1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De mobiele Telefoontjes thread [deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rydan, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Was vorige week woensdag bij T for telecom en daar kreeg je een PS3 slim bij een Samsung Star, leuke actie! Weet niet of die actie nog geldt nu.

    Ik heb er toen m'n Nokia N97 opgehaald. Wat een super ding zeg! En met de update die in oktober komt word ie alleen nog maar beter :) Nieuwe apps (Hyves app geloof ik oa.) en ook scrollen dmv 'flicken'. Net als bij iPhone zegmaar, dat werkt nu nog maar in sommige toepassingen en internet, straks overal. Scrollen werkt nu nog met een irritant klein schuifbalkje waar je echt even op moet mikken om em goed te pakken, dus wordt wel een verbetering.. :)
     
  2. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Toevallig een berichtje van die update? Ik heb namelijk een 5800 en daar zijn verschrikkelijk veel geruchten over, dat het net zo'n interface zal krijgen als de N97. Ook inclusief kinetisch scrollen. Lijkt me wel vet omdat dat balkje inderdaad kut is.
     
  3. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Linkje van N97 forum
    Hier staat veel info in.. mag van mij snel komen :)
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    Nee, onzin. Een Iphone werkt inderdaad nauwkeuriger, maar je kan prima met je vingertoppen op de Star. Heb m'n nagels nog nooit gebruikt.


    Mijne is gewoon rap, maar na een paar dagen zit het geheugen wat vol en is een reboot wel op z'n plaats om hem weer wat sneller te maken. Als je hem nooit uiit zet wordt hij zo traag als dikke stront. Even aan en weer uit en hij is weer speedy.
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Ah, ik ben sowieso van plan om er een Micro SD kaartje erbij te kopen, dus dat zit wel goed.
     
  6. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Nogmaals bedankt voor je ervaring. Ga denk toch voor een BB. Heb nu een Touchwizz met internet van T-mobile en ik denk dat dat geen 3G is. Als ik de filmpjes op internet bekijk van internet op de Curve, dan ziet dat er ongeveer net zo snel uit namelijk. En ik ben hier nu inmiddels al aan gewend waardoor het geen stap terug zal zijn voor me. Nu even kijken of ik 'em bij KPN of Hi haal. Beide hebben acties en zitten op een vergelijkbare prijs nu.
     
  7. dodonkey

    dodonkey Droog & Dodelijk !

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    dus als ik het abonnement wat ik nu heb gewoon door laat lopen, kan ik het op elk moment opzeggen zonder extra kosten te betalen om het op te zeggen?
     
  8. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Zo, ik heb de Curve 8900:thumbs:. Straks ff lekker patsen in het patstopic maar eerst maar even kijken hoe ik de telefoonnummers van mijn Touchwizz op m'n Curve zie te krijgen.
     
  9. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Me eigen telefoon is kapot gegaan. En me ipod heeft mankementen. Nu ben ik opzoek naar een telefoon met muziekspeler ingebouwd. Ik zat eerst te denken aan de iphone maar dat abbonement is me net iets te duur voor wat je der voor krijgt(belminuten etc.). Dus bestaat er een telefoon die kwalitatief mischien nog wel beter is maar het abbonement niet duurder is. Nokia n95? Lg arena? Dus kom graag met suggesties. En graag waarom ik die telefoon zou moeten nemen. :9

    Alvast bedankt,
    Daan :)
     
  10. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Samsung omnia!


    Heeft iemand eigenlijk al de samsung omnia II? En wat zijn de ervaringen?
     
  11. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    waarom niet youtube gaat prima hoor alleen moet je via deze site youtube op http://m.youtube.com/
     
  12. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Nokia N95 is wel relaxed ja kan ook de HTC touch pro aanraden.

    Offtopic trouwens effe snel kan iemand voor mij bevestigen of vodafone er uit ligt?

    Kom niet meer op internet, smsjes versturen gaat heel moeizaam of komen te laat aan etc. En betaal netjes mijn rekeningen dus is wel erg vervelend.
     
  13. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    jep mijn rijinstructeur had er vanochtend last van en die had ook vodafone.
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat heeft niets met het geheugen te maken. Je kunt wel een PC hebben met 5TB hardeschijf, maar als je maar 32MB geheugen hebt is ie nog steeds traag. :+
     
  15. dodonkey

    dodonkey Droog & Dodelijk !

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    maar ff voor alle duidelijkheid;

    Me abbonement is volgende maand afgelopen van Hi. Kan ik het hierna gewoon elke maand opzeggen zonder extra kosten?
     
  16. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Waarschijnlijk wel. Je zit dan vaak wel met minimaal een maand opzeg termijn.
    Je zou dit ff bij een HI winkel kunnen navragen/bellen.
     
  17. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat Flix zegt, je kan elk moment opzeggen, maar je hebt drie maanden opzegtermijn. Als je van Hi afwilt dus zo snel mogelijk opzeggen!
     
  18. DiggyDoag

    DiggyDoag Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Fout! Sinds 1 juli dit jaar is dit aangepast, en is het nog maar 1 maand. Zie ook www.telecomwereld.nl/n0002996.htm
     
  19. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Iemand nog meer suggesties?
     
  20. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Opzeggen kan na een 1 of 2 jaar abonnement ALTIJD zonder extra kosten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina