1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Tour de France 2009

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sognare, 27 jun 2009.

  1. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Cavendish boring....
     
  2. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek: De gehele eerste week niet gekeken?
     
  3. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Laatste 2 etappes waren gewoon tyfus saai. Wachten op de bergetappes. Die gaan het wel goedmaken :)
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Daar zat naar mijn mening ook maar één toffe tussen.

    Ik wacht inderdaad ook op de bergetappes maar ik hoop dat de etappes volgend jaar weer normaal zijn en dat ze zich niet willen richten op een klassement wat dicht bij elkaar ligt. Je merkt het goed dat ze wat dingetjes hebben versoepeld en aan hebben lopen passen.
     
  5. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Bergettapes idd. Ik heb geloof ik niks gemist , erg jammer
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ja, en die waren allemaal redelijk saai. Ok, een paar figuranten ontsnappen en halen de finish, maar verder is de top 10 bijna gelijk als na dag 1. Alleen Contador heeft 1x aangevallen, verder is er geen 1, geen 1 klassementsrenner in de aanval geweest. Nou echt spannend zeg. Alleen die etappe bergop waar Contador nog stiekem wat secondes had gejat was interessant. De etappe met de Tourmalet en Col d'Agne was gewoon een schande. Bleh.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    WTF met die auto.
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    WTF @ dat hondje =(
     
  9. RRroger

    RRroger Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    1
    tja moet je niet meenemen of aangelijnd houden.
     
  10. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Wat is er gebeurt?
    want de tv is ingepikt door een vriend die just cause wil spelen8)
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Lol, vorig jaar met Burghardt gezien? Dat was geen hondje maar een enorme Golden Retriever. Die hond liep weg, maar Burghardt ging op z'n bek en zijn hele voorwiel (!) was verbogen :eek:.
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Die was inderdaad ook wel ernstig.



    Maar vrees toch dat deze hond het niet heeft overleefd. Snap het echt niet, als er een peloton met 50-60 Km/u langs komt rijden dat je dan die hond niet even bij je houdt...
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Volgens mij heb ik Ducrot later in een voorjaarsklassieker horen vertellen dat die hond het overleefd had. Pijn heeft het zeker gedaan :cool:.
     
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ja klopt, die hond wel, had het weer over de hond van de etappe van vandaag, jwz :+ Op eurosport zeiden ze dat er 2 jaar terug ook al een kat was geweest die was omgekomen (zapte namelijk net even naar hun daarvoor aangezien ik die oortjes beu werd).
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    O ok.. Ik heb deze aanvaring niet gezien want ik zat op werk. Vanavond samenvatting, misschien loopt die dan langs.
    En er zijn ook gewoon kinderen die oversteken.. Onbegrijpelijk ja. Kan me nog een gevalletje TMobile herinneren die door een kind werd gehinderd. Volgens mij Ulrich in een tijdrit. Kut fransen ook :+

    edit:
    [yt]8aBD1oLKpQ4[/yt]

    =( 2 jaar geleden. Casar won de rit wel :p.
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2009
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
  17. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    10:22 17 Juli 2009 bron: NOS.nl

    Geblesseerde Leipheimer uit koers

    Levi Leipheimer verschijnt vrijdag niet aan de start voor de dertiende rit in de Tour. De Amerikaan (Astana) staakt de strijd vanwege een gebroken pols.

    Leipheimer kwam donderdag in de straten van Vittel ten val en blesseerde zich daarbij aan zijn rechterpols. Direct na de etappe zei hij "dat het erger gekund had en dat hij optimistisch bleef". Die diagnose was niet juist, want uit nader bleek dat het gewricht gebroken was.

    Het uitvallen van Leipheimer, de nummer vier van het algemeen klassement, is de eerste tegenvaller voor Astana. De ploeg van Johan Bruyneel heeft met Contador, Armstrong en Klöden echter nog altijd meerdere ijzers in het vuur.

    Twitpic van Levi
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 17 jul 2009
  18. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    mja, dat is pijnlijk voor mijn tourpoule..
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Haha echt een held ja. De nieuwe opvolger van Bram Tankink, die was ook altijd zo grappig in de interviews met Han.
     
  20. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina