Wedden op sport

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mars15, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tomkaman

tomkaman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor vanavond:

Energie Cottbus Karlsruher 1
    Djurgårdens IF - Malmö FF 1
    Brann - Viking Stavanger 1
    Falkirk - Aberdeen 1

Inzet 1,-
    Te winnen 29,82

2. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn combo voor vanavond.

Randers FC - Aalborg 2
    Djurgårdens IF - Malmö FF 2
    Falkirk - Aberdeen 2
    FC Nantes RC Strasbourg 1

1 euro - 11,79 euro.

3. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Unibet welkomstbonus en bonusvoorwaarden:

De voorwaarden verbonden aan de bonus zijn helder en simpel, je dient de bonus minimaal 6 keer in te zetten voordat je een uitbetaling kunt aanvragen, voldoe je niet aan deze voorwaarden dan wordt het bonusbedrag van je saldo afgetrokken. Het minimale stortingsbedrag bij Unibet bedraagt 15 euro.

Wat bedoelen ze hiermee O-) :eek:

4. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Doe het gewoon via toto.nl, bij Unibet moet je een kopie van je ID opsturen als je je geld wilt hebben. :)

5. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12
    Ik ben nog geen 18 dus dan kan ik beter geen kopie sturen :eek: :+

6. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    oohja, je bent nog geen 18. Dan kun je inderdaad beter toto doen;)

Of je ouders toestemming vragen voor unibet.

7. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12
    Ik denk niet dat ze dat goed vinden :+

8. Nick.Hoeven

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je gewoon Toto doen. Ik weet niet of je dat online wilt doen, maar ik rijd altijd naar het postkantoor en vul ik daar mijn blaadjes in.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610

Voordat je uitbetaling wilt, moet je je totale geldbedrag 6x verdubbeld hebben. En je moet moet minimaal 15€ inzetten... Dit betekend dus dat je pas vanaf 90€ mag laten uitbetalen.

10. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga ook maar eens voor het eerst geld inzetten op voetbalwedstrijden, brengt toch weer een extra beleving in het spelletje. Ik weet nog niet precies hoe alles bij die Toto in elkaar steekt, maar ik hoor het een en ander van vrienden. Maar het lijkt allemaal zo makkelijk, voor 2 euro inzet bijvoorbeeld €60 binnenhalen... zitten er geen addertjes onder het gras? Wel weet ik dat je bij een bedrag hoger dan €400 belasting moet betalen, maar is er verder iets waar ik op moet letten als ik aan de Toto meedoe? Maar goed, maar eens zo'n kaartje invullen bij de Bruna:9.

11. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Kaartje invullen? Ik doe het gewoon via internet. :cool:

12. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Toto? Okee, jij hebt dezelfde leeftijd als ik, dus dat komt goed uit, wist niet dat je het al onder de 18 via internet kon. Maar wat moet je voor gegevens invullen? En zijn er geen addertjes onder het gras? Verder, sta je op winst of op verlies:9?

Edit: Laat maar, minimale leeftijd online account is 18 :p.

Laatst bewerkt: 14 sep 2009
  13. Nick.Hoeven

Leuk Bevonden:
    0
    Via internet invullen is erg cool hoor, tenzij je je geld niet krijgt omdat je geen 18 bent ;).

14. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ja, het is ook heel makkelijk, je moet enkel op het winnende team inzetten.8)

Nee, er zitten geen addertjes onder het gras. Maar echt makkelijk is het ook niet. Om een quotering van 30 te krijgen, heb je toch al vrij veel teams in een combo nodig.(ervan uitgaande dat je op topfavorieten inzet)

1 team fout is voldoende om je combo om zeep te helpen. Daarom maak ik ook ieder weekend 1 of 2 'fun'combo's en verder speel ik alleen single's. Dit verlaagt het risico op verlies, en op termijn levert het ook meer op.

En nee, er is geen vast bedrag waarbij de belasting je gaat lastig vallen. Dit kan bij 400 euro zijn, maar ook bij 2000 euro zijn. Zelf heb ik er nog nooit last van gehad en heb toch ook al vrij grote bedragen laten uitbetalen. Mocht je toch dit 'risico' willen verminderen, kun je altijd nog in gedeeltes laten uitbetalen. Dus iedere maand bijvoorbeeld 50 euro.

15. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Had het even snel gekopierd van een site, maar het minimale bedrag is geen 15 euro meer.

Minimale bedrag is 1 euro. Dus dat valt wel mee. Je hoeft ook niks te verdubbelen, dus als je op 5 euro staat, kun je al terugstorten.

Wel geld de bonus nog dat als je 50 euro stort, je 50 euro bonus krijgt. Dit bedrag moet je wel 1x helemaal hebben ingezet voordat je terug mag storten.

EDIT: Dubbel.

16. Nick.Hoeven

Leuk Bevonden:
    0
    Erg jammer dat het op Aberdeen is misgelopen. Voor morgen heb ik ingezet op:

Real Madrid
    AC Milan
    CSKA Moskou

Dit kan me 10,87 euro opleveren.

17. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Bij mij 18 euro nog wat... :confused:

18. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Bij mij ook 18.44

Maar AC Milan gaat het bij Olympique Marseille niet makkelijk krijgen. Zelfde geld voor CSKA op bezoek bij Wolsburg.

19. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Denk het ook niet nee... Denk dat AC Milan wel eens klop kan gaan krijgen...

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Nouja, ik kan me niet voorstellen dat ik me laat uitbetalen, tenzij ik zoveel geld win als Mthhz ;).
    Ik zit nu op 60€, begonnen met 15 oid. Maar doe het meer voor de fun dan voor het geld.

En CSKA wint makkelijk van Wolfsburg denk.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina