1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Metal algemeen [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door WinterBase, 12 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er hier mensen die naar Sabaton luisteren? Vind dat ze wel een aantal redelijk nummers hebben. Maar ik heb alleen totaal niks met de lyrics of hun "thema"
     
  2. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Kwaliteits hardcore: Trapped under ice

    Live gezien met Terror, ontzettend vet. Vrij jonge band, old school stijl. Live ging alles compleet naar de tering.

    [yt]nLW-8ZUucyQ[/yt]

    http://www.myspace.com/underdaice
     
  3. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    The art of war is een vet album idd :D
    En dat thema.. tja. Ik vind het wel geinig voor de afwisseling, en het maakt ze iig uniek.

    2 nummers voor de mensen die Sabaton niet kennen:



     
  4. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker leuke liedjes samen met Primo Victoria en Attero Dominatus vind ik dat de 4 leukste liedjes die ik tot nu toe van ze gehoord heb.

    Hou meer van de wat snellere nummers.
     
    Laatst bewerkt: 17 jul 2009
  5. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Kolere, de nieuwe plaat van August Burns Red is lekker _O_ Als je van metalcore houd, verplichte kost!
     
  6. Ashavan

    Ashavan Guest

    Vind laatste album van Obituary behoorlijk tegen vallen :mad:
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nog niet gehoord, waarom valt ie tegen?

    Ik vind 'The Lustrate Process' van The Project Hate MCMXCIX een super plaat van dit jaar. Gelukkig stukken beter dan voorganger 'In Hora Mortis Nostrae' (een tegenvaller), iets complexer en gevarieerder dan 'Armageddon March Eternal', maar qua kracht en uitstraling net ietsje minder dan laatstgenoemde. Heb 'm een 90/100 gegeven op ZwareMetalen.nl en heb ook een interview gedaan met één van de bandleden. Verwerking verschijnt binnenkort!
     
  8. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Zware kost in ieder geval. Heb hem een 85/100 gegeven, maar verder heb ik er weinig mee. Deze zal straks hoogstwaarschijnlijk stof happen.
     
  9. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Een vette cover van Gangsta's paradise, metal stijl :) :

     
  10. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel een toffe cover, maar ik vind die van In Fear And Faith vetter.

     
  11. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Vind hem zelf hemeltergend slecht:emo:
     
  12. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, nee, die van In Fear and Faith is ook niks voor mij.. Vocals bij Artas zijn gruwelijk imho :)
     
  13. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Werd door iemand op mijn werk getipt om de Duitse band Sons of Seasons eens te beluisteren. Als je liefhebber bent van powermetal en Kamelot je ding is, zeker eens beluisteren. Kamelot vind ik wel tof op zijn tijd maar voor de rest is powermetal niet echt mijn ding.

    Moet eens gaan kijken waar ik de DVD van Parkway Drive hier in Nederland in de pre-order kan zetten. Wil dat ding echt hebben :D

    Edit:
    Mtthz heb jij nog wat (nieuw) moois gehoord de laatste tijd?
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2009
  14. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Nee, moet nog een zooi metalcorecrap reviewen waar ik helemaal geen zin in heb, en het laatste nieuwe wat ik heb gehoord was ook allemaal redelijke rotzooi. Ben wel benieuwd naar het nieuwste album van Clutch. Lekkere bluesy stoner.
     
  15. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Welke albums - bands? :9
     
  16. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het ook een mooi plaatje ja, maar over het algemeen heb ik wat moeite met teruggaan naar dit soort cds, is het net ff te complex voor en daar moet je maar zin in hebben.

    @ Ashavan: mee eens, het blijft een toffe band, maar ze doen al jaren hetzelfde kunstje en het verrast me niet echt meer. Live wel geweldig, maar van de oude Florida garde muzikaal het minst boeiend

    2 cds die me wel enorm bekoren zijn de nieuwe Suffocation en Shining

    @ Winterbase: ik mocht dat ding recenseren... laten we zeggen dat ie beter naar iemand anders had kunnen gaan. Ik kan best leven met goede Power Metal (nieuwe Cage is bijvoorbeeld erg tof) , maar ik vond dit net allemaal ff te opgeblazen. Maar Power Metal moet bij mij wel aan hoge eisen voldoen wil ik het goed vinden, het zal nooit helemaal mijn genre worden. Dan heb ik liever oude Heavy Metal
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Aye, hoewel ik er bij deze niet zo'n last van heb. Niet zozeer om dat het complex is, maar bijvoorbeeld Armageddon March Eternal en Hate, Dominate, Congregate, Elimenate (of hoe je het ook schrijft 8) ) is zulke zware kost, dat ik het echt niet vaak kan luisteren.

    Voor welke site schrijf je? :D Ik vind power metal ook niks, hoewel ik The Black Halo van Kamelot een pareltje vind. Maar voorganger Epica vind ik niets, en ook het laatste album bezorgt me braakneigingen.
    En verder Blind Guardian. :thumbs:

    Heb zelf nu de nieuwe Behemoth opstaan. Sodeknetters, meer black, iets minder death, maar wel dezelfde koers als die van Zos Kia Cultus. Topplaat!
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Luister de laatste tijd weer veel radio (via het internet of course, het is immers 2009) en kwam Kink Aardschok tegen. Draaien zeer veel metal maar ook hard rock en ook echt goede nummers dus niet alleen die commerciële zooi. Echt een aanrader, zelf kende ik de zender nog niet omdat ik maar 3 zenders luister normaal :) Ook geen gezeik tussendoor maar gewoon alleen muziek.
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wat nu komt:

    Papa Roach
    I Almost Told You That I Loved You
    01:03 The Sorrow
    The Dagger Thrust
    01:06 Gardenian
    As A True King
    01:10 Saliva
    Family Reunion
    01:14 The Mars Volta
    Cotopaxi
    01:17 Ill Nino
    Unreal
    01:21 Nine Inch Nails
    Capital G
    01:25 Mindfeed
    Waiting
    01:29 Def Leppard
    Go
    01:33 Voivod
    From The Cave
    01:36 Firewind
    Into The Fire
    01:42 Deathstars
    Semi-Automatic
    01:47 Delain
    Control The Storm
    01:51 System Of A Down
    Toxicity
    01:55 Seether
    Fake It


    Nou, nee dankje. :+ Hoezo niet commercieel? Zitten wel een paar goede tussen, maar ook een hope écht commerciele tv-shit. Ill Nino, Papa Roach, System of a Down, en ook kut dingen als Seether en Delain. 8) Mijn mening.
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Papa Roach
    I Almost Told You That I Loved You
    01:03 The Sorrow
    The Dagger Thrust
    01:10 Saliva
    Family Reunion
    Cinco Diablo
    01:17 Ill Nino
    Unreal
    01:29 Def Leppard
    Go
    01:47 Delain
    Control The Storm
    April Rain
    01:51 System Of A Down
    Toxicity
    Toxicity
    01:55 Seether
    Fake It

    <3

    Waar heb je die lijst vandaan trouwens?

    Papa Roach is wel wat commercieel maar bij SOAD vind ik dit wel meevallen en ook bij die anderen. En fok jou met je haat tegen Gothic Metal 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina