FIFA 10 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste het is een review geschreven door een member van die site, zoals Daz zegt. Niet iemand die dus echt reviews voor een gamesite schrijft, maar members zoals wij hier zijn. Ten tweede zijn reviews subjectief, als iemand het een 7.8 waard vind, dan is dat zo, dit betekend niet dat jij dat ook hoeft te vinden.
     
  2. pietjanklaas

    pietjanklaas Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    is er iemand die het spel heeft ?? en al de dreamteam glitch geprobeerd? en de boost glitch? en de keeper glitch??
    ben benieuwd of ze die er allemaal uit hebben gehaald
     
  3. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Daarom zouden goede sites eigenlijk ook met teams moeten werken, sommige doen dat ook ongetwijfeld. 1 persoon z'n mening is heel erg subjectief, zeggen er 5 dat het een goed spel is en een 9 verdiend is het nog steeds subjectief maar toch al veeel minder.
    Een review zou dus eigenlijk door minstens 4 man gemaakt moeten worden vind ik.
     
  4. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij vraag je dat niet om te vragen of hij uit het spel is maar of je die glitches weer kan doen. Maar volgens het laatste nieuws is dat alles verwijderd uit Fifa 10'
     
  5. Meowth

    Meowth Guest

    Ik heb em nu, ik zal even kijken voor je als antwoord.

    Bewijs: Avatar.
     
  6. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Iemand idee'tje van de Feyenoord stats.. Heb het gevoel dit jaar een 3 ster.. Na 3 seizoenen 6e, 6e en 7e (volgorde ff kwijt :+) verdienen we ook geen 3,5. Was in de winterstop ook al veranderd, toen mede door 10 punten omlaag van Makaay (ongeveer) naar 3 ster. Toch zou ik 3,5 niet erg vinden natuurlijk, we hebben tenslotte wel kwaliteit. Altijd weer raden met Fifa, zag dat Az dit jaar voor het eerst een 3,5 is. Ook terecht.
     
  7. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij was dat al eens gepost, zal even zoeken

    Heb hem;

    [​IMG]
     
  8. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Probleem is dat het hier met minstens 15 pagina's per dag gaat.. Heb daardoor geloof ik laatste 10 a 15 pagina's vorige deeltje en eerste 15 van dit deeltje al helemaal gemist.. Daarna en daarvoor ook al genoeg natuurlijk.
     
  9. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb hem legaal gespeeld bij een kennis en daar was PSV/Ajax : 4. AZ: 3,5 Feyenoord: 3
     
  10. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    AZ 3,5 vind ik niet terecht. Zulke goeie spelers hebben ze helemaal niet, dat blijkt dit seizoen. Alleen de voorhoede zou 3,5 ster mogen verdienen.
     
  11. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Was te verwachten, psv en ajax 4 wel wat overdreven, zijn normaal op een enkele uitzondering na altijd 3,5 geweest. Maarja, kan aan de ene kant wel een beetje begrijpen... Zo zullen die aankoopjes van ajax op t einde, pantelic en kerlon best hoog zijn gok ik, door hun buitenlandse bekendheid. suarez verdient natuurlijk ook een puntje of 83. Psv heeft dan weer heel wat spelers die makkelijk rond de 80 kunnen zijn, Affelay, Engelaar, Barbie, Duszdzak(?), Simons, Marcellis (die 2 op basis vorige seizoenen), Ooijer.
    En Oscar, bedankt voor de Feyenoord (basis) stats. Als iemand de rest van de selectie weet ben ik helemaal een tevreden man, vooral Wijnaldum hoop ik dat hij de 70 haalt dit seizoen. Die zal voor een leuke groei in de Manager mode kunnen zorgen.

    @ Jorrit, Az was vorig seizoen de terechte kampioen, daar is het toch vooral op gebaseerd. Vind het zeker terecht. El Hamdaoi, Dembele, Schaars, Romero, Pocognoli, Martens vind ik toch allemaal hele goede spelers.
    Dat Koeman het nu aan het verpesten is oke, maar dat had toch iedereen zien aankomen?
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2009
  12. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
  13. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Tomasson 72 :emo:
    Fernandez 68 :emo:
     
  14. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Was vooral een teamprestatie, niet vanwege de individuele kwaliteiten denk ik. En je ziet het dit seizoen terug. Als ze niet als team voetballen, zijn ze nergens.
     
  15. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Wees alsjeblieft Reeël en denk aan vorig seizoen man. Wij mogen niet verwachten dat Feyenoord nu gewoon weer een 3,5 ster is. Die stats worden bepaald op basis van vorig seizoen, dat ze dit seizoen aardig zijn begonnen heeft er helemaal niks mee te maken. Fernandez was in principe een vrij onbekende rechtsback waar bijna iedereen z'n twijfels bij had, dat hij het nu zo goed doet heeft geen invloed op de stats, het gaat over zijn seizoen bij Nec vorig jaar. Als hij daar was gebleven was ie makkelijk nog 5 punten lager.
    Tomasson hetzelfde, vorig seizoen nauwelijks iets laten zien, kan je dan verwachten dat ze hem weer hoog in de 70 maken? Zodat Feyenoord weer net zo goed is als psv en ajax.. Man wij Feyenoorders horen nuchter te zijn en dit gewoon te begrijpen.
     
  16. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Gisteren bij Studio Voetbal zag je het schema van AZ de komende weken, zwaar! Benieuwd of Koeman de kerst haalt. Maar wel terecht dat ze 3,5 sterren hebben. Het is gewoon een goed team dat vorig jaar de competitie heeft gedomineerd. In die optiek is het raar dat PSV en Ajax beter gewaardeerd zijn. Ook al vind ik het als Ajacied het niet erg. Dan is Ajax wel gestegen sinds FIFA 09. Dan moet Van Basten toch wat goeds gedaan hebben ;)
     
  17. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Snap alleen niet dat ajax een 4 ster kan zijn gezien de verdediging van vorig seizoen..
    Nu staat het eindelijk weer is goed daar, maar in principe hebben die verdedigers op Vertonghen na voor dit seizoen vrij weinig laten zien wat ze beter zou moeten maken dan rond de 70. En aangezien ze 4 ster zijn verwacht ik dan wel een gemiddelde verdediging van 75 of ietsje meer.
    En Koeman haalt de kerst niet, of hij moet opeens El Hamdaoi weer aan het voetballen krijgen. Denk serieus als ze hem hadden verkocht had het beter gegaan met az. Je zag voor het seizoen al een paar kleine akkefietjes met hem, puur omdat hij te arrogant voor az aan het worden is. Had daar een nieuwe aanvaller, een jonge top gemoviteerde doelpuntenmaker, neergezet dan had az gewoon weer meegedaan. Nu wordt het lastig.
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2009
  18. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Tomasson 72 vind je terecht? Blessure van een speler zegt niks over zijn kwaliteiten. Als ie nog bij AC Milan had gespeeld, had ie zeker meer gekregen. Ook al speelde hij net zo goed/slecht en weinig als ie dat bij Feyenoord deed. Ze kijken idd alleen maar naar de positie op de ranglijst en gaan aan de hand daarvan punten uitdelen. Gaat nergens over. Daarom is het ook zo jammer dat de Eredivisie geen Live Season heeft.
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Wat moet Tomasson anders? een 80 ofzo? Kom op zeg, die gozer is nu iets van 33 denk ik en stelt nog weinig voor. Tussen de 60/70/80 is gewoon heel reëel voor spelers uit de Eredivisie.
     
  20. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja het ligt ook deels aan de ranglijst ja hoeveel punten een speler krijgt. Dat is toch ook logisch. Tomasson deed het in principe niet verkeerd vorig seizoen, dat klopt, maar ik kan het helemaal begrijpen dat hij nu 72 is. Het is niet zo dat hij met kop en schouders boven de rest uit stak en zoals je ziet hebben ze het team een beetje gelijkwaardig gemaakt. Over dat Live season niet bij Nederland ben ik het zeker mee eens. Als je op basis van dit moment de stats zou maken zouden sommige Feyenoorders toch wel een aantal puntjes hoger hebben. Vooral Slory, die vind ik dan wel weer erg laag, maar in principe ook logisch aangezien die dit seizoen pas heeft geleerd te voetballen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina