Vuurwerk 2009/2010

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door killaz, 1 sep 2009.

1. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb hier nog wat liggen, 1 shock, 20 rotjes en 2 romeinse kaarsen ofzo, dit jaar koop ik wat minder als vorig jaar want vorig jaar had ik redelijk veel8).
    Gelukkig betaalt mijn pa altijd:)

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Zelfde als vorig jaar, ik ga niks kopen, mij het geld niet waard.

3. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Vorig jaar niet eens thuis geweest, lag overdag in de sneeuw, en savonds alleen maar champagne gedronken xD

4. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Dit is dus niet de bedoeling......Onder de Toonbank informatie mag nergens, dus zullen we het dan maar hier ook niet doen? Scheelt een hoop gezeik ;)

Idem, helpt het forum niet echt ;)

Baarle is trouwens een prima dorp met vooral 1 winkel die er voor mij bovenuit steekt. Zena de bunker en Zena Tabak-O-Thiek
    Zit nog geen 200 meter van elkaar 8), maar het is wel gezellig :)

Voor mij dit jaar echter geen belgisch vuurwerk. Heb er simpel geen tijd voor.

Controles zijn er vooral in de herfstvakantie, daarvoor en daarna is het geen enkel probleem om wat te halen.
    Rond november begint het gezeur weer.....

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Bij deze wil ik alvast iedereen bedanken die 31 december hun halve jaarsalarissen de lucht in schieten. Het was een mooi gezicht vorig jaar!

6. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, zo hoort ook de gedachtegang te zijn :). Vorig jaar kon ik ook zeker genieten van de duizenden euro's die wegvlogen van andere.

7. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, in december kun je het ook nog halen ;).

Had gelezen dat iemand vuurwerk had gehaald, cadeaupapier gehaald bij de plaatselijke blokker in Baarle.
    En in de speeltuin in een buitenwijk hadden ze het in gepakt :+

Ik vond het een geniaal idee :lol:

8. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb vorig jaar 30 euro uitgegeven, en voor de rest hebben we met carbid geschoten, was echt gezellig:thumbs:

9. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    @pgr: In December heb je veel meer risico dat de bus gestopt wordt voor controle

Ik zou gewoon half oktober o.i.d. gaan.....lekker makkelijk

10. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik koop al jaren geen vuurwerk meer. Vroegâh was het nog leuk om de hele dag met rotjes en babypijltjes aan te kloten, maar nu is daar echt niks meer aan. Het duurdere vuurwerk is het sowieso niet waard want je staat er toch alleen maar naar te kijken. Ik steek elk jaar nog wel een paar van die potjes aan, die een kennis altijd koopt, maar daar blijft het ook bij. Leuk zat :+

11. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Daar ben ik ook wel eens geweest. De man verkoopt zijn vuurwerk voor een redelijk hoge prijs en volgens mij weet hij half niet welke producten hij verkoopt.

Hoor slechte verhalen over deze winkel, waaronder een dodelijk ongeval door slechte informatie over een product.

Laatste keer dat ik daar geweest ben stond de beste man zelfs te roken in de ruimte waar hij zijn vuurwerk op slaat, die ruimte zit aan zijn huis. Als je onder de toonbank wilt hebben, dan is mijn advies dat je beter even verder kunt zoeken. Er zitten in de regio betere winkels met een beter assortiment.

Zelf zal ik waarschijnlijk ergens eind deze maand gaan denk ik, ongetwijfeld langs Olen.

12. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    En de herfstvakantie?
    Moet dit keer wel met ov.

Is dat een optie?

13. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Herfstvakantie is een geliefde periode voor controles volgens mij, zeker met het ov.

14. katastroof

katastroof Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die verhalen kloppen ook enigzins...
    zal niet de eerste keer zijn dat ze der binnevallen...:D

15. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Zoals Aapvader zei: De herfst vakantie is een erg populaire week onder de agentjes!

16. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    :+ laat maar zitten dan :emo:

Laatst bewerkt: 8 sep 2009
  17. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    @killaz?

Laatst bewerkt: 8 sep 2009
  18. Rutgerboy

Rutgerboy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    I love firework:) dus ik ben er bij dit jaaar!en avp is weer open!

19. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Al 3 jaar veel geld uitgegeven. 2006 350, 2007 400 en 2008 500. Zat toen elke dag ook op avp vanaf 1 september. Merkte vorig jaar al dat ik het toch wel zonde vond van die 500 euro en dit jaar ben ik vergeten om op 1 sept naar avp te surfen. Dit jaar word het dus niet zo bijzonder voor mij. Zal 250 euro worden. Gelijk stoppen lukt me dan ook weer niet!

20. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Heeft iemand hier ervaring met de wat grotere blokken van Alpeco? Nog aanraders misschien?

Deel Deze Pagina