Iemand ooit van deze band gehoord. Maken echt brute rock muziek. Moet je maar eens downloaden. Iemand andere hier al eens wat van gehoord?
uhm, een maat van mij, Hein, die is er helemaal gek van, zegt dat die de beste non-commerciele rockgroep iz ofzo.. dus er zijn mensen die ervan gehoord hebben en sorry Mods, ik blijf mijn best doen, het is er alleen zo ingekoekt!! , maar ik blijf me aanpassen, jullie houden toch nog wel nog steeds van me
Zanger van Adema is het broerje (correct me if i'm wrong) van Jonathan Davis (zanger van KoRn) Adema heeft zeker wel een paar goede nrs.
dat nummer met de broertjes Davis is goed, ben alleen de naam kwijt, of het was take it back of weet ik veel, maar is wel cool. download maar. korn rulet! (adema ook wel hoor)
ik ken maar een nummer van adema : dat dat op de disc van mkda staat bij de extra's ik vind het maar middelmatig saliva owns... en de foo fighters natuurlijk!!!
Freaknig out is een zeer relax nummer of: Adrenaline to bases of my world, this world my world your world
gozers!!! ADEMA RULET!!!!!!!!!!!! de zanger is idd het broertje van Jonathan... de nummers van hun album zijn: -Everyone -Blow it Away -Giving In (heeft nog een clip van op the box gedraaid) -Freaking Out -The Way you Like it -Close Friends -Do What you Want to do -Skin -Pain Inside -Speculum -Drowning -Trust MODDERVETTE MUZIEK!!!! 8/
De zangers is half-boertje van jonathan davis en de muziek is zeker goed alleen jammer dat ze niet zo vaak door europa touren!