Nederland vs Tsjechie

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door masterape, 24 mrt 2003.

  1. masterape

    masterape Guest

    Zaterdag komt het belangrijke EK kwalificatie duel:
    Nederland vs Tsjechie
    Ik denk dat Nederland het duel zal winnen maar het toch behoorlijk lastig gaat krijgen onder andere door Koller en Rosicky en Galasek(ajax;) )Maar ik voorspel toch een 3-1 overwinning.
     
  2. Liquid

    Liquid Kobrakai

    Berichten:
    777
    Leuk Bevonden:
    0
    Als van Nistelrooij zo speelt als ie deed tegen Fulham dan winnen we geheid!
     
  3. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    4-1
    Afstraffing
     
  4. jacco

    jacco Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    2-1 voor nederland, 1 keer kluivert en 1 keer van nistelrooy!!:)
     
  5. Hendriks

    Hendriks GOD

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk 3-0

    1*nistelrooij
    1*kluivert
    1*van der vaart
     
  6. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk 2-0 voor nederland met 2 treffers van kluivert
     
  7. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Laten we er iig een leuke discussie van maken ipv domweg voorspellingen te plaatsen :)

    Laatst werd het al op TV gezegd;'Spitsen. Wie? Makaay doet het meer dan goed en v Nistelrooy is ook op dreef. Kluivert echter 'minder' en Kluivert en v Nistelrooy lijken niet echt te klikken op het veld. Toch gaan voor de 2 echte toppers of voor een beter speelbaar koppel als Kluivert/Makaay of Makaay/v Nistelrooy?
     
  8. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat Bush wint ;)




    2-0 voor NL
     
  9. masterofthegame

    masterofthegame the best saiyen

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
     
  10. jacco

    jacco Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah zit wel wat in, maar ik vind de combinatie kluivert van nistelrooy wel ok. Wat Wouter aangeeft heeft ie wel gelijk in, maakay is ook zeker op dreef de laatste tijd. Ik vind ze eigenlijk alle drie toppers!!:)
     
  11. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik hoop op een combi tussen v nistelrooy & makaay. En dan in de 2 de helft van hooijdonk en misshcien haisselbank erin. Uitslag wordt denk ik 1-0.
     
  12. flexegozertim

    flexegozertim Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    makaay en hasselbaink moeten in de spits en nl wint met 3-0
    2x van der vaart
    1x van der meyde














    p.s.
    ja, ik ben voor ajax
     
  13. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    Wanneer is de wedstrijd ook alweer?
     
  14. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat toch in de 1e post slaapkop :+
    Aanstaande Zaterdag dus :)
     
  15. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    We verliezen...Medved (htf schrijf je dat :eek:!), Galasek, Kohler (fijn doelpuntje tegen Feyenooit vorig jaar :D).
     
  16. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    WE???

    Nederland wordt niks....
    De voorronde wordt vast wel gehaald, maar de titel?
    Ik zit met verbazing de selectie te bekijken, maar zolang de twee boertjes bij de selectie zitten en Advocaat hoofdcoach is zal het nooit wat worden met Nederland....
    Schandalig eigenlijk, er loopt zoveel nederlands talent rond in de wereld....
    Je ziet dat alle Nederlandse ploegen zakelijker gaan spelen, maar het Nederlands elftal blijft maar dat verouderde Ajax-spel uit de midden jaren 90 spelen. Verder zie je dat Ajax nu succesvol is met jonge gasten, en dat ook bij Feyenoord en PSV de "jeugd" doorbreekt. Maar de nederlandse selectie zit vol met oudjes...
     
  17. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    *Uche

    In midden jaren 90 won Ajax wel de Champions League :cool:
     
  18. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist, PBS....
    Het hele gedoe wat met Oranje te maken heeft is gewoon bagger, om maar bij het spel te beginnen; saai, geen fris voetbal....zet toch eens verdomme een v. Persie, vd Vaart en eventueel de Jong i.p.v. Ricksen, en dan spelers als Kluivert en Makaay in de spits zetten, die tenminste nog willen, en het niet zien als iets wat maar moet:confused:
    En idd, Frank de Boer mag langzaam ook wel eens weg, als het als geheel werkt houdt ie het nog wel bij, maar als het wat minder gaat dan gaat ie zwalken, hij is gewoon te langzaam geworden (Laat dit a.u.b. NIET de opvolger van Chivu worden).

    Tja, en dan heb ik het nog niet eens over de supporters a.k.a. Jostiband gehad:{, enige geluid wat je hoort zijn Teletoeters en een trompet/trommel, damn wat triest zeg...na het WK '98 volg ik Oranje alleen nog maar omdat het min of meer "moet" als voetballiefhebber, maar als plezier? neen.
     
  19. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Zelden dat ik het zo eens ben met een ajaxsupporter.;)

    Voor mij was het WK '94 het breekpunt...
    Toen Nederland een goed elftal had en Advocaat ze als mietjes liet voetballen tegen Brazilië. Pas bij een 2-0 achterstand stuurde hij iedereen naar voren. Toen speelde ze Brazilië zoek, maar ze verloren toch. Die schijterige mentaliteit en altijd dat "mooie" voetbal...Kijk naar Italië en Duitsland, die spelen altijd saai voetbal maar komen altijd ver. En als die ploegen achterkomen vechten ze voor de overwinning en zijn ze bereird om alles, maar dan echt alles te doen voor de overwinning. Fuck mooi voetbal, het gaat om resultaat. Sindsdien ben ik maar voor Ierland, die strijden ten minste...

    En over de supporters, je support je fu©king vaderland, niet de carnavalsprins!!!! Daar heb ik me ook altijd om geërgerd.
     
  20. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja dat weet ik, maar het is nu 2003!!!
    Jij speelt toch ook vaker met de XBOX dan met zo'n grijze playstation? Je moet soms met de tijd meegaan....
     

Deel Deze Pagina