
  19. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Hoe kan het dat je de Meta Game achievements somgs niet krijgt?

    Heb laatst in 2 player online Co-Op met een stuk of 4 levels wat meta games gedaan maar kreeg niks ook al zaten we dik over de nodige score. Had 2 of 3 skulls aan en op Legendary.
    Kan het zijn dat je allebij een minimale score of procent moet hebben ofzo? Het was vaak zo dat ik bijv 18000 had en de gozert waarmee ik speelde rond de 3000.
     
  20. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Halo anime en Assassin's Creed short film? Moet niet gekker worden..
     

Deel Deze Pagina