Was te verwachten, psv en ajax 4 wel wat overdreven, zijn normaal op een enkele uitzondering na altijd 3,5 geweest. Maarja, kan aan de ene kant wel een beetje begrijpen... Zo zullen die aankoopjes van ajax op t einde, pantelic en kerlon best hoog zijn gok ik, door hun buitenlandse bekendheid. suarez verdient natuurlijk ook een puntje of 83. Psv heeft dan weer heel wat spelers die makkelijk rond de 80 kunnen zijn, Affelay, Engelaar, Barbie, Duszdzak(?), Simons, Marcellis (die 2 op basis vorige seizoenen), Ooijer.
En Oscar, bedankt voor de Feyenoord (basis) stats. Als iemand de rest van de selectie weet ben ik helemaal een tevreden man, vooral Wijnaldum hoop ik dat hij de 70 haalt dit seizoen. Die zal voor een leuke groei in de Manager mode kunnen zorgen.
@ Jorrit, Az was vorig seizoen de terechte kampioen, daar is het toch vooral op gebaseerd. Vind het zeker terecht. El Hamdaoi, Dembele, Schaars, Romero, Pocognoli, Martens vind ik toch allemaal hele goede spelers.
Dat Koeman het nu aan het verpesten is oke, maar dat had toch iedereen zien aankomen?
Laatst bewerkt: 28 sep 2009