1. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb een tijdje geleden op fok.nl (geloof ik) gelezen dat er een cd uitgebracht zou worden, die zo is samengesteld dat het je stemming kan veranderen, allemaal wetenschappelijk uitgezocht welke tonen je vrolijk maken enzo??

Iemand een id of en waar ik hem kan krijgen, want ik ben hier zeer benieuwd naar!

2. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    mja ik heb zoiets speciaal voor je hersens zo
    maarja natuurlijk nooit geluisterd :p

3. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    o vandaar...

maar volgens mij kan elke soort muziek je vrolijk maken toch? als jij dat gevoel er altijd bij krijgt. Lijkt me sterk dat iedereen vrolijk wordt bij dezelfde muziek.

4. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Gelukkig ben ik nog niet zo ver. Hopelijk kom ik ook nooit zo ver.

Als muziek je stemming moet gaan bepalen, ben je gelijk rijp voor andere hulpmiddelen.

5. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Wat een onzin! Het fascinerende aan muziek is juist dat het op je gevoel inspeelt. Muziek kan je raken, kan je ontroeren, kan je opwinden, en zo kan ik nog wel ff doorgaan met wat muziek met je kan doen. En dan heb ik het niet specifiek over die wetenschappelijk onderzochte shit, nee: elke muziek heeft dat potentieel. Als je DAT niet inziet, DAN ben je imho rijp voor andere hulpmiddelen :{

6. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Amen!!

muziek is HET middel bij uitstek om een stemming te versterken, te creeren, te verdrijven of te vervangen door een andere.

ps. er is toch al zo'n ceedee? Die feelgood kamasutra cd van Robert Long ofzo? :D

7. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    kamasutra cd?!!? :) Whooohoooo!

nee maar serieus, opzich zou ik wel eens weten voor hoever dit mogelijk zou zijn (of het bijvoorbeeld mogelijk is megavrolijk te worden als je depressief bent, of depri als je TE vrolijk bent :) ).

Muziek doet ook met mij wat, maar ik wil weten hoe die cd klinkt, opgebouwd is, en weetikveel wat...

8. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb niet perse een cd daarvoor nodig. En voor mij is het absoluut mogelijk om mezelf in een (soms compleet) andere stemming te brengen door de juiste muziek in de juiste volgorde te horen..

Deel Deze Pagina