Je zal versteld staan van het tempo en hoe vloeiend FIFA is. Als ik nu terug ga naar PES wordt ik misselijk van dat stroeve schokkerig gedoe. Had voor de gein van die pilletjes gepakt tegen autoziekte en dat hielp. Maar om dat nu altijd te moeten in nemen om PES te spelen...
Vind niet dat je het hele veld hoeft te zien. Als je vaak genoeg met een team speelt weet je hoe en wat. Je kan dan blindelings een aantal snelle passes uitvoeren zelfs als de spelers niet eens op je scherm zichtbaar zijn. Zo had ik met Barca tegen Juve vanaf de middencirkel een pass met Ibrahimovic gegeven. Pass ging tussen 2 juve verdedigers en Messi stond opeens achter de verdediging alleen voor het doel met een easy goal.
Wat me wel irriteert is net zoals in 09 en nu in 10 dat ook al richt je op de juiste speler/richting dat de bal dan nog steeds bij de verkeerde speler komt. Dit is meestal omdat ze met een aantal op een kluitje staan. Gelukkig is het in 10 minder en springen ze vaag opzij.
Leuker is als je een hoge steekbal geeft, twee verdedigers botsen tegen elkaar en vallen om...en je spits springt over ze heen om dan op doel af te sprinten
Laatst bewerkt door een moderator: 3 okt 2009