1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Televisie] Comedy Central

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 2 aug 2009.

  1. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    [​IMG]

    Dit is dé thread over dé zender. Hier kun je al je praat over Comedy Central kwijt. Dus... heb je een supervette aflevering gezien? Post het hier. Is er een supergeweldige grap gemaakt? Post het hier. Welke show vind jij het leukst? Post het hier. En nu is het wel duidelijk.

    Je kent Comedy Central wellicht van deze shows:


    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2011
  2. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Mooie startpost.:)

    Kijk elke dag Comedy Central. Vind het niveau wel wisselend. Sommige series vind ik dus geen reet aan (The Office US, Reno 911, Weeds, Dol:emo:). Maar favorieten van mij zijn The Simpsons, Frasier, Family Guy, Scrubs, That 70s Show en South Park_O_
     
  3. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    That '70s show kijk ik eigenlijk elke dag, vind die serie zo briljant. Red maakt altijd mijn dag! The Simpsons, Family Guy en South Park wil ik ook nog wel is kijken :D
     
  4. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt ideaal om 's nachts nog ff te kijken. Op de andere zenders is er dan meestal niets bijzonders.

    That 70s show, Scrubs, The Office US, Malcolm in the Middle zijn toch wel mijn favorieten. Ben ook benieuwd naar Entourage vanavond.
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Van de 70s show kijk ik altijd de DVD's. Scrubs vind ik nog altijd tof, Malcolm in the Middle is altijd te droog voor woorden, Psych is ook nice maar komt volgens mij niet echt vaak voorbij, Reaper vind ik niks, Simpsons komt op 3 zenders tegenwoordig en ik kijk het niet heel vaak meer. Bij mij is het denk ik wel de zender die het meeste op staat maar tegenwoordig zitten er, imo, ook mindere series tussen. Weeds vind ik bijvoorbeeld echt 3x niks.
     
  6. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Weeds vind ik ook écht kut. Psych vind ik erg vet, maar dat kwam eerst altijd op vrijdag van 22.55 tot 23.40. Alleen nu komt daar Kenny vs. Spenny. Dus ik vraag me af wanneer het nu komt.

    Frasier en Becker daarentegen vind ik écht saai. Het is wel om naar te kijken, maar daar houdt het ook bij op. Ze kunnen die beter schrappen en iets anders er voor in de plaats zetten.

    En ze moeten niet 's avonds / 's nachts dezelfde afleveringen uitzenden als in de vooravond. Dat zuigt.
     
  7. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Frasier is geweldig! Voor de rest vind ik alleen Scrubs en that 70s show leuk. Kijk ook zelden Comedy Central, alleen savonds laat als ik aan het zappen ben en er is een leuke serie aan de gang.
     
  8. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Kijk niet zo heel vaak naar CC maar ik als The Office US, That 70's Show en The Tracy Morgan Show op zijn dan wil ik wel blijven kijken. South Park en The Simpsons vind ik echt geen zak aan, mogen ze er van mij af gooien :x
     
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Vanaf vanavond Entourage _O_
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Kijk ook bijna elke dag CC, uitblinker voor mij is That 70's Show. Dat vind ik echt een van de lekkerste series (op nummer 1 staat How I Met Your Mother _O_). Verder kijk ik ook wel graag naar Scrubs, Malcolm in the Middle, Family Guy, The Simpsons.
     
  11. Arabar NL

    Arabar NL infinity

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Huh? Ik vind weeds juist wel helemaal geweldig! Maar goed heeft misschien wat met mn eigen hobbie te maken. Verder vind ik scrubs heel tof, en Frasier vind ik ook altijd wel mooi.
     
  12. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Hoe kun je Family Guy en American Dad in de startpost vergeten? Dat zijn voor mij dé series waarvoor ik Comedy Central kijk. Ik vind het jammer dat ze zo'n oud Simpsons seizoen uitzenden (in tegenstelling tot Veronica) en de South Park afleveringen ken ik bijna allemaal al. Seth McFarlane is een held!
     
  13. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    The Office US is sowieso geniaal, maar als je dat ff vlug kijkt snap je dat waarschijnlijk niet. Je moet het wel wat vaker kijken voor je alle grappen snapt imo. Steve Carrel is echt briljant in die serie _O_

    Edit: Ik zie the Office trouwens bijna nooit meer op Comedy Central?
     
  14. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
    It's always sunny in philadelphia <3 Echt prachtserie
     
  15. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    @ Rigest
    Steve carrel is sowieso geweldig.

    Net als Comedy Central itself, top zender. Misschien is het handiger
    om op te noemen wat ik niet kijk: Weeds, 30 rock, frasier, psycho en scrubs...
    De rest vind ik echt super!

    Vandaag ook Entourage voor het eerst.....
     
  16. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de digitale zender Comedy Central Family

    en deze is ook echt heel leuk. Geen reclames, oude nostalgie series zoals Kees & Co, Vrienden voor het leven en andere amerikaanse series. Altijd dubbele afleveringen.

    Ik kijk op Comedy Central zelf naar The Office, Southpark en 30 rock \o/
     
  17. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb dat ook wel eens gezien jah, CC Family. Alleen vind ik dat helemaal niks al die oude nederlandse butseries. Ik heb gewoon liever de hele dag door gewoon Comedy Central.
     
  18. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    m'n favs zijn That 70's show, scrubs, frasier, becker en family guy. Af en toe kijk ik ook nog reaper. South park en the simpsons heb ik t wel mee gehad. Dingen zoals weeds, Dol vind ik geen reet aan.
    om 8 uur wel ff entourage checken, kijken of dat wat is.
     
  19. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Comedy central is ongeveer de enige zender die ik nog kijk. Vooral naar Malcolm in the middle, the simpsons, family guy, american dad en south park en Scrubs. Entourage is ook het kijken waard, maar het eerste seizoen heb ik al vaker gekeken, Nederland 3 heeft deze serie ook een tijdje uitgezonden. The office wordt dat op dit moment nog uitgezonden, meen dat seizoen 5 al eens was laten zien en heb het daarna niet meer gezien.
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2009
  20. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    En hoe was Entourage? Ik zat Indiana Jones te kijken.
     

Deel Deze Pagina