1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Demo's (Deel 3)

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 22 dec 2007.

  1. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Domste post ooit dit, dit verkoopt als een trein overal wist je dat. Goh ik vind dat ze alle spellen 2 euro moeten maken, dan koopt iedereen ze, lekker druk online!

    Nee.
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Zo dom is het niet, Activision doet namelijk precies het omgekeerde met COD:MW2 in Engeland. Deze krijgt een hogere RRP omdat ze weten dat de vraag heel hoog zal zijn en mensen het er toch wel voor over hebben. (Helaas, want hierdoor komen ze er nog mee weg ook).

    Het omgekeerde is dus ook waar, als je vermoed dat de vraag laag is kun je door de marge te verkleinen alsnog een goede omzet halen. Helemaal als het om zo'n langlopende franchise gaat kun je zo nieuwe spelers trekken in een markt waar je product normaal gesproken niet zo populair is.

    EN het is niet echt zo dat NHL games in Europa " als een trein" verkopen,.. ze verkopen redelijk maar als je het vergelijkt met de amerikaanse markt stelt het niets voor. Ook als je het vergelijkt met games die gebaseerd zijn op sporten die in Europa wel polupair zijn (FIFA, Tiger Woods) stelt het niet veel voor.

    Al zouden ze de prijs in $$ 1 op 1 omrekenen naar €€ dan zou het qua verkopen al schelen, en je voorkomt hiermee dat de Amerikanen zich genaaid voelen of gaan importeren. (Normaal gesproken is de prijs in € altijd relatief hoger dan de prijs in $)
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2009
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Ik zal niet raar op kijken als Activision binnenkort al hun prijzen verhogen. :emo: Bij Gamehubs moet je ook altijd 10 euro meer betalen vergeleken met niet Activision games. Kijk dus ook niet raar op als hier binnenkort alle Activision games 70/80 euro gaan kosten. Activision. :emo:
     
  4. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu de demo van Wet nog :)
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Liever die van Shift. ;)
     
  6. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Van de dingen die ik heb gezien gister kan je idd Shift en Fifa erop zetten en WET natuurlijk
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    In Europa is er een redelijk kleine markt voor NHL en NFL. Het is niet zoals met FIFA of Pro Evo, of een nieuwe Virtua Tennis ofzo, dat iedereen er al een half jaar op zit te wachten.

    Dus de games hebben dus wel een schare fans in Europa, maar die is vrij klein. En slechts een gedeelte daarvan is echt geinterresseert in de nieuwste stats en transfers etc, en de rest houdt gewoon van de gameplay die dit soort games hebben, en kunnen zich dus net zo goed vermaken met een game die vorig jaar of het jaar daarvoor is uitgekomen, zolang die qua gameplay in orde was. Die hoeven dus niet perse de nieuwste release.

    Oftewel de game zal hier niet fantastisch verkopen voor 60 euro.
    Maak de prijs dan 30 ofzo, zodat veel meer mensen deze game een kans durven te geven (ook meer impuls-aankopen enzo), en vervolgens creeer je daardoor dus gewoon dat meer mensen de game hier in de EU ook online zullen spelen, dus een grotere community die de game leuk vind, dus positieve word-of-mouth, etc etc.

    Net als dat ik van mening ben dat je spellen als FIFA en Pro Evo in Noord-Amerika ook beter gewoon voor 40-50 dollar de markt op zou moeten slingeren.

    De demo vanmiddag trouwens gespeeld, en weet niet of ik het nou een vooruitgang vind t.o.v. NLH09. Dat vechten is so-so, en verder vond ik het niet echt beter spelen ofzo. Misschien zelfs wel minder lekker, maar ik moet het nog maar een paar potjes de kans geven.
     
  8. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Call of Duty: MW2 kost nu zelfs €15 duurder bij Gamehubs :lol:. Koop ik hem toch liever bij de MediaMarkt die hem vast verkoopt voor €55.
     
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Dan betaal je dus alsnog 55 euro voor een game die je normaal gesproken voor 40 euro zou importeren.
     
  10. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Gamehubs kost MW2 €50 op dit moment en normaal gesproken importeer je al die games voor €35.
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ook daar is hij verhoogd (van 43.99 aar 49.99) toen Activision zijn prijsverhoging aankondigde
     
  12. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik ben benieuw waneer de OF2 demo uitkomt:)
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Tja, persoonlijk zou ik dan gewoon Modern Warfare 2 NIET kopen, en rustig wachten tot ie straks gewoon in de budgetbakken ligt.
    Ik ga niet meedoen aan die grappen en grollen van Activision met betrekking tot die belachelijke prijzen.

    Maar goed, de meesten zullen wel weer gewoon overstag gaan.
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Kan je lang wachten. CoD4 is nu pas/tijdje geleden verlaagd naar 40 euro. :+
     
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Die heb ik dan ook nog steeds niet gekocht.

    Moet wel zeggen dat ik hem in 2008 in de zomer al bijna voor 300 HKdollar in Hong Kong had gekocht (zo'n 30 euro), maar toen niet gedaan omdat ik al een zootje andere games had gekocht daarzo, en eigenlijk wel verwachtte dat ie redelijk snel afgeprijsd zou worden in NL. Helaas.
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]
    WET - Demo
    Bestandsgrootte: 632 MB
     
  17. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Downloading, kijken of ik t wat vind!
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [gb] Demo's 27-8-2009[/gb]
    [​IMG]
    F.E.A.R. 2: Reborn SP - Demo
    Bestandsgrootte: 670 MB




    [​IMG]
    Ali vs. Tyson Heavyweight & Buttons Demo
    Bestandsgrootte: 787 MB




    Zo. :+
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Waren die er al niet dan?
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nope, zijn nieuwe demo's.

    Er was wel al een Fear 2 demo, maar dit is van de DLC
    Ook was er al een andere FNR4 demo, maar deze kan je met de knopjes spelen ipv alleen de joysticks,
     

Deel Deze Pagina